• Business

    Ε-Mag: Στην Ελλάδα η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Ρουμανίας

    • NewsRoom

    Δ. Σιδερίδης, International Marketplace Director της Ε-Mag


    Τη δραστηριότητα της στην Ελλάδα ξεκινά η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Ρουμανίας, η E-Mag αναζητώντας σε πρώτη φάση ελληνικές επιχειρήσεις σε Αθήνα- Πειραιά και Θεσσαλονίκη που ενδιαφέρονται να πωλούν τα προϊόντα τους στη ρουμανική αγορά.

    Σε ενημερωτικό έγγραφο της ελληνικής πρεσβείας στo Βουκουρέστι αναφέρεται ότι «σε συνάντηση στο Γραφείο με τον κ. Δ. Σιδερίδη (International Marketplace Director της εταιρείας), μας γνωστοποιήθηκε η έναρξη δραστηριοποίησης της στην Ελλάδα και ζητήθηκε η συνδρομή μας για την κοινοποίηση της πληροφόρησης στους επιχειρηματικούς συνδέσμους και φορείς, σε αρχική φάση, Αθήνας-Πειραιά και Θεσσαλονίκης, για την ανεύρεση ενδιαφερομένων ελληνικών επιχειρήσεων οι οποίες μέσω της πλατφόρμας της, δύνανται να πωλούν τα προϊόντα τους στη ρουμανική αγορά.

    Γνωστοποιήθηκε παράλληλα ότι στοχεύει και ενδιαφέρεται για την συνεργασία με εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις για να μεταφέρει τα προϊόντα τους στη Ρουμανία και να τα πουλάει μέσω της πλατφόρμας της (μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Same day Courier, η οποία ξεκίνησε επίσης να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσω συνεργασιών με ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα το αρχικό hub συλλογής θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη).

    Ποια είναι η E-Mag

    H  E-Mag δραστηριοποιείται μέχρι στιγμής σε Ρουμανία (50% της αγοράς, 36.000 επιχειρήσεις, 12 εκατ. κωδικούς προϊόντων), Βουλγαρία (market leader με 25% της αγοράς) και Ουγγαρία (market leader με 25% της αγοράς) και επεκτείνεται σε Ελλάδα, Γερμανία και Πολωνία.

    Ανήκει στον ολλανδικών συμφερόντων όμιλο Prosus N.V., ο οποίος ανήκει στον όμιλο  Naspers που αποτελεί τον  μεγαλύτερο όμιλο ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως.

    Σημειώνεται ότι στην Prosus N.V. και μέσω της συμφερόντων της, γερμανικής εταιρείας Delivery Hero ανήκουν επίσης και οι ελληνικές εταιρείες ‘e-food και deliveras.g καθώς και η start-up Instashop. Παράλληλα ήταν μεταξύ των επενδυτών που συμμετείχαν σε γύρο χρηματοδότησης της «Wolt».

    Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων στην πλατφόρμα είναι: ηλεκτρονικά είδη (Η/Υ, τηλέφωνα κ.α.), ηλεκτρικά είδη (ψυγεία, πλυντήρια κ.α.), βιντεοπαιχνίδια, παιχνίδια, τυποποιημένα τρόφιμα, είδη ένδυσης, αθλητικά είδη, καλλυντικά, είδη σπιτιού και είδη αυτοκινήτου.

    Διαβάστε επίσης:

    Οι δύο νέες αφίξεις στην ελληνική αγορά του γρήγορου delivery



    ΣΧΟΛΙΑ