• Ενέργεια

    Κώστας Σκρέκας: Αποζημιώσεις έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος  – Πώς γίνεται η αίτηση

    • NewsRoom
    Κώστας Σκρέκας: Επιδότηση 30% με 50% για απόσυρση έως 3 ηλεκτρικών συσκευών σε 200.000 νοικοκυριά

    Κώστας Σκρέκας


    Προθεσμία δέκα ημερών για τη δήλωση της ζημιάς έχουν οι πολίτες που μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση για τις βλάβες που προκλήθηκαν σε ηλεκτρικές συσκευές λόγω της κακοκαιρίας Έλπίδα, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο OPEN, o Κώστας Σκρέκας.

    Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας επανέλαβε ότι το ποσό της αποζημίωσης για αυτές τις περιπτώσεις φθάνει μέχρι 600 ευρώ.

    Για όσους δεν είχαν βλάβες σε οικοσυσκευές, αλλά είχαν διακοπή ρεύματος από το μεσημέρι της Τρίτης 25 Ιανουαρίου λόγω της κακοκαιρίας, ο κ. Σκρέκας, τόνισε πως ο τρόπος και το ύψος αποζημίωσής τους θα προσδιοριστεί τις επόμενες ημέρες.

    «Στην Ελλάδα δεν έχουμε έξυπνους μετρητές για να γνωρίζουμε απομακρυσμένα ποιο σπίτι δεν έχει ηλεκτροδότηση και για πόση ώρα, ωστόσο μέσω των υποσταθμών που είχαν μείνει χωρίς ηλεκτρικό τις ημέρες της κακοκαιρίας, μπορούμε να προσδιορίσουμε με μεγάλη ακρίβεια τις περιοχές που είχαν διακοπές», συμπλήρωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

    Πώς θα κάνουν αίτηση όσοι είχαν ζημιά σε συσκευές

    Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

    Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.

    Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
    Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

    Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

    Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και

    Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.

    Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

    Δείτε εδώ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι θέλουν να αποζημιωθούν



    ΣΧΟΛΙΑ