• Business

    Instagram: Παγκόσμια πρωτιά για τους Έλληνες Influencers

    • NewsRoom


    Οι Έλληνες Influencers του Instagram βρίσκονται πρώτοι παγκοσμίως στην απήχηση του κοινού σύμφωνα με έρευνα του HypeAuditor.

    Συγκεκριμένα, οι Έλληνες influencers έχουν κατά μέσο όρο 5,17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται με βάση τον αριθμό των ακολούθων τους που κάνει like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις. Το ποσοστό συμμετοχής καθορίζεται από το κοινό που είναι ενεργό και αλληλεπιδρά στις δημοσιεύσεις των διάσημων προσώπων του Instagram, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που «άνθισε» ιδιαίτερα τα τελευταία 3 χρόνια.

    Οι εταιρείες μέσα από μια μαθηματική εξίσωση επιλέγουν το λογαριασμό με τη μεγαλύτερη απήχηση. Συγκεκριμένα ο αριθμός των συνολικών likes και σχολίων διαιρείται με τον αριθμό των ακολούθων και έτσι βγαίνει το engagement rate, το οποίο χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διαλέξουν τον λογαριασμό εκείνον που ταιριάζει ιδανικά στο δικό τους προϊόν.

    Γενικά, τα ποσοστά μεταξύ των Influencers ανά χώρα στην απήχηση του κοινού δεν διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό. Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα με ποσοστό 5,17% και αμέσως μετά ακολουθεί η Ιαπωνία στη δεύτερη θέση, με ελάχιστα μικρότερο ποσοστό που φτάνει το 4,93%. Όπως αναφέρει η έρευνα στην Ελλάδα το 2019 καταγράφηκαν 3.204.000 χρήστες στο Instagram, το οποίο αντιστοιχεί στο 28% του πληθυσμού.

    Παρακάτω παρατίθενται οι χώρες που βρίσκονται στις 10 πρώτες με την μεγαλύτερη απήχηση:
    1. Ελλάδα – 5,17%
    2. Ιαπωνία – 4,93%
    3. Πολωνία – 4,35%
    4. Βέλγιο – 4,34%
    5. Νορβηγία – 4,30%
    6. Γερμανία – 4,29%
    7. Αυστρία – 4,25%
    8. Γαλλία – 4,24%
    9. Νορβηγία – 4,21%
    10. Ελβετία – 4,066%

    Σε παγκόσμια κλίμακα, οι influencers που καταλαμβάνουν τις 5 πρώτες θέσεις βάσει απήχησης του κοινού είναι οι: Η Κάιλι Τζένερ στην πρώτη θέση, ο Κριστιάνο Ρονάλντο στη δεύτερη θέση, η Σελίνα Γκόμεζ στην τρίτη θέση, ο Λίο Μέσι στην τέταρτη θέση και η Μπιγιονσέ που καταλαμβάνει την πέμπτη θέση.

    Το HypeAuditor, το οποίο διεξήγαγε την έρευνα, είναι ένα εργαλείο ανάλυσης των στατιστικών του Instagram. Αναλύει δεδομένα όπως το κοινό ενός χρηστή, την απήχηση που έχουν οι δημοσιεύσεις και τον αριθμό των ακολούθων του, ενώ κάνει προβλέψεις και για την πιθανή τιμή μιας χρηματοδοτούμενης δημοσίευσης.



    ΣΧΟΛΙΑ