• Business

    Gucci: Πτώση των πωλήσεων εν μέσω κινήσεων ανανέωσης του ισχυρού brand

    • Bloomberg
    Ο Francois-Henri Pinault επικεφαλής του ομίλου Kering, με την σύζυγο του Salma Hayek

    Ο Francois-Henri Pinault επικεφαλής του ομίλου Kering, με την σύζυγο του Salma Hayek


    Οι πωλήσεις της Gucci μειώθηκαν τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, καθώς το ισχυρό brand προσπάθησε να προσελκύσει περισσότερους πλούσιους αγοραστές για τις ακριβές ζώνες του με την διπλή αγκράφα G και τα mule Princetown, κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

    Τα συγκρίσιμα έσοδα της Gucci, θυγατρικής του ομίλου Kering, μειώθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας την πτώση περίπου 3,1% που ανέμεναν οι αναλυτές. Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι προειδοποίησε επίσης ότι ένα βασικό μέτρο των κερδών του ομίλου θα μειωθεί το 2024.

    «Εστιάζουμε στην ανανέωση της Gucci», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kering, Francois-Henri Pinault, περιγράφοντας το 2023 ως «έτος δοκιμής».

    Η Gucci, η οποία συνεισφέρει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της Kering, βρίσκεται στο μέσον μίας περιόδου αναδιάρθρωσης, μετά την πρόσληψη νέου δημιουργικού διευθυντή πριν από ένα χρόνο. Ο Sabato De Sarno παρουσίασε την πρώτη του συλλογή στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο, τον ίδιο μήνα που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Gucci, Marco Bizzarri, αποχώρησε από την εταιρεία μετά από οκτώ χρόνια.

    Οι προσπάθειες αναδιάρθρωσης λαμβάνουν χώρα σε μία περίοδο κατά την οποία οι κατασκευαστές ειδών πολυτελείας προσαρμόζονται στις πιο συγκρατημένες δαπάνες των πλούσιων πελατών τους, μετά την εκτίναξη της ζήτησης την περίοδο της πανδημίας.

    Η εταιρεία συμβούλων Bain εκτιμά ότι ο κλάδος θα αναπτυχθεί έως και 4% φέτος, σημειώνοντας το ήμισυ του ρυθμού του περασμένου έτους.

    Ωστόσο, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσαν τον περασμένο μήνα η ιδιοκτήτρια της Cartier, Richemont και η LVMH, στης οποίας το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνονται οι Louis Vuitton και Christian Dior, έδειξαν ότι οι ισχυρότερες μάρκες παρέμειναν ως επί το πλείστον ανθεκτικές εν μέσω της επιβράδυνσης.

    Στην Kering, τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα για τον όμιλο υποχώρησαν κατά 15% στα 4,75 δισεκατομμύρια ευρώ (5,12 δισεκατομμύρια δολάρια) πέρυσι. Οι αναλυτές ανέμεναν 4,9 δισ. ευρώ.

    Ο Pinault προειδοποίησε ότι οι επενδύσεις στα εμπορικά σήματα της Kering – στα οποία περιλαμβάνεται και η Balenciaga- θα ασκήσουν πίεση στα αποτελέσματα του ομίλου βραχυπρόθεσμα.

    Η Kering προέβλεψε ότι τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα φέτος θα σημειώσουν πτώση σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το πρώτο εξάμηνο, και επισήμανε ότι θα παραμείνει σε «επαγρύπνηση και πειθαρχημένη όσον αφορά το κόστος της δομής της».

    Διαβάστε ακόμη:

    Gucci: Super deal 963 εκατ. δολ. για την απόκτηση ακινήτου στο Μανχάταν

    Gucci: Μειώθηκαν κατά 7% τα έσοδα το γ’ τρίμηνο – «Απογοητευτική απόδοση»

    Hermes: To στοίχημα του ισχυρού brand ειδών πολυτελείας στο Xoνγκ Κονγκ



    ΣΧΟΛΙΑ