• Business

    Frigoglass: Ενισχυμένες κατά 45% οι πωλήσεις στο β΄ τρίμηνο

    • NewsRoom

    Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass


    Αύξηση πωλήσεων κατά 45% κατέγραψε η Frigoglass στο β΄ τρίμηνο, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνουν που δημοσιεύει

    Οι ενισχυμένες πωλήσεις είναι αποτέλεσμα της άρσης των περιοριστικών μέτρων και της χαμηλής συγκριτικής βάσης.

    Επίσης, σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων του Κλάδου Υαλουργίας κατά 67% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, λόγω της ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων και της αύξησης των τιμών σε όλες τις δραστηριότητες.

    Το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε κατά 200 μονάδες βάσης στο 14,1% κυρίως λόγω της καλύτερης απορρόφησης του κόστους και των πρωτοβουλιών αυξήσεων τιμών.

    Η πυρκαγιά στο εργοστάσιο στη Ρουμανία είχε ως αποτέλεσμα τη διαγραφή στοιχείων ενεργητικού και δαπάνες ύψους €13,8 εκατ.

    Η εταιρεία κάνει λόγο για άμεση υλοποίηση του σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας για τον περιορισμό του αντίκτυπου από την πυρκαγιά μέσω άμεσης αύξησης της παραγωγής στη Ρωσία και λειτουργίας γραμμής συναρμολόγησης στη Ρουμανία στις αρχές του τέταρτου τριμήνου.

    Τα ταμειακά διαθέσιμα διαμορφώθηκαν στα €61,2 εκατ. και €13 εκατ. διαθέσιμες πιστωτικές γραμμές στο τέλος Ιουνίου, επαρκή για την κάλυψη του κόστους χρηματοδότησης και των απαιτήσεων σε κεφάλαιο κίνησης το 2021.

    Ο Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:

    «Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου είναι ικανοποιητικά και παρουσιάζουν σαφή ανάκαμψη της ζήτησης σε πολλές από τις αγορές μας. Αναμένουμε η αυξητική τάση της ζήτησης να διατηρηθεί για το υπόλοιπο του έτους, αν και οι επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο εργοστάσιό μας στη Ρουμανία θα επηρεάσουν τον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης. Είμαστε ευγνώμονες για το γεγονός ότι δεν υπήρξαν θύματα από αυτό το ατυχές περιστατικό. Παρά τις προκλήσεις, αναμένουμε να πετύχουμε αύξηση πωλήσεων και EBITDA το 2021».

    Διαβάστε ακόμη:

    Frigoglass: Υποβάθμιση σε Caa1 από την Moody’s

    Τι αποδοχές έχουν οι εργαζόμενοι σε 31 εισηγμένες εταιρείες – Το up της Lamda Development και το down της Frigoglass

    Νέο καμπανάκι για την αύξηση των α’ υλών – Φόβοι για πλήγμα στην κατανάλωση από τις ανατιμήσεις

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ