• Business

    Η&M: Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις στην Ελλάδα

    • NewsRoom


    Συγκρατημένη αύξηση πωλήσεων δείχνουν τα τελευταία στοιχεία για την πορεία της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης H&M στην Ελλάδα, την ώρα που η εταιρεία δέχεται το ένα πλήγμα μετά το άλλο στις αγορές του εξωτερικού.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα η μητρική εταιρεία, το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (Δεκέμβριος 2017-Φεβρουάριος 2018) η ελληνική θυγατρική της εμφάνισε αύξηση 4% των πωλήσεών της, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, στα 476 εκατ. σουηδικές κορώνες (46,21 εκατ. ευρώ) από 444 εκατ. σουηδικές κορώνες (43,11 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης οικονομικής χρήσης. Είχε προηγηθεί ένα κακό τέταρτο τρίμηνο την περασμένη χρήση, με μείωση πωλήσεων, και υποτονική ανάπτυξη το 2017.

    Με βάση τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο σουηδικός όμιλος, προκύπτει πως στο σύνολο της περασμένης οικονομικής χρήσης (1η Δεκεμβρίου 2016-30 Νοεμβρίου 2017), οι καθαρές πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής του στην Ελλάδα, η οποία συμπλήρωσε 10 χρόνια παρουσίας στη χώρα, διαμορφώθηκαν στα 1,576 δισ. σουηδικές κορώνες ή 153,25 εκατ. ευρώ (ισοτιμία της Παρασκευής) από 1,531 δια. σουηδικές κορώνες ή 148,86 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2016.

    Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι φόροι, αυτές ανήλθαν στα 1,954 δισ. κορόνες Σουηδίας ή 190 εκατ. ευρώ από 1,891 δισ. κορόνες Σουηδίας ή 183,87 που ήταν στη χρήση του 2016. Και στις δύο εξεταζόμενες οικονομικές χρήσεις, ο αριθμός του δικτύου των καταστημάτων της αλυσίδας παρέμεινε ο ίδιος, ήτοι 35 καταστήματα. Επίσης, η αλυσίδα διατηρεί και e-shop οι πωλήσεις του οποίου καταλογίζονται στη μητρική.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: H&M: Προβληματισμός από τα απούλητα εμπορεύματα αξίας 4 δισ. δολ.!

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: H&M: Κλείνει 170 καταστήματα, αυξάνει τις προσφορές



    ΣΧΟΛΙΑ