• Business

    LVMH: Συνεργασία με την Epic Games για την είσοδο στο metaverse

    Bernard Arnault, Πρόεδρος LVMH

    Bernard Arnault, Πρόεδρος LVMH


    Συνεργασία με την Epic Games ανακοίνωσε o γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH, καθώς ο γαλλικός οίκος στοχεύει σε μια δυναμική είσοδό του στο metaverse, με τη  δημιουργία εικονικών δωματίων υψηλής ραπτικής, εικονικών δοκιμαστηρίων και επιδείξεων μόδας στο internet.

    Σε ανακοίνωσή της, η γαλλική εταιρεία, η οποία διαθέτει 75 διακεκριμένες μάρκες, ανέφερε πως θα χρησιμοποιήσει εργαλεία όπως η μηχανή 3D γραφικών Unreal Engine, την οποία χρησιμοποιεί η Epic Games,  το λογισμικό φωτογραμμετρίας Reality Capture, το Twinmotion και το λογισμικό ρεαλιστικής απεικόνισης ανθρώπων MetaHuman,  για να αναπτυχθεί στον συγκεκριμένο τομέα.

    Όπως αναφέρει η LVMH «θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία για τρισδιάστατες δημιουργίες της Epic για προϊόντα και εμπειρίες που καθηλώνουν, καθώς και νέες συλλογές και διαφημιστικές καμπάνιες». Η πλατφόρμα γραφικών Unreal Engine της Epic, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία «ψηφιακών διδύμων», που επιτρέπουν στους χρήστες να δουν πώς θα φαίνεται και θα συμπεριφέρεται ένα φυσικό προϊόν πριν αυτό κατασκευαστεί.

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου LVMH, Τόνι Μπελόνι, δήλωσε ότι τα εργαλεία της Epic θα βοηθήσουν επίσης την εταιρεία «να εμπλακεί πιο αποτελεσματικά με τις νέες γενιές που είναι εξοικειωμένες με αυτή την τεχνολογία».

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic, Τιμ Σουέινι υπήρξε ένας από τους πιο ενθουσιώδεις υποστηρικτές του metaverse, το οποίο οραματίζεται ως μια καθηλωτική εκδοχή του διαδικτύου, όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν, παίζουν παιχνίδια ή ολοκληρώνουν εργασίες ως ψηφιακό avatar. Το Fortnite της Epic εξελίχθηκε γρήγορα από ένα δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι πολλαπλών παικτών σε έναν διαδικτυακό χώρο, όπου οι άνθρωποι κοινωνικοποιούνται και μεγάλοι μουσικοί διοργανώνουν εικονικές συναυλίες. Η στρατηγική metaverse της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης εργαλεία λογισμικού, τα οποία παρέχουν τα δομικά στοιχεία για τον εικονικό σχεδιασμό και τις ψηφιακές διαφημίσεις.

    H Epic και η ανταγωνίστριά της Roblox Corp. αναπτύσσουν τις δικές τους εκδοχές του metaverse.  Η Epic συνεργάστηκε ήδη με τη Ferrari πριν από δύο χρόνια για να φέρει μια εξαιρετικά ρεαλιστική έκδοση μιας Ferrari 296 GTB στο Fortnite, επιτρέποντας στους παίκτες να περιφέρονται στον κόσμο τους με στιλ.

    Εν τω μεταξύ, η Roblox έχει γίνει πόλος έλξης για μάρκες μόδας υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της Ralph Lauren Corp., η οποία παρουσίασε την πρώτη της ψηφιακή σειρά μόδας στον ιστότοπο το 2021.

    Όπως μεταδίδει το Bloomberg, oι Tommy Hilfiger και Gucci έχουν επίσης παρουσία εκεί, ενώ το σούπερ μόντελ Karlie Kloss εγκαινίασε μια εικονική πασαρέλα στην Roblox το 2022 μαζί με πέντε ψηφιακά pop-up καταστήματα για την προώθηση των εικονικών ρούχων της.

    Διαβάστε επίσης

    LVMH: Οι 15 δύσκολες ημέρες για τον Mr Louis Vuitton

    Μετά τον Έλον Μασκ και τον Τζέιμι Ντίμον και ο Mr Louis Vuitton στην Κίνα

    Μπερνάρ Αρνό: Πόλεμος κατοίκων για την ανέγερση ενός εμβληματικού Cheval Blanc στο Μπέβερλι Χιλς

    ──────────────────

    Εκλογές 2023

    Εκλογές 2023: Όλη η επικαιρότητα στο mononews.gr

    Οδηγός – Πού και πώς ψηφίζω στις 25 Ιουνίου

    Δείτε live τον χάρτη των αποτελεσμάτων



    ΣΧΟΛΙΑ