• Business

    Μεικτή εικόνα στην αγορά των τάνκερ. Ποιες κατηγορίες ξεχώρισαν

    • Έλλη Πατέρα
    Bulk carrier ναυτιλία ναυλαγορά


    Πτωτικά κινήθηκε η αγορά των VLCCs, suezmaxes και aframaxes την εβδομάδα 19-23 Δεκεμβρίου, ενώ καλύτερη ήταν η πορεία στις κατηγορίες LR/MR και Dirty products.

    VLCCs

    Σύμφωνα με ναυτιλιακές πηγές, απογοητευτική φάνηκε να είναι η δραστηριότητα στον Περσικό Κόλπο την εβδομάδα που πέρασε με όλες τις βασικές διαδρομές στην περιοχή να έχουν κινηθεί πτωτικά.

    Αντίστοιχη εικόνα παρουσίασαν και οι διαδρομές από την περιοχή του Ατλαντικού όπου εξίσου υπήρξε πτώση αν και η αίσθηση που έχουν οι πλοιοκτήτες είναι ότι εφόσον οι τιμές στον Περσικό έχουν κορυφωθεί τα ταξίδια από την Δυτική Αφρική μάλλον θα βελτιωθούν.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων υποχώρησε κατά 7% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 59,049 ημερησίως.

    Έλλη Πατέρα
    Έλλη Πατέρα

    SUEZMAXES 

    Επιβράδυνση παρουσίασε η αγορά στην περιοχή της Δυτικής Αφρικής έπειτα από την ευρωστία των προηγούμενων ημερών με αποτέλεσμα η τιμή στη διαδρομή WAF-MED να υποχωρήσει σε WS 105.

    Επιπροσθέτως και η τιμή στην διαδρομή Black Sea-Med κινήθηκε εξίσου οριακά πτωτικά σε WS 115.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων υποχώρησε κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 36,900 ημερησίως.

    AFRAMAXES

    Επιβράδυνση παρουσίασε η αγορά στην Βαλτική και UKC την εβδομάδα που πέρασε ενώ αντίστοιχη εικόνα παρουσίασαν οι διαδρομές με φόρτωση στη Μεσόγειο και την Μαύρη Θάλασσα.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων υποχώρησε οριακά κατά 3% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 23,967 ημερησίως.

    LR/MR

    Δραστήρια ήταν η αγορά στην Μέση Ανατολή και αυτό σε συνδυασμό με τον περιορισμένο αριθμό διαθέσιμων πλοίων στην περιοχή βοήθησε τις τιμές στα LR2 και LR1 με την διαδρομή για Ιαπωνία να ανεβαίνει σε WS 100 και WS 110 αντίστοιχα.

    Στον αντίποδα, η αγορά των MR στην ίδια περιοχή παρέμεινε σχετικά σταθερή σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα με την τιμή lumpsum στην διαδρομή GULF-UKC να ανεβαίνει στα $ 0.95m.

    Στην περιοχή του Ατλαντικού η αγορά επίσης ενδυνάμωσε με την τιμή για την διαδρομή USGulf-UKC να αυξηθεί δυναμικά σε WS 125 ενώ η διαδρομή USGulf-ECSA ανέβηκε σε WS 175.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων παρουσίασε άνοδο κατά 28% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 13,099 ημερησίως.

    Dirty products

    Η αγορά στην περιοχή της Καραϊβικής ενδυνάμωσε σημαντικά την εβδομάδα που πέρασε με την τιμή για την διαδρομή προς το USGulfνα σκαρφαλώνει σε WS 165.

    Στον αντίποδα, οι τιμές στις βασικές διαδρομές φόρτωσης από την Μεσόγειο και UKC ανέβηκαν σε WS 125.

    Ο μέσος όρος ημερησίων εσόδων αυξήθηκε κατά 31% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στα $ 20,247 ημερησίως.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η DryShips “ψαλιδίζει” τις χρεώσεις που πληρώνει σε εταιρείες συμφερόντων του Γ. Οικονόμου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιάννης Δράγνης: Επεκτείνει στρατηγικά το στόλο της ναυτιλιακής του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κρίτων Λεντούδης: Είναι γεγονός! Εξαγόρασε τέσσερα πλοία της Hanjin

     

     

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ