• Business

    Nova: Αύξηση μεγεθών στο τελευταίο τρίμηνο του 2021

    Victoriya Boklag, Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group


    Με αμείωτο ρυθμό συνεχίστηκε το δίμηνο Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου του 2021, σύμφωνα με πληροφορίες, η τάση αύξησης των πελατών της Nova, που άρχισε τον Οκτώβριο με το λανσάρισμα της πλατφόρμας ΕΟΝ, που έβαλε την εταιρεία στο streaming με ένα ανταγωνιστικό προϊόν. Πριν το λανσάρισμα της ΕΟΝ η Nova ήταν σε πτωτική τροχιά, όμως με τη νέα πλατφόρμα, γύρισε σελίδα και πλέον τόσο ο αριθμός των συνδρομητών όσο και των μεγεθών κινούνται ανοδικά.

    Η νέα πλατφόρμα ΕΟΝ ανανέωσε το brand και παρότι είχε αργήσει να μπει στο streaming, το User Interface της ΕΟΝ και η ευχρηστία της τη διαφοροποίησε από τον ανταγωνισμό, το κοινό αντέδρασε πολύ θετικά και υπήρξε εισροή πελατών.

    Επόμενο ορόσημο για την ανάπτυξη της εταιρείας, είναι η συγχώνευση με την Wind που αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, με τη νέα οντότητα να μπει στην αγορά με νέα πακέτα από το φθινόπωρο του 2022.

    Ουσιαστικά φέτος, με την κίνηση αυτή θα δημιουργηθεί από τη United Group ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος σε σταθερή και σε συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, με πρόσβαση περίπου σε 1 στα 4 σπίτια. Η πρόσβαση αυτή θα δημιουργήσει νέες δυνατότητες για την ανάπτυξη των επιδόσεών της και στους υπόλοιπους κλάδους δραστηριότητας.

    Επενδύσεις 1,3 δισ. ευρώ

    Ο όμιλος United που ολοκλήρωσε την εξαγορά της Wind Ελλάς, θα την ενοποιήσει με την Nova δημιουργώντας έναν ολιστικό πάροχο, τον δεύτερο μεγαλύτερο στην ελληνική αγορά σε υπηρεσίες σταθερής και συνδρομητικής τηλεόρασης. Άμεσος στόχος για το 2022 να προχωρήσουν οι νομικές, οικονομικές και τεχνικές διαδικασίες ώστε να ολοκληρωθεί η συγχώνευση των δύο εταιρειών μέχρι το καλοκαίρι του 2022 και από το φθινόπωρο να πραγματοποιηθεί το λανσάρισμα της νέας εταιρείας στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, σημαντική προτεραιότητα παραμένει η διατήρηση της εμπορικής δυναμικής της Wind και της θέσης της εταιρείας στην αγορά.

    Στα σχέδια της United είναι  να υλοποιήσει επενδυτικό πρόγραμμα €1,3 δισ. στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια εστιάζοντας σε τομείς προτεραιότητας, όπως η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών, η ανάπτυξη του 5G και η συνδρομητική τηλεόραση. Ταυτόχρονα η εταιρεία διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία σε ψηφιακά έργα αλλά και εξειδικευμένες θυγατρικές, και προτίθεται να τις αξιοποιήσει για να εξασφαλίσει σημαντικό μερίδιο στα έργα ICT που αναμένονται την επόμενη διετία. Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός των έργων ψηφιακού μετασχηματισμού μαζί με τα περιφερειακά φτάνει τα 7 δισ. ευρώ.



    ΣΧΟΛΙΑ