• Business

    Ιωάννα Δρέττα: Οι τουρίστες αναζητούν τη φρέσκια ιστορία και θέλουν τους άγνωστους προορισμούς

    Δρέττα

    Ιωάννα Δρέττα, CEO REDS


    Τουριστικό  προϊόν που θα  προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες στον επισκέπτη, είναι το «κλειδί» για την κα Ιωάννα Δρέττα CEO της Marketing Greece. Και στη λογική αυτή «content is the king», το περιεχόμενο δηλαδή του τουριστικού πακέτου είναι ο «βασιλιάς» που μπορεί να απογειώσει τη χώρα ως προορισμό. Και όπως λέει χαρακτηριστικά στο mononews.gr «οι τουρίστες  αναζητούν τη φρέσκια ιστορία και θέλουν τους άγνωστους προορισμούς».

    «Ο τουρισμός θα πρέπει να είναι στρατηγική επιλογή και να μην θεωρείται δεδομένο ότι πάει καλά επειδή  φέρνει έσοδα. Τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς, οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, θα πρέπει να προσαρμοστούμε» ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος, που συμμετείχε στην εκδήλωση της  Marketing Greece.

    Για την κα Δρέττα το τρίπτυχο για την ανάπτυξη του προϊόντος είναι «εμπειρία, περιβάλλον, συνέργειες», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στο mononews.gr. Και σημειώνει πως η εμπειρία είναι αυτή που μετράει και οδηγεί το προϊόν.

    Όπως λέει η ίδια «ο τουρισμός είναι πιο σύνθετη διεργασία από αυτό που θεωρεί ο κόσμος.  Βρισκόμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τις τοπικές κοινωνίες για να αναδείξουμε νέους προορισμούς, να δημιουργήσουμε νέα προϊόντα».

    »Αυτά τα νέα προϊόντα θα πρέπει να απευθύνονται σε τουρίστες  που μπορούν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα, που θα μπορούν να καταναλώσουν περισσότερο. Και ας μην ξεχνάμε ότι το εύκολο είναι η προβολή, το δύσκολο είναι να «κτίσεις» το προϊόν που θα έχει απήχηση».

    Στόχος για την κα Δρέττα είναι η  διασύνδεση του τουρισμού με άλλους παραγωγικούς τομείς και μάλιστα όπως σημείωσε, στην Έκθεση  HORECA  στις  7 Φεβρουαρίου η Marketing Greece θα παρουσιάσει μία στοχευμένη μελέτη, αλλά και συγκεκριμένες  προτάσεις για τη διασύνδεση γαστρονομίας με τον τουρισμό.

    Οι τοπικές κοινωνίες έχουν λοιπόν σημαντικό μερίδιο στο «κτίσιμο» νέων προϊόντων και όπως λέει η κα Δρέττα «έχουμε συνεργασία με όλες τις περιφέρειες εκτός από την Ανατολική- Δυτική Μακεδονία και Αττική».

    Ωστόσο η κα Δρέττα παραδέχθηκε πως αναδεικνύονται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ωστόσο η βασική καμπάνια της Marketing Greece εξακολουθεί να δίνει έμφαση στο κυρίαρχο προϊόν του ελληνικού τουρισμού που είναι το «ήλιος και θάλασσα».

    Ο κ. Ρέτσος, σημείωσε πως ο τουρισμός θα πρέπει να συμπεριληφθεί στους βασικούς άξονες της ελληνικής οικονομίας. Να είναι στρατηγική επιλογή και να μην θεωρείται δεδομένο ότι είναι ένας τομέας που φέρνει έσοδα. Μάλιστα όπως είπε «βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή με την κυβέρνηση», ανέφερε ότι έχει συναντηθεί με τον Πρωθυπουργό και ότι σύντομα θα ακολουθήσει συνάντηση με όλους τους φορείς του τουρισμού.



    ΣΧΟΛΙΑ