• Business

    McDonalds: Αύξηση πωλήσεων 13,8% στην Ελλάδα-Ανοίγει νέα καταστήματα

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Premier Capital Victor Tedesco


    Με κέρδη προ φόρων, που αγγίζουν τα 23 εκατ. ευρώ έκλεισε η περασμένη χρονιά για την εταιρεία Premier Capital plc, Developmental Licensee της McDonald’s, σπάζοντας το φράγμα των 20 εκατ. ευρώ σε κέρδη, που είχε σημειώσει το 2017.

    Πιο αναλυτικά, κατά το 2018, ο όμιλος κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών κατά 11,5% και πραγματοποίησε έσοδα της τάξης των €294 εκατομμυρίων.

    Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, η Premier Capital ανταποκρίθηκε στις ανάγκες των καταναλωτών, εξυπηρετώντας 119 εκατομμύρια πελάτες, δηλαδή 7 εκατομμύρια περισσότερους από το 2017, θέτοντας ξανά νέα υψηλά ρεκόρ για τον όμιλο. Η ανακοίνωση της εταιρείας επισημαίνει ότι στην κατάκτηση του επιτεύγματος αυτού συνέβαλε μια ομάδα 8.000 ανθρώπων, σε 146 εστιατόρια, σε έξι διαφορετικές χώρες, τις Ελλάδα, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα και Ρουμανία.

    Σημειώνεται ότι σημαντική αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε σε όλες τις αγορές. Υψηλότερο ποσοστό σημείωσε η αγορά της Λιθουανίας, με ποσοστό ενισχυμένο κατά 19% συγκριτικά με το 2017. Ακολουθούν η Ελλάδα με 13,8%, η Ρουμανία με 11,2%, η Εσθονία με 9,1%, η Λετονία με 8,9% και η Μάλτα με 7,5%.

    Σημαντικό γεγονός αποτελεί το άνοιγμα δέκα νέων εστιατορίων, στο οποίο προχώρησε η Premier Capital, από τα οποία τα οκτώ βρίσκονται στη Ρουμανία, ένα στη Λιθουανία και ένα στην Ελλάδα. Στον αντίποδα, τέσσερα εστιατόρια του δικτύου έκλεισαν, ενώ τρία υφιστάμενα εστιατόρια στις Βαλτικές και τη Ρουμανία ανακαινίστηκαν.

    Γενικότερα, ο όμιλος παρουσιάζει θετική εικόνα στη συνολική δραστηριότητά του σε όλες τις αγορές και συνεχίζει για την επίτευξη του στόχου του, για βιώσιμη ανάπτυξη. Στις Βαλτικές χώρες, τη Μάλτα και τη Ρουμανία το brand McDonald’s παραμένει ηγέτης στην αγορά της μαζικής εστίασης, ενώ το μερίδιο αγοράς και ο αριθμός των πελατών αυξάνεται σταθερά, ακολουθώντας τη συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα των υπηρεσιών. Στην Ελλάδα, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τοπικά και διεθνή brands αλλά και το οικονομικό περιβάλλον που παραμένει απαιτητικό, τα αποτελέσματα βελτιώνονται και αυξάνεται το μερίδιο αγοράς.

    Το τρέχον έτος, ο όμιλος πρόκειται να ανοίξει 13 νέα εστιατόρια, στο πλαίσιο του επενδυτικού του προγράμματος ύψους €64 εκατομμυρίων. Στόχος είναι η διεύρυνση του δικτύου της Premier Capital στις Βαλτικές, την Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Μάλτα στα 176 εστιατόρια μέχρι το 2021.

    «Τα αποτελέσματα του 2018 αποδεικνύουν τη σταθερή δέσμευσή μας να λειτουργούμε εξαιρετικά εστιατόρια McDonald’s», λέει ο CEO της Premier Capital Victor Tedesco. «Σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, οι άνθρωποί μας είναι απόλυτα προσηλωμένοι στο να προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία McDonald’s στους πελάτες μας. Αυτή η αποστολή βασίζεται στην αυξανόμενη επισκεψιμότητα των πελατών μας και στη διασφάλιση ότι οι άνθρωποί μας απολαμβάνουν να εργάζονται στα εστιατόρια McDonald’s. Θα συνεχίσουμε να τους δίνουμε κίνητρα για συνεργασία, ανταλλαγή γνώσης και εμπειριών και όλα τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη δραστηριοποίηση του ομίλου μας σε έξι χώρες».

    «Το 2019 εστιάζουμε στο να περιορίσουμε τις περίπλοκες διαδικασίες στα εστιατόρια τόσο για τους πελάτες όσο και τους ανθρώπους μας. Θα απλοποιήσουμε το μενού, διασφαλίζοντας την ποικιλία και τη σταθερή αξία για τους πελάτες μας, και θα τους δώσουμε τη δυνατότητα να παραγγέλνουν με ευκολία μέσα από καινοτομίες τόσο εντός των εστιατορίων όσο και στα κινητά τους. Η Premier Capital είναι απόλυτα προσανατολισμένη στον σκοπό του brand να δημιουργήσει μια καλύτερη McDonald’s».



    ΣΧΟΛΙΑ