• Business

    Ι. Δρέττα στο mononews: «Η Ελλάδα έχει το πλεονέκτημα να προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες»

    Ιωάννα Δρέττα


    Ο τουρισμός είναι μία αλυσίδα αξιών όπου όλοι οι κρίκοι είναι σημαντικοί και συμμετέχουν στο τελικό αποτέλεσμα. Και η Marketing Greece, το βαρύ «πυροβολικό» του ελληνικού τουρισμού για την προβολή του διεθνώς, εστιάζει όχι μόνο στην ανάδειξη των προορισμών, αλλά και στην εμπειρία που αποκομίζει ο επισκέπτης.

    Η Ελλάδα έχει το πλεονέκτημα να προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες, λέει στο mononews.gr η CEO της Marketing Greece κα. Ιωάννα Δρέττα, σημειώνοντας πως αυτός ήταν και ο στόχος της τελευταίας καμπάνιας «Oh My Greece | Unlock the feeling» που έγινε viral μέσα σε λίγες μέρες.

    «Η μοναδικότητα της καμπάνιας “Oh My Greece | Unlock the feeling” έγκειται στο ίδιο το μήνυμα που επικοινωνεί, που είναι η επαφή, η οικειότητα με τον άνθρωπο. Είναι το χαρακτηριστικό που την ανέδειξε και κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις και να αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από την πρώτη στιγμή, λέει η κα Δρέττα και συνεχίζει:

    Η νέα ταινία της Marketing Greece «αποκρυπτογραφεί» τη ταξιδιωτική εμπειρία στην Ελλάδα και εστιάζει στα συναισθήματα που βιώνει ο επισκέπτης στη χώρα μας. Συναισθήματα που προκαλούνται από τη φιλική, αυθεντική και αυθόρμητη υποδοχή και αντιμετώπιση που απολαμβάνει σε όλους τους προορισμούς της χώρας όλο τον χρόνο. Πραγματεύεται δηλαδή το αίσθημα της ελευθερίας που νιώθει ο επισκέπτης, και όπως πολύ εύστοχα έχει σημειωθεί η καμπάνια «μιλάει» για την Ελλάδα η οποία δεν περιορίζεται απλώς σε αυτό που βλέπει κανείς, αλλά επεκτείνεται και σε αυτό που σε κάνει να αισθάνεσαι. Και αυτή είναι η μαγεία της χώρας μας.

    Η Marketing Greece, στα 6 χρόνια της λειτουργίας της έχει συμβάλλει στην εξέλιξη του τρόπου προβολής του προορισμού και στην καλύτερη κατανόηση της αναγκαίας στόχευσης, «αποστολή μας είναι να λειτουργούμε συμπληρωματικά και αθροιστικά» λέει η κα Δρέττα και σημειώνει πως «είμαστε το κοινό σημείο επαφής ανάμεσα σε ιδιώτες και δημόσιους φορείς. Και είναι γεγονός στον τουρισμό αντιληφθήκαμε νωρίς ότι οι συμμαχίες μπορούν να φέρουν καλύτερα, μεγαλύτερα και πιο ουσιαστικά αποτελέσματα.

    «Πιστεύουμε ότι η σύνθεση δυνάμεων, σε όλα τα επίπεδα, είναι εκείνη που μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα, διαμορφώνει το τοπίο και δίνει νέα δυναμική στον ελληνικό τουρισμό. Ο τουρισμός δεν είναι απλά ένας τομέας, είναι μια αλυσίδα αξιών όπου όλοι οι κρίκοι συμμετέχουν στο τελικό αποτέλεσμα. Οι προκλήσεις στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει ο τουρισμός μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά όταν υπάρχει συντονισμένη και στοχευμένη προσπάθεια από όλους», λέει χαρακτηριστικά.

    Φέτος στο επίκεντρο των δράσεων της Marketing Greece είναι ο άνθρωπος και η ανάδειξη της αξίας του στο destination marketing.

    Το λιμάνι της Ελούντας στην Κρήτη | Discovergreece.com

    Όπως λέει η κα Δρέττα: Οι διεθνείς τάσεις υπογραμμίζουν το ανθρώπινο στοιχείο ως το κύριο στοιχείο αυθεντικότητας και στην Ελλάδα έχουμε ήδη το προβάδισμα. Η χώρα μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό «γράφει» πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα, όταν υπάρχει η επαφή με τον άνθρωπο. Ένα δείγμα είναι και η καμπάνια μας “Oh My Greece | Unlock the feeling”. Παράλληλα, έχουμε ήδη ενεργοποιήσει ένα ακόμα μεγάλο project που αφορά τον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση της πλατφόρμας μας, Discovergreece.com, το βασικό όχημα πάνω στο οποίο αναπτύσσουμε τις καμπάνιες προβολής της Ελλάδας. Στόχος μας είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση των περισσότερων από 15.000 επισκεπτών την ημέρα, καθώς και η ουσιαστική επιρροή στην λήψη απόφασης του ταξιδιώτη, σε διαφορετικά στάδια του ταξιδιού.

    Σημειώνουμε ότι η Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία, με 100% ιδιωτική χρηματοδότηση για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Αναπτύσσει συνεργασίες με ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς και μέσα από καινοτόμες ενέργειες προβάλλει τόσο τους ελληνικούς προορισμούς όσο και τις εμπειρίες που προσφέρει η χώρα μας στους επισκέπτες.

    Στόχος μας είναι, συνεχίζει η κα Δρέττα, να εργαζόμαστε με το ίδιο πάθος για το κοινό όφελος που προκύπτει από την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Να εξακολουθήσουμε να εξελισσόμαστε καθημερινά και να δημιουργούμε καινοτόμες δράσεις και ενέργειες ενισχύοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Να ενισχύσουμε τη εξωστρέφεια μας και να μοιραστούμε με ακόμα περισσότερους την τεχνογνωσία μας. Και τέλος, να καθιερωθούμε ως βασικός συνομιλητής για τον ελληνικό τουρισμό με όλους.

    Παραδοσιακοί ανεμόμυλοι σε Ελληνικό νησί | Discovergreece.com

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Rolex Daytona 16528: Σε δημοπρασία το ρολόι που έκανε δώρο ο Άιρτον Σένα στον μέντορά του

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : Σοφία και Χριστίνα Βακάκη: Η «δημοκρατία της χαράς» έχει δυο αυτοκράτειρες και μεγαλώνει!



    ΣΧΟΛΙΑ