• Business

    ΕΣΑΛ: Πράσινο στο master plan του ΟΛΠ, με εξαίρεση την 4η προβλήτα και το car terminal – Σε 10 μέρες νέα συνεδρίαση

    • Του Γιώργου Μανέττα
    ΟΛΠ: Tο νέο διοικητικό συμβούλιο μετά τις παραιτήσεις των εκπροσώπων του ΤΑΙΠΕΔ

    Γιου Ζενγκ Γκανγκ- Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΟΛΠ Α.Ε


    Σε δυο δόσεις αναμένεται να εγκριθεί το master plan του ΟΛΠ. Παρ’ ότι η αγορά είχε προεξοφλήσει ότι το επενδυτικό πλάνο-μαμούθ της Cosco για την αναβάθμιση των υποδομών του Πειραιά θα εξασφάλιζε άνετα το πράσινο φως από την ΕΣΑΛ στη σημερινή συνεδρίαση, τελικά η πραγματικότητα αποδείχθηκε διαφορετική.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων) αποφάσισε ύστερα από μια μαραθώνια συνεδρίαση, η οποία μάλιστα διακόπηκε για πάνω από τέσσερις ώρες, να συναινέσει στην υλοποίηση της πλειονότητας των έργων που περιγράφονται στο master plan, με εξαίρεση τη νέα προβλήτα για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και το car terminal.

    Για τα συγκεκριμένα, τα οποία προστέθηκαν στο master plan τον Αύγουστο, αποφασίστηκε να δοθεί χρόνος, προκειμένου οι φορείς και οι δήμαρχοι της περιοχής του Πειραιά να διατυπώσουν τις απόψεις τους και να επανέλθουν προς έγκριση στην ΕΣΑΛ εντός 10 ημερών.

    Η συνεδρίαση ήταν μαραθώνια καθώς ξεκίνησε στις 9:30 το πρωί και μετά από μία διακοπή συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ.

    Νωρίς το πρωί δήμαρχοι και εκπρόσωποι φορέων ζήτησαν την αναβολή της συνεδρίασης για εύλογο χρονικό διάστημα προκειμένου να μελετήσουν το νέο σχέδιο και να καταθέσουν κείμενο με τις δικές τους προτάσεις.

    Επίσης υποστήριξαν ότι μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο master plan δεν τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση όπως ορίζεται από τη σύμβαση παραχώρησης.Από την πλευρά τους στελέχη της διοίκησης του ΟΛΠ τόνισαν ότι δεν ήταν υποχρεωμένοι να θέσουν το σχέδιο σε διαβούλευση καθώς πρόκειται για τροποποιημένο επι του αρχικού σχεδίου ανάπτυξης και όχι για νέο.



    ΣΧΟΛΙΑ