• Business

    Το μεγάλο success story της Play και του Πάνου Γερμανού

    Πάνος Γερμανός. Επιχειρηματίας Public -Olympia Group

    Πάνος Γερμανός. Επιχειρηματίας Public -Olympia Group


    Μία ακόμα χρονιά δυναμικών αποτελεσμάτων ήταν το 2016 για την Play, της εταιρεία του ομίλου Olympia (του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού) που δραστηριοποιείται στην πολωνική αγορά από το 2007 και αποτελεί έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους παρόχους στις ευρωπαϊκές τηλεπικοινωνίες.

    Χαρακτηριστικό είναι ότι μέσα σε μόλις 8 χρόνια δραστηριοποίησης, η Play έχει αναπτύξει ένα δίκτυο που μετρά περισσότερα από 1.300 καταστήματα κινητής τηλεφωνίας στην Πολωνία, έχοντας κατακτήσει μερίδιο που ξεπερνά το 26% της αγοράς (κόντρα σε ισχυρούς ανταγωνιστές), ενώ η πελατειακή της βάση υπερβαίνει τα 14 εκατομμύρια συνδρομητές.

    H Play ακολουθεί έτσι την επιτυχημένη πορεία των εταιρειών του ομίλου Olympia τόσο στο εσωτερικό της Ελλάδας (Public, Sunlight, Westnet, Softone), όσο και στο εξωτερικό (με την AASA να κινείται με εξαιρετικούς ρυθμούς ανάπτυξης στις σκανδιναβικές χώρες).

    Η εντυπωσιακή πορεία της Play αποτυπώνεται και στα οικονομικά της αποτελέσματα για το έτος 2016, στη διάρκεια του οποίου κατέγραψε αύξηση εσόδων, αύξηση μεριδίου αγοράς και διευρυμένη κερδοφορία EBITDA.

    Ειδικότερα, τα συνολικά λειτουργικά έσοδα της Play το 2016 ανήλθαν σε 1,383 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά  12,5% σε ετήσια βάση, ενώ η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA ανήλθε σε 460 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 14% συγκριτικά με το 2015, μία αύξηση που αποδίδεται στη συνεχιζόμενη απόκτηση συνδρομητών συμβολαίου με καθαρή αύξηση της βάσης των συνδρομητών συμβολαίου.

    Την ίδια περίοδο, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας αυξήθηκε κατά 1,2% σε ετήσια βάση, από το 25,1% στο 26,3%, ενώ η συνολική βάση πελατών της έφτασε τα 14,41 εκατομμύρια (αυξημένη κατά 1,9% σε ετήσια βάση), με το μερίδιο συνδρομητών συμβολαίου να ανεβαίνει από το 50% στο 58%.

    O Κώστας Καραφωτάκης, CEO του Ομίλου Olympia σε δηλώσεις του επεσήμανε ότι “οι ισχυρές επιδόσεις της μεγαλύτερης θυγατρικής του Ομίλου μας συνεχίζονται δυναμικά, και αυτό οφείλεται τόσο στις επενδύσεις που κάνουμε σε τεχνολογία και υποδομές δικτύου, όσο και στο πολύ δυνατό management της εταιρίας μας. Αναμφίβολα το 2016 ήταν μια δημιουργική χρονιά για την PLAY που σηματοδοτήθηκε από την είσοδό της στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης με την υπηρεσία Play Now, την ανανέωση της στρατηγικής της συνεργασίας με την Huawei και την ανάδειξή της εταιρίας μας σε «Εταιρεία της Χρονιάς» κατά τη διάρκεια του 26ου Οικονομικού Φόρουμ Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης”.

    “Το οικονομικό έτος 2016 καταφέραμε να καταγράψουμε αύξηση στη συνολική βάση των πελατών μας που ανέρχονται στους 14,4 εκατ. χρήστες (σε σχέση με 14,15 εκατ. στα τέλη Δεκεμβρίου 2015). Στα τέλη Δεκεμβρίου 2016 κατείχαμε το 26,3% του μεριδίου αγοράς των πελατών και παραμείναμε ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος στην αγορά της Πολωνίας. Προχωρήσαμε επίσης στην εισαγωγή διπλών προσφορών που αποδείχτηκαν μεγάλη επιτυχία για την Play και η βάση των συνδρομητών μας αυξήθηκε στο 58% (συγκριτικά με το 50% στα τέλη του 2015). Συνολικά, το 2016 ήταν μια δυνατή χρονιά για την Play. Σημειώσαμε διψήφια αύξηση στους βασικούς χρηματοοικονομικούς δείκτες”, ανέφερε ο CEO της εταιρίας Jørgen Bang-Jensen.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Fraport: Δίνει λεφτά, κάνει προσλήψεις κι όμως… δεν της δίνουν ακόμα τα 14 αεροδρόμια!

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ραγδαίες εξελίξεις στις τράπεζες: Τι συμβαίνει με τον αναβαλλόμενο φόρο;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ξεκίνησε τις business με τα κόκκινα δάνεια η Aktua



    ΣΧΟΛΙΑ