• Business

    Οι τιμές των ναύλων στα LNG πέφτουν κατά 49% καθώς ο στόλος μεγαλώνει

    bimco


    Οι τιμές των ναύλων στα LNG σημειώνουν πτώση της τάξεως του 49% μεταξύ του Ιανουαρίου και του Δεκεμβρίου πέρσι, σύμφωνα με την International Gas Union (IGU). Στη World LNG Report για το 2016 – που θα συζητηθεί στη συνάντηση των LNG 18 στο Perth αυτή τη βδομάδα – η IGU αναφέρει ότι οι τιμές ενοικίασης έπεσαν κατά 20.000 δολάρια την ημέρα για τα ατμοκίνητα και 27.000 δολάρια την ημέρα για τα diesel ηλεκτρικά το 2015.

    Η αναφορά στοχοποιεί την αποδυναμωμένη ζήτηση για τους Ατλαντικούς όγκους στη Ζώνη του Ειρηνικού και μια συνεχιζόμενη μείωση των εξαγωγών για την πτώση των τιμών. Τα νούμερα της IGU δείχνουν ότι τον Ιανουάριο ο παγκόσμιος LNG στόλος μέτραγε 410 πλοία.

    Κάποια 28 από αυτά παραδόθηκαν πέρσι με την IGU να αναφέρει ότι «υπερτερούν κατά πολύ τις ναυτιλιακές απαιτήσεις από τους έξτρα 4,7 εκ. τόνους του σταδιακού LNG εμπορίου για το έτος».

    Κατά τη διάρκεια του 2015, 20,4 εκ. τόνοι νέων LNG τερματικών προστέθηκαν στη συνολική παγκόσμια πλωτή χωρητικότητα των 77 εκ. τόνων που αντιστοιχούν στο 10% της συνολικής αγοράς.

    AGAs_LNG-terminal

    Τέσσερα από τα επτά νέα LNG τερματικά που μπήκαν σε λειτουργία ήταν FSRU. Η IGU λέει πως τα project FSRU στη Γκάνα, την Κολομβία, το Πουέρτο Ρίκο, την Ουρουγουάη και τη Χιλή «είναι σε προχωρημένο στάδιο».

    Στην ετήσια αποτίμηση της βιομηχανίας, η IGU ανέφερε ότι το παγκόσμιο εμπόριο LNG συνολικά ανήλθε σε 244,8 εκ. τόνους το 2015, 4,7 εκ. τόνους παραπάνω από το 2014 και ήταν η μεγαλύτερη χρονιά για το εμπόριο LNG, ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό του 2011 των 241,5 εκ. τόνων.

    «Η πτώση των τιμών του πετρελαίου και η συνεχιζόμενη αδυναμία της ζήτησης στον Ειρηνικό οδήγησε σε πτώση των τιμών σε ολόκληρη την παγκόσμια αγορά LNG από ένα μέσο όρο των 15,6 δολαρίων για κάθε MMBtu το 2014 σε 9,77 δολάρια για κάθε MMBtu το 2015», ανέφερε η IGU.

    Η παγκόσμια χωρητικότητα ρευστοποίησης άγγιξε τους 301,5 εκ. τόνους με έξτρα 124 εκ. τόνους υπό κατασκευή από τον Ιανουάριο του 2016. Η παγκόσμια χωρητικότητα επαναεριοποίησης – τόσο χερσαία όσο και πλωτή – έφτασε τους 757 εκ. τόνους το 2015 με 33 χώρες να εισάγουν πλέον LNG.

    Δεκαπέντε καινούρια LNG τερματικά αναφέρονται να βρίσκονται υπό κατασκευή, οκτώ από τα οποία βρίσκονται στην Κίνα και αναμένεται να προσθέσουν 73 εκ. τόνους ως το 2019.

    lng-carrier-main

    Συνολικά, όλο το μη μακροπρόθεσμο LNG εμπόριο – που περιλαμβάνει συμβόλαια μικρότερα των πέντε χρόνων – έφτασε τα 71,9 εκ. τόνους το 2015, το οποίο αντιστοιχεί στο 29% του συνολικού ακαθάριστου LNG εμπορίου.

    Ο πρόεδρος της IGU, David Carroll, είπε ότι «η βιομηχανία των LNG έχει αναπτυχθεί ως το σημείο που οι απαραίτητες βάσεις έχουν μπει για να κάνουμε το φυσικό αέριο πραγματικά παγκόσμιο εμπόρευμα, ενισχύοντας τόσο την ενεργειακή ασφάλεια όσο και να ανταποκριθούμε στην αυξανόμενη ζήτηση».

    Διαβάστε ακόμη:

    http://www.mononews.gr/erchete-agorastiki-frenitida-gia-tanker/37508

     



    ΣΧΟΛΙΑ