• Business

    Ηλίας Κοκοτός: To 2021 θα κλείσει με άνοδο του τζίρου μας σε σχέση με το 2019

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Ηλίας Κοκοτός: To 2021 θα κλείσει με άνοδο του τζίρου μας σε σχέση με το 2019

    Ηλίας Κοκοτός. Επικεφαλής Elounda Mare


    Με άνοδο του τζίρου – κατά 1,3% σύμφωνα με τις προβλέψεις του Σεπτεμβρίου σε σχέση με το 2019 – θα κλείσει η χρονιά για την ξενοδοχειακή επιχείρηση Ελούντα Α.Ε., ιδιοκτήτρια τριών πολυτελών ξενοδοχείων στο Λασίθι: του Elounda Peninsula, του Elounda Mare, και του Porto Elounda.

    Αυτό σημειώνει μιλώντας στο mononews.gr ο κ. Ηλίας Κοκοτός, διευθυντής πωλήσεων και marketing, μέλος στο ΔΣ της εταιρείας Ελούντα ΑΕ και συμπληρώνει πως «οι μήνες Σεπτέμβριος και Οκτώβριος επίσης κινούνται ανοδικά, ενώ το συγκρότημα του Peninsula –με τις 60 βίλες και σουίτες πάνω στη θάλασσα- είναι πάνω κατά 60% σε σχέση πάντα με το 2019.

    »Πήγαμε πολύ καλά και με υψηλότερες τιμές. Βοήθησε ότι το Peninsula άνοιξε νωρίς, ήταν το πρώτο ξενοδοχείο που άνοιξε στην Κρήτη στις 27 Απριλίου, ήταν γεμάτο από τον Μάιο και θα κλείσει στις 7 Νοεμβρίου», λέει ο κ. Κοκοτός. Το Elounda Mare άνοιξε Μάιο και θα κλείσει τέλος Οκτωβρίου, ενώ το Porto Elounda άνοιξε τέλη Ιουνίου κι θα κλείσει επίσης στο τέλος Οκτωβρίου.

    Γενικά πήγαν καλά τα ακριβά δωμάτια και αυτό ανέβασε τον μέσο όρο της διανυκτέρευσης, συμπληρώνει ο κ. Κοκοτός. Και φέτος Ευρωπαίοι επιχειρηματίες, Ρώσοι ολιγάρχες, διάσημοι ποδοσφαιριστές επέλεξαν για τις διακοπές τους το Peninsula.

    Στο ερώτημα που διαμορφώθηκε η μέση τιμή δωματίου ανά ξενοδοχείο ο κ. Κοκοτός απαντά πως για το Peninsula είναι κατά μ.ο. στα 960 ευρώ (στα 1.500 ευρώ η μέση τιμή για Ιούλιο και Αύγουστο), για το Elounda Mare στα 550 ευρώ και για το Porto Elounda στα 350 ευρώ τη βραδιά.

    Άνοδος του τζίρου και πληρότητα

    Η άνοδος του τζίρου μας οφείλεται στις μεγάλης διάρκειας διανυκτερεύσεις, εξηγεί ο κ. Κοκοτός, στις μεγάλες βίλες του Peninsula.

    Διανυκτερεύσεις κυρίως από Ρώσους, ενώ είχαμε και πολλούς Γερμανούς φέτος, και αυτό μας βοήθησε διότι σε σχέση με το 2019 πήγε καλύτερα η Γερμανία, επίσης η Ελβετία και η Γαλλία πήγαν καλά. Από την Αγγλία ήταν πιο δύσκολα λόγω των απαγορεύσεων στις μετακινήσεις, το ίδιο και με το Ισραήλ, ωστόσο τώρα αυτές οι αγορές πάνε καλύτερα.

    Οι πληρότητες, τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο διατηρήθηκαν πάνω από το 90%, «οι μεγάλες βίλες είχαν γεμίσει από πάρα πολύ νωρίς και ήταν πολλά τα request που δεν μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε, ακόμα και τώρα τον Σεπτέμβριο υπάρχει ζήτηση για συγκεκριμένους τύπους δωματίων που δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε», λέει ο κ. Κοκοτός.

    «Είμαστε ικανοποιημένοι, συνεχίζει. Στο σύνολο για τα τρία ξενοδοχεία μας είμαστε πάνω 1,30% σε τζίρο σε σχέση με το 2019 και σ αυτό έπαιξε ρόλο ότι πουλήσαμε σε υψηλότερες τιμές και επίσης δεν κάναμε καθόλου προσφορές και εκπτώσεις ειδικά στα ακριβά μας ξενοδοχεία, δεν μπήκαμε σε αυτήν την λογική.

    »Θεωρούμε ότι όταν κάτι είναι μοναδικό, είναι καινούριο γιατί τώρα ανακαινίσαμε τα ξενοδοχεία μας, δεν είναι η προσφορά ο τρόπος να προσελκύσεις τον πελάτη, είναι άλλοι οι λόγοι που θα σε επιλέξει. Τελικά αυτό λειτούργησε υπέρ μας και πρέπει να είναι ένα στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό, δηλαδή να μην λειτουργεί με τη λογική των εκπτώσεων και των προσφορών –όπως κάνει η Τουρκία-, είναι πιο σημαντικό να επενδύσεις στην ιδιαιτερότητα και στο υψηλό σέρβις παρά να κάνεις συνεχώς προσφορές γιατί με τις εκπτώσεις δεν προσελκύεις πάντα ένα καλό τουρίστα.

    Επίπεδα προ covid

    «Είμαστε σε επίπεδα προ covid. Χαίρομαι διότι πήραμε δύσκολες αποφάσεις, όπως να ανοίξουμε το Peninsula στις 27 Απριλίου, είμασταν το μοναδικό ανοιχτό resort – τα υπόλοιπα άνοιξαν στις 15 Μαΐου – και πελάτες μας άλλαξαν τρία αεροδρόμια για να φτάσουν στην Κρήτη, ενώ πολλοί ήταν εκείνοι που ήρθαν με λίαρ τζετ.

    Ωστόσο η φετινή εξέλιξη ήταν κατά κάποιο τρόπο προδιαγεγραμμένη για το Elounda Peninsula, διότι το ξενοδοχείο κατάφερε και το 2020, τη «νεκρή» τουριστικά χρονιά της πανδημίας, να αυξήσει τα έσοδα του και μάλιστα όπως είχε επισημάνει πέρυσι σε ανακοίνωση της η εταιρεία: «το Elounda Peninsula, με πληρότητες 84%, είναι το μοναδικό ίσως ξενοδοχείο της Ευρώπης που εν μέσω της πανδημίας είδε τα έσοδά του να αυξάνονται αντί να μειώνονται. Τον Αύγουστο του 2020 μάλιστα το ξενοδοχείο είχε αύξηση τζίρου που ήταν από τις καλύτερες της τελευταίας δεκαετίας».

    Διαβάστε επίσης:

    Attica Bank: Κατατέθηκε η πρώτη προσφορά – Συνεδριάζει την Τετάρτη το ΔΣ

    Χλόη Λασκαρίδη (Μεγάλη Βρεταννία, King George, Athens Capital): Πήγαμε καλύτερα από το αναμενόμενο, το 2023 θα πιάσουμε τα νούμερα του 2019



    ΣΧΟΛΙΑ