• Business

    Καλά μαντάτα από την Pareto για τον Πέτρο Παππά, κακά μαντάτα για τον Συμεών Παληό

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers

    Πέτρος Παππάς. Επικεφαλής Star Bulk Carriers


    Η ανάκαμψη στην αγορά του dry bulk έρχεται – αλλά όχι για όλους. Η Pareto Securities προχώρησε σε αναβάθμιση των μετοχών της Star Bulk του Πέτρου Παππά και της Golden Ocean του John Fredriksen από hold σε buy, και παράλληλα σε υποβάθμιση των μετοχών της Diana Shipping του Συμεών Παληού από hold σε sell, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι έρχονται καλύτερες μέρες για την προβληματική αγορά του dry bulk.

    «Μετά την πρόσφατη έκδοση μετοχών της Star Bulk, όλες οι εισηγμένες εταιρείες του dry bulk που καλύπτουμε έχουν αναδιαρθρωθεί, εκτός από την Diana Shipping», δηλώνουν οι αναλυτές της Pareto, Eirik Haavaldsen και Oystein Dalby. «Βλέπουμε ανοδικές τάσεις σε ονόματα με επαρκή ρευστότητα, καθώς οι τιμές των πλοίων αναμένεται να κινηθούν ανοδικά, στη βάση βελτιωμένων τιμών ναύλωσης και της τάσης της αγοράς», προσθέτουν.

    Υπενθυμίζεται ότι η Star Bulk προχώρησε στα μέσα Σεπτεμβρίου στην έκδοση 11.976.745 νέων μετοχών, στην τιμή των 4,30 δολαρίων ανά τεμάχιο, με τα συνολικά έσοδα να ανέρχονται στο ποσό των 50,2 εκατ. δολαρίων. Μέσα από την κίνηση αυτή, που αποτελούσε προϋπόθεση για τη συμφωνία αναδιάρθρωσης των δανείων της με 15 πιστωτές της, τροποποιήθηκαν τα ποσοστά που κατέχουν στην εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή η Oaktree, η Caspian και η οικογένεια Παππά, τα οποία πλέον διαμορφώνονται στο 51,8%, το 6,6% και το 5,8% αντίστοιχα.

    Αντίθετα, η Diana Shipping είχε προκαλέσει στα τέλη του καλοκαιριού οργή στους πιστωτές της, όταν η εταιρεία του Συμεών Παληού είχε «απειλήσει» να προχωρήσει σε αγορές πλοίων, προκειμένου να απομακρύνει το ρευστό της από τις τράπεζες που ενδεχομένως να ήθελαν να το «παγώσουν», στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για την αναδιάρθρωση του χρέους της.

    Πάντως, οι Haavaldsen και Dalby εκτιμούν πως μετά το τραγικό πρώτο τρίμηνο του 2016, όταν η ζήτηση στον κλάδο κινήθηκε σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, η ζήτηση έχει αυξηθεί περισσότερο απ’όσο αναμενόταν, και το 2017 και το 2018 αναμένεται να ξεπεράσει την ανάπτυξη του στόλου των bulkers. «Επιμένουμε στην προσδοκία μας για σταδιακή ανάκαμψη το 2017/18 με τις τιμές των ναύλων και των πλοίων να κινούνται αμφότερες ανοδικά», τονίζουν.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/politirio-sta-dio-teleftea-mikra-tanker-tis-ancora/80808

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/giati-ektinachthikan-times-ton-navlon-sta-vlcc-ti-provlepoun-analites/80671

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036



    ΣΧΟΛΙΑ