• Business

    Επανεξέταση του click away ζητούν οι λιανέμποροι – Αδυνατούν να διαχειριστούν τη ζημιά


    Δεν λένε να κοπάσουν οι αντιδράσεις του εμπορικού κόσμου για την μέθοδο του click away και τον τρόπο που εφαρμόζεται υπό τις παρούσες συνθήκες.

    Ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων εξακολουθούν να εκφράζουν την αντίθεσή τους με τη λύση που επέλεξε η κυβέρνηση για να διευκολύνει τις αγορές ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και επιμένουν πως «είναι πρακτικά ανεφάρμοστη και αρκετά κοστοβόρα».

    Ακόμη και μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές επιλέγουν να απέχουν από τη διαδικασία λόγω των αυστηρών περιορισμών και του πενιχρού οφέλους που βλέπουν να προκύπτει. «Υπάρχουν πολλά πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν από την χρήση των μετρητών και τις επιστροφές μέχρι και την τήρηση των περιορισμών που τέθηκαν για την αποφυγή του συνωστισμού», σημειώνουν και καλούν την κυβέρνηση να επανεξετάσει τη στάση της και να προχωρήσει στο άνοιγμα των καταστημάτων, έστω και με αυστηρές προϋποθέσεις. Και σπεύδουν να προσθέσουν πως έχουν αποδείξει πως μπορούν να τηρούν τα μέτρα προστασίας.

    Η ζημιά, όπως λένε, είναι ανυπολόγιστη καθώς χάνεται ένα μεγάλο μέρος του ετήσιου τζίρου για πολλές κατηγορίες καταστημάτων, όπως τα καταστήματα παιχνιδιών και τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, κα. Παράγοντες της αγοράς ανεβάζουν τη ζημιά στα 2,5 δισ. ευρώ και προειδοποιούν για τις επιπτώσεις στη βιωσιμότητα κυρίως των μικρότερων επιχειρήσεων αλλά και στις θέσεις εργασίας.

    Τεράστιο πρόβλημα αποτελούν τα αποθέματα που φρόντισαν να δημιουργήσουν οι επιχειρήσεις, προκειμένου να προετοιμασθούν ενόψει της μεγάλης αύξησης της ζήτησης που παραδοσιακά παρατηρείται την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. «Τι θα κάνουμε όλο αυτό το εμπόρευμα εάν δεν το πουλήσουμε τώρα;», αναρωτιούνται και τονίζουν πως λόγω της εποχικότητας δύσκολα θα μπορέσουν να το διαθέσουν αργότερα. Όπως λένε, λίγοι είναι αυτοί που έχουν τη δυνατότητα να διαχειριστούν οικονομικά αυτή την απώλεια ή να πετύχουν συμφωνίες με τους προμηθευτές τους για να επιστρέψουν μεγαλύτερο τμήμα των εμπορευμάτων.

    Η «επόμενη μέρα» υπό αυτά τα δεδομένα φαντάζει εξαιρετικά δύσκολη για τον εμπορικό κόσμο, ο οποίος δίνει μάχη επιβίωσης και προσπαθεί να κρατηθεί όρθιος, αξιοποιώντας τα μέτρα στήριξης που έλαβε η κυβέρνηση για όσους πλήττονται από την πανδημία. Ωστόσο, εάν δεν ληφθούν νέα «γενναία» μέτρα εκφράζονται φόβοι για «κύμα λουκέτων και στρατιές ανέργων».

    Διαβάστε επίσης:

    Οι εφοπλιστές Δημήτριος Μπάκος και Ιωάννης Καϋμενάκης μέτοχοι στην Ελλάκτωρ

    Λιανεμπόριο: Σύγχυση και «δεύτερες σκέψεις» για το click away – Ποιοι «μεγάλοι» ρίχτηκαν στη μάχη και τι σχεδιάζει η Lidl

    Όταν ο Άδωνις Γεωργιάδης αυτοσαρκάζεται: Viral η φωτογραφία του με το παντελόνι από click away



    ΣΧΟΛΙΑ