• Business

    Leroy Merlin: Πώς υποδέχθηκαν οι καταναλωτές το νέο κατάστημα στην Αθήνα – Τα επόμενα βήματα


    Θετικό είναι το πρώτο «δείγμα γραφής» για το νέο κατάστημα της Leroy Merlin στο κέντρο της Αθήνας. Πηγές προσκείμενες στη διοίκηση του ομίλου αναφέρουν στο mononews.gr πως η μέχρι στιγμής εικόνα είναι άκρως ενθαρρυντική και σημειώνουν πως από τις 20 Απριλίου μέχρι σήμερα πάνω από 20.000 χιλιάδες άτομα έχουν περάσει τις πύλες του. Ο αριθμός των επισκεπτών, όπως λένε οι ίδιες πήγες είναι εντυπωσιακός, με δεδομένες τις δυσκολίες που υπάρχουν στο σύνολο του λιανεμπορίου. «Δείχνει ότι η περιοχή ήθελε ένα τέτοιο μαγαζί, το οποίο δίνει πέραν όλων των άλλων και πολλές επιλογές για την κουζίνα και το μπάνιο», υπογραμμίζουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν πως οι πωλήσεις κινούνται εντός των στόχων που είχαν τεθεί.

    Η εταιρεία σκοπεύει να υποστηρίξει το νέο κατάστημα με περαιτέρω δράσεις, όπως διανομή φυλλαδίων και διαφήμιση μέσα στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του.

    Κύκλοι της Leroy αναγνωρίζουν πως υπάρχει ακόμη αρκετός κόσμος που δεν έχει αντιληφθεί την αλλαγή που έχει επέλθει στη χρήση του κτηρίου (πολλοί νομίζουν ότι είναι ακόμη κτήριο γραφείων) και τονίζουν πως πολύ σύντομα αυτό θα αλλάξει. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην προβολή των 400 θέσεων παρκινγκ που διαθέτει το κατάστημα, κάτι που πολλοί επισκέπτες δεν γνωρίζουν, αφού στην πλειονότητά τους φθάνουν πεζοί και κάνοντας χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών. Μόλις γίνει ευρέως γνωστό πως υπάρχει η δυνατότητα στάθμευσης, τότε εκτιμάται πως θα αυξηθεί κατακόρυφα και η επισκεψιμότητά του καταστήματος.

    Στα σχέδια είναι και η υλοποίηση προωθητικών ενεργειών, όπως την «γιορτή του σπιτιού» που έγινε πρόσφατα στο σύνολο του δικτύου και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Υπολογίζεται ότι 1 εκατομμύριο κόσμος επισκέφθηκε τα καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα στις περίπου 3-4 μέρες που διήρκησε η ενέργεια (τέλη Μαΐου με αρχές Ιουνίου), o οποίος έσπευσε να αξιοποιήσει την έκπτωση 10% που προέβλεπε. Αντίστοιχες κινήσεις αναμένονται μετά το καλοκαίρι, προκειμένου να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στον κόσμο να επισκεφθεί τα καταστήματα της Leroy.

    Υπενθυμίζεται πως το νέο κατάστημα της Leroy βρίσκεται στον αριθμό 112 επί την Λ. Βασιλίσσης Σοφίας και εκτείνεται σε 3 ορόφους συνολικού εμβαδού 5.300 τ.μ. Πρόκειται για το πρώτο «home improvement» κατάστημα που λειτουργεί στον αστικό ιστό της Αθήνας, στα πρότυπα του καταστήματος που διαθέτει ο Γαλλικός όμιλος στο κέντρο του Παρισιού.

    Ικανοποίηση υπάρχει και για την συνολική πορεία του γαλλικού ομίλου επί ελληνικού εδάφους. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις αναπτύσσονται καλύτερα από την υπόλοιπη αγορά, η οποία βρίσκεται σε κάμψη. Ειδικά τον Μάιο, η κατανάλωση σημείωσε απροσδόκητη κάμψη παρότι είναι μια καλή περίοδος για τα καταστήματα ιδιοκατασκευών, αφού τώρα γίνονται οι περισσότερες ανακαινίσεις στα σπίτια αλλά και εργασίες στους κήπους. Στελέχη της εταιρείας ωστόσο εμφανίζονται αισιόδοξα για την συνέχεια λόγω και της σταθερότητας που έχει πλέον εμπεδωθεί στην οικονομία και υπογραμμίζουν πως το πλάνο ανάπτυξης του ομίλου θα συνεχισθεί κανονικά, ανεξάρτητα από τις κινήσεις του ανταγωνισμού.  Αυτή την στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με ιδιοκτήτες ακινήτων στα Νότια Προάστια αλλά και στη Θεσσαλονίκη, όπου η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει δυο νέα μεγάλα καταστήματα μέσα την επόμενη χρονιά.

    Να σημειωθεί πως η Leroy Merlin λειτουργεί σήμερα επτά καταστήματα σε Αθήνα (4), Θεσσαλονίκη (1), Λάρισα (1) και Κύπρο (1) και απασχολεί 1.100 υπαλλήλους. Από το 2005 που εισήλθε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, έχει επενδύσει πάνω από 100 εκατ. Ευρώ. Το 2017, οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 132 εκατ. Ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2016.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Προς νέα αναθεώρηση οι στόχοι του 2019 για τα προβληματικά δάνεια

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Lamda Development: Κατατέθηκαν οι μελέτες για το καζίνο στο Ελληνικό

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φάκελος ασφάλισης ΕΟΠΥΥ: Πώς ο ασφαλισμένος θα απορρίπτει χρεώσεις με ένα «κλικ»



    ΣΧΟΛΙΑ