• Business

    Διπλή έκπληξη: Μεγάλα φοροκίνητρα για διαφημιστικές δαπάνες και αναστολή τέλους συνδρομητικής ΤV

    Άνοιξε η πλατφόρμα για επανένταξη στις 120 δόσεις

    Χρήστος Σταικούρας. Υπουργός Οικονομικών


    Η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της.

    Ένα μέτρο το οποίο αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά τις επιχειρήσεις να ρίξουν περισσότερα χρήματα στην αγορά προκειμένου να στηρίξουν διαφημιστικά τα προιόντα τους, σε μια δύσκολη περίοδο καθιερώνει το υπουργείο οικονομικών για το 2020 και το 2021.  

    Με διάταξη σε μίνι φορολογικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδυ της Τετάρτης 23 Σεπτεμβρίου, θεσπίζει ειδικά φορολογικά κίνητρα.

    Για την ακρίβεια η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021. 

    Προϋπόθεση για να γίνει χρήση του φορολογικού κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.

    Με άλλες διατάξεις του νομοσχεδίου:

    – αναστέλλεται για ένα έτος, το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης. Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021

    – αναστέλλεται η δόση ΕΝΦΙΑ του Σεπτεμβρίου και θα καταβληθεί μαζί με τη δόση Οκτωβρίου

    – θεσπίζονται τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τη θεομηνία του “Ιανού” καθώς και το μέτρο της αναστολής συμβάσεων εργασίας με κρατική επιδότηση για τις επιχειρήσεις των περιοχών που επλήγησαν

    – στις περιοχές που επλήγησαν από τον “Ιανό” αναστέλλονται έως 30 Σεπτεμβρίου 2021 και όλα τα αναγκαστικά μέτρα όπως είναι κατασχέσεις και πλειστηριασμοί κατά φυσικών ή νομικών προσώπων

    – διατηρούνται οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ για εστίαση, μεταφορές και τουριστικό πακέτο για επιπλέον 6 μήνες, δηλαδή έως το τέλος Απριλίου 2021



    ΣΧΟΛΙΑ