Martin Brandenburger, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς
Περιεχόμενα
Με πυλώνα τον τουρισμό και τις μεγάλες επενδύσεις στο δίκτυο καταστημάτων βλέπει θετικές τις προοπτικές και για το 2024 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl.
Παράλληλα σε μια περίοδο που η εξεύρεση εργαζομένων και στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αποτελεί σημαντικό πρόβλημα η εταιρεία προσπαθεί να «κλειδώσει» στελέχη μέσω εκπαιδευτικού προγράμματος που «τρέχει» σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και ήδη έχει τροφοδοτήσει την εταιρεία με νέο στελεχιακό δυναμικό.
Όπως ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του Δ.Σ. της Lidl Ελλάς, κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ στο περιθώριο της εκδήλωσης για την αποφοίτηση των σπουδαστών του 1ου κύκλου του προγράμματος Lidl UP: Learn & Work, τα πρώτα δείγματα για την πορεία του 2024 είναι θετικά. Σε αυτό, όπως είπε θα συμβάλλει και η άνοδος του τουρισμού, που θα κινηθεί ακόμη καλύτερα από το 2023.
Πάνω από 1.000 ο κατώτατος μισθός
Ο επικεφαλής της Lidl αναφερόμενος στο θέμα των εργαζόμενων τόνισε ότι η Lidl δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα στην εξεύρεση προσωπικού εκτός από κάποιες περιοχές. Χαρακτήρισε ως μείζονος σημασίας τη στήριξη των εργαζόμενων και αναφέρθηκε στην πολιτική μισθών που ακολουθεί η Lidl με τον κατώτατο πάνω από τα 1.000 ευρώ κάτι που έχει αποτελέσει οδηγό για την άνοδο γενικότερα των αποδοχών στον κλάδο του λιανεμπορίου και όχι μόνο.
Ο κ. Μπράντεμπούργκερ αναφέρθηκε και στην αλλαγή του ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων Lidl από τη Δευτέρα 4 Μαρτίου, θέμα που έχει αναδείξει το mononews, λέγοντας ότι το άνοιγμα ένα τέταρτο νωρίτερα το πρωί θα συμβάλλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και κυρίως των εργαζόμενων. Αναφορικά με τα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και ειδικότερα τα μέτρα που αφορούν στη μείωση των προσφορών και τις καθαρές τιμές ο επικεφαλής της εταιρείας τόνισε ότι για τη Lidl η εφαρμογή είναι εύκολη, καθώς ήδη δουλεύει με καθαρές τιμές.
Οι προσφορές που κάνει η εταιρεία, όπως είπε, δεν είναι όλο τον χρόνο αλλά στοχευμένες προσφορές με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων στη Lidl είναι private label, σχεδόν το 70% που φιλοξενούνται στα ράφια της με τη συνεισφορά στον τζίρο να φτάνει στο 80% και έτσι η στρατηγική της εστιάζεται στη μόνιμη μείωση τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά.
Αξιοποιώντας τη διαπραγματευτική ικανότητα που έχει τόσο λόγω όγκου πωλήσεων όσο και του μικρού χρόνου αποπληρωμής προς τους προμηθευτές, ο οποίος, όπως έχει πει παλαιότερα ο επικεφαλής της εταιρείας, δεν ξεπερνά τις 40 ημέρες, εφαρμόζει από πέρυσι πολιτική μόνιμα χαμηλότερων τιμών σε εκατοντάδες κωδικούς προϊόντων.
Με αρνητικό πρόσημο ο εσωτερικός πληθωρισμός
Σε ό,τι αφορά τον πληθωρισμό ο κ. Μπραντεμπούργκερ είπε ότι στην Ελλάδα αποκλιμακώνεται με ταχύτερους ρυθμούς από άλλες χώρες. Ανεξάρτητα από τα στοιχεία που αποτυπώνονται στον πληθωρισμό με τις αυξήσεις στα τρόφιμα να διατηρούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα, ο εσωτερικός πληθωρισμός που μετρά η Lidl με τον δικό της μηχανισμό δίνει άλλη εικόνα. Έτσι, τον Ιανουάριο με βάση τις μετρήσεις της εταιρείας ο εσωτερικός πληθωρισμός είχε αρνητικό πρόσημο και ήταν στο -1% και φαίνεται ότι στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και τον Ιανουάριο.
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα Lidl UP: Learn & Work είναι ένα πρόγραμμα σπουδών πάνω στον κλάδο του λιανικού εμπορίου με τους απόφοιτους ολοκληρώνοντας τις διετείς σπουδές τους να λαμβάνουν τη θέση του υποδιευθυντή καταστήματος σε ένα από τα καταστήματα της Lidl Ελλάς.
Διαβάστε επίσης
Ανατροπή στην αγορά φέρνει η Lidl
Lidl Ελλάς: Ποιος είναι κατώτατος μισθός από 1η Μαρτίου – Επιπρόσθετες παροχές άνω των €7 εκατ.
Lidl Ελλάς: Επενδύει €120 εκατ. στην τριετία – Αυξάνει στα €1.000 μεικτά τον κατώτατο μισθό