• Business

    Gucci: Ο όμιλος προβλέπει βουτιά 20% στις πωλήσεις το α’ τρίμηνο

    • NewsRoom
    François-Henri Pinault, επικεφαλής του ομίλου πολυτελών ειδών Kering

    François-Henri Pinault, επικεφαλής του ομίλου πολυτελών ειδών Kering


    Τον “κώδωνα του κινδύνου” κρούει ο όμιλος Kering, όσον αφορά τις μελλοντικές πωλήσεις της Gucci, ανακοινώνοντας ότι προβλέπει βουτιά 20% το α’ τρίμηνο, λόγω της μεγαλύτερης του αναμενομένου πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή Ασίας/Ειρηνικού, η οποία οδήγησε στην διεύρυνση του χάσματος μεταξύ της γαλλικής εταιρείας και των βασικών ανταγωνιστών της.

    Στο σύνολό τους, οι πωλήσεις της Kering, η οποία ελέγχει και άλλα brands, όπως την Balenciaga και την Saint Laurent, θα μειωθούν περίπου 10% τους πρώτους τρεις μήνες του 2024, δημιουργώντας μεγαλύτερη απόσταση από την ανταγωνίστρια Hermes, αλλά και την LVMH, η οποία παρέμεινε ανθεκτική, παρά τους “αντίθετους ανέμους” στην οικονομία.

    Ο όμιλος Kering θα δημοσιεύσει τα στοιχεία εσόδων του α’ τριμήνου του 2024 στις 23 Απριλίου.

    Σημειώνεται ότι η Gucci ήταν κάποτε το “αγαπημένο παιδί” του Kering, καθώς παρείχε ισχυρά αποτελέσματα το 2021, τα οποία οφείλονταν στην “έκρηξη” αγορών που δημιουργήθηκε την εποχή της πανδημίας.

    Από τότε, η πολυτελής σειρά μόδας δυσκολεύεται να διατηρήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, καθώς ακόμη και οι εύποροι καταναλωτές έχουν “σφίξει τα ζωνάρια” τους,  εν μέσω υψηλότερου πληθωρισμού και έχουν στραφεί προς πιο “ήσυχες” μάρκες πολυτελείας.

    Τον περασμένο μήνα, ο όμιλος Kering ανέφερε πτώση 6% στα έσοδα του δ’ τριμήνου του 2023, με τις πωλήσεις να πέφτουν επίσης σε όλες τις άλλες μεγάλες μάρκες της, συμπεριλαμβανομένων των Yves Saint Laurent, Balenciaga και Alexander McQueen.

    Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Gucci, μειώθηκαν κατά 4% από τρίμηνο σε τρίμηνο.

    Ωστόσο, σύμφωνα με τον όμιλο, η νέα συλλογή Ancora του που λάνσαρε ο νέος διευθυντής δημιουργικού Σάμπατο ντι Σάρνο, η οποία έγινε διαθέσιμη στα μέσα Φεβρουαρίου, έτυχε “πολύ ευνοϊκής υποδοχής”.

    Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος, αναδιαμόρφωσε την ανώτερη ηγεσία της Gucci το 2023 ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής, διορίζοντας τον Ζαν-Φρανσουά Παλούς ως Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Σάμπατο ντι Σάρνο ως διευθυντή δημιουργικού.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος Φρανσουά-Ανρί Πινό, είχε δηλώσει τότε ότι ο όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στις μάρκες του, συμπεριλαμβανομένης της Gucci, ακόμη και αν αυτό σήμαινε χαμηλότερα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με το Reuters.

    Σήμερα, καθώς καθυστερεί η πολυαναμενόμενη ανάκαμψη της Κίνας, οι εταιρείες πολυτελών ειδών εξαρτώνται περισσότερο από την αγορά των ΗΠΑ.

    Για την Gucci όμως, η οποία στηρίζεται στην ασιατική αγορά, αυτό θα “κοστίσει” κάτι παραπάνω.

    Διαβάστε επίσης: 

    Prada, Gucci, LVMH: Πόλεμος για το φιλέτο στην 5η λεωφόρο

    Gucci: Πτώση των πωλήσεων εν μέσω κινήσεων ανανέωσης του ισχυρού brand

    Gucci: Super deal 963 εκατ. δολ. για την απόκτηση ακινήτου στο Μανχάταν



    ΣΧΟΛΙΑ