• Business

    CosmoteTV: Ανανεώνει τη συμφωνία με τα BBC Studios και οδηγεί την κούρσα στη συνδρομητική – Τα μερίδια

    COSMOTE TV

    Richard Plepler CEO HBO, Reed Hastings CEO Netflix, Bob Chapak, CEO Disney, Μιχάλης Τσαμάζ ΟΤΕ, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος Nova


    Ενισχυμένη από το αθλητικό περιεχόμενο διαθέτοντας τα τηλεοπτικά δικαιώματα μεγάλου μέρους της ελληνικής Super League, η Cosmote TV οδηγεί την κούρσα στη συνδρομητική τηλεόραση με μερίδιο που υπολογίζεται στο 50% της αγοράς.

    Σταθερά προσανατολισμένη στην ενίσχυση τόσο του αθλητικού όσο και του ψυχαγωγικού της περιεχομένου η Cosmote TV ανακοινώνει σύντομα την 3ετή ανανέωση της συμφωνίας με τα BBC studios. Ταυτόχρονα, ετοιμάζει και νέες συμφωνίες με αμερικάνικα studios, προκειμένου να ενισχύσει το περιεχόμενό της σε ταινίες και σειρές.

    Στόχος της Cosmote TV είναι να διατηρήσει και να αυξήσει τα μερίδιά της, ενώ την ίδια στιγμή, στον εμπλουτισμό του περιεχομένου τους με στόχο την προσέλκυση συνδρομητών στοχεύουν και οι ανταγωνιστές της Vodafone και Wind-Nova.

    Σύμφωνα με εκτιμήσεις,  οι συνδρομητές της Cosmote TV εκτιμώνται κοντά στους 620.000 για το σύνολο του 2021. Ακολουθεί η Nova που με την Wind εκτιμάται στου 390.000 συνδρομητές  και η Vodafone  με 140.000 συνδρομητές. Εκτός από τους παρόχους triple play, στη μάχη εξασφάλισης  συνδρομητών βρίσκονται και οι ιντερνετικές εταιρείες τηλεόρασης (Netflix, AmazonPrime και Appletv) που υπολογίζεται ότι διαθέτουν 500.000 συνδρομητές.

    Κρίσιμο στοίχημα για τη Vodafone φέτος, θα είναι η εξασφάλιση συνεργασίας με την HBO που αναμένεται να λανσαριστεί  στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο και με την Disney+. Αν αυτές οι συνεργασίες ολοκληρωθούν, οι διεθνείς εταιρείες παραγωγής θα εξασφαλίσουν πρόσβαση σε μια συνδρομητική βάση και κάποια έσοδα άμεσα, ενώ η Vοdafone, θα εμπλουτίσει το περιεχόμενό της, προσφέροντας σε ανταγωνιστικές τιμές στους συνδρομητές της την πρόσβαση στο περιεχόμενο των HBO και Disney. Η Vodafone βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες,  ήδη σε προχωρημένες συνομιλίες με την WarnerMedia για την HBO Max για τα κανάλια HBODC και Cartoon Network,  αλλά και τις  ταινίες της Warner Bros λίγες ημέρες μετά από την κυκλοφορία τους στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η Vodafone έχει κάνει επίσης και τις πρώτες συζητήσεις με την Disney για τον ερχομό της πετυχημένης πλατφόρμας Disney+ στην Ελλάδα.

    Ανταγωνισμός στο streaming

    Το μοντέλο Over the Top (OTT) πλατφόρμας streaming τηλεόρασης το ξεκίνησε η Vodafone TV για να αποτελέσει ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων. Δίνει τη δυνατότητα συνδρομής, ανεξάρτητα των άλλων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών δημιουργώντας μια νέα αγορά για τη συνδρομητική τηλεόραση. Η Cosmote TV αριθμεί περισσότερους από 330.000 συνδρομητές στην υπηρεσία, ενώ η Nova διεκδικεί το δικό της μερίδιο με την πλατφόρμα ΕΟΝ. Τα μερίδια στην αγορά του streaming είναι αρκετά ευμετάβλητα και υπόκεινται και στον ανταγωνισμό, από τις διεθνείς πλατφόρμες, Netflix, Amazon prime και Apple TV που, όπως τονίζουν με νόημα πηγές της ελληνικής αγοράς, δεν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα και έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές.

    Κλειδί το Αθλητικό περιεχόμενο

    Το αθλητικό περιεχόμενο, είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Nova και Cosmote και είναι αυτό που τις κάνει ανθεκτικές σε όποιον ανταγωνισμό και αν εμφανιστεί στο ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Μάλιστα το πόσο σημαντικό είναι το αθλητικό περιεχόμενο για τους συνδρομητές, αποδείχθηκε φέτος το φθινόπωρο.

    “Αν και η  Cosmote εξασφάλισε το 60% των αγώνων της Superleague και αύξησε την εισροή νέων συνδρομητών, δε  μειώθηκαν οι συνδρομητές της Nova. Παρότι έμεινε με το 40% των αγώνων της Superleague, δεν αντιμετώπισε  κύμα αποσυνδέσεων γιατί τελικά, αρκετοί φίλαθλοι θεατές επέλεξαν να κάνουν διπλές συνδρομές, για να έχουν πρόσβαση σε όλα”, σημειώνει πηγή από τη Nova.

     Ταυτόχρονα, η Nova εξασφαλίζοντας τους αγώνες του καλύτερου πρωταθλήματος στον κόσμο, της Premier League, από το 2022-23, με υψηλό τίμημα, αποδεικνύει πόση σημασία δίνει στο αθλητικό περιεχόμενο για να αυξήσει τη συνδρομητική της βάση. Tο αθλητικό περιεχόμενο των δύο μεγάλων της ελληνικής αγοράς, Nova και Cosmote αναμένεται να αποτελέσει την ασπίδα τους, απέναντι στο νέο ανταγωνισμό που θα προκύψει το 2022. “Όσοι επιλέγουν συνδρομητική για να παρακολουθούν αθλητικά γεγονότα, δε θα σταματήσουν τη συνδρομή τους για να βλέπουν μόνο ψυχαγωγικό περιεχόμενο”, αναφέρεται χαρακτηριστικά.



    ΣΧΟΛΙΑ