• Business

    METRO: Πώς εξελίσσεται το project στην Horeca – Η αντίδραση του ανταγωνισμού


    Εντός στόχου κινείται το εγχείρημα της METRO στην αγορά των οικιακών ειδών και του επαγγελματικού εξοπλισμού για τη μαζική εστίαση και τη ξενοδοχεία. Σχεδόν πέντε μήνες μετά την επίσημη έναρξή του, το project εξελίσσεται θετικά και έχει ωφελήσει το σύνολο του δικτύου της εταιρείας.

    «Παρότι βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή οι πωλήσεις με βάση τα στοιχεία της Nielsen, αυξήθηκαν κατά 5% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πρώτου τριμήνου του 2017 στην αγορά των Cash & Carry, τη στιγμή που η υπόλοιπη αγορά κινήθηκε πτωτικά», λέει στο mononews.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος της Milestone, Γιώργος Σαλάχας, της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του project. Ανάλογη είναι η εικόνα στα σούπερ μάρκετ, όπου σύμφωνα με τον ίδιο η ανάπτυξη, πάντα βάσει των στοιχείων της Nielsen, ήταν ιδιαίτερα σημαντική με μεγάλα διψήφια νούμερα και δηλώνει ιδιαίτερα υπερήφανος και ευτυχής για αυτό.

    Υπενθυμίζεται πως στα μέσα Φεβρουαρίου η διοίκηση της METRO ανακοίνωσε τη δημιουργία ειδικά διαμορφωμένων χώρων μέσα στο υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων χονδρικής (METRO Cash & Carry) και λιανικής πώλησης (My market), στους οποίους επαγγελματίες και καταναλωτές θα μπορούν να προμηθευτούν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων.

    METRO Cash & Carry
    METRO Cash & Carry

    Μέχρι στιγμής, τα είδη της Milestone έχουν τοποθετηθεί και πωλούνται σε 33 καταστήματα χονδρικής και σε 25 σημεία λιανικής. Υπολογίζεται πως μέχρι το τέλος Ιουλίου, θα έχει ολοκληρωθεί η δημιουργία των χώρων και στα 48 καταστήματα χονδρικής, ενώ όσον αφορά στα 223 καταστήματα λιανικής, αυτή η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

    Ανταγωνισμός

    Αν και οι συνθήκες στην αγορά παραμένουν δύσκολες, με τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους οργανωμένους παίκτες να «χτυπάει κόκκινο» και τους καταναλωτές να παραμένουν επιφυλακτικοί, ο κ. Σαλάχας εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξος για την συνέχεια του εγχειρήματος. Μάλιστα, δεν κρύβει τον προβληματισμό του για τις διαστάσεις που παίρνει το φαινόμενο των προσφορών, οι οποίες όπως λέει κυμαίνονται σε πρωτοφανή επίπεδα για τον χώρο της χονδρικής. «Υπάρχουν προσφορές σε καθημερινή βάση, οι οποίες πλέον αγγίζουν ποσοστά της τάξης του 20%, του 30%, ακόμη και του 40%», σημειώνει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «έχει σπάσει ακόμη και το ταμπού της κατώτατης έκπτωσης του 10%».

    Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Milestone, η είσοδος της METRO στον χώρο των οικιακών και επαγγελματικών ειδών για την εστίαση και την ξενοδοχεία έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή καθώς ο οργανωμένος ανταγωνισμός, αλλά και μεγάλος αριθμός χονδρεμπόρων, υιοθέτησε έντονα επιθετική πολιτική. Ο ίδιος λέει πως αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχισθεί επί μακρόν καθώς δεν ωφελεί κανέναν στην αγορά, ούτε και τους καταναλωτές μακροπρόθεσμα.

    Για τον κ. Σαλάχα, το οργανωμένο εμπόριο έχει μια μεγάλη ευκαιρία για να αναπτυχθεί στην αγορά του Ho.Re.Ca, με δεδομένο πως αυτό παραμένει κατά 90% στα χέρια του χονδρεμπορίου. Ωστόσο, εκτιμά πως για να συμβεί αυτό θα χρειαστεί χρόνος και σημαντική προσπάθεια

    Να σημειωθεί πως η Milestone εξειδικεύεται στην εμπορία οικιακών ειδών και ειδών μαζικής εστίασης. Βασικοί μέτοχοι της από 50% ο καθένας είναι η οικογένεια Παντελιάδη και ο Γιώργος Σαλάχας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΒ Βασιλόπουλος: Φρένο στις τυφλές προσφορές – Σχεδιάζει νέο και πιο αποδοτικό μοντέλο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: METRO ΑΕΒΕ: Η Nielsen ο στρατηγικός συνεργάτης στην εκπαίδευση των στελεχών

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παντελιάδης στο mononews.gr: «Δηλώνω παρών στην πώληση της ΔΕΛΤΑ –Έχουμε τα κεφάλαια για να την ξανακάνουμε μεγάλη»



    ΣΧΟΛΙΑ