• Business

    Κ. Λεντούδης: Colpo grosso 61 εκατ. δολ. για τρία πλοία

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping

    Κρίτων Λεντούδης, Εφοπλιστής, Ιδιοκτήρης της Evalend Shipping


    Με νέες επενδύσεις επανέρχεται δυναμικά στην αγορά του ξηρού φορτίου ο εφοπλιστής Κρίτων Λεντούδης, καθώς, για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Evalend Shipping, προχώρησε στην εξαγορά τριών φορτηγών πλοίων από τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu New Yangzijiang Shipbuilding.

    Συγκεκριμένα, η Evalend εξαγόρασε τα τρία νεότευκτα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax Bright Seas, World Seas και Inspiring Seas (όλα χωρητικότητας 81.800-dwt), τα οποία είχε παραγγείλει η επίσης ελληνική ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.

    μιχαλης μποδουρογλου
    Μιχάλης Μποδούρογλου. Ετών 65. Εφοπλιστής Allseas Marine

    Σύμφωνα με τους brokers, η εταιρεία του κ. Λεντούδη έδωσε και για τα τρία αυτά πλοία συνολικά το ποσό των 61,05 εκατ. δολαρίων, καθώς το καθένα στοίχισε 20,35 εκατ. δολάρια. Με αυτή την επενδυτική κίνηση η Evalend επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην αγορά του ξηρού φορτίου, από τη στιγμή που τα Bright Seas, World Seas και Inspiring Seas είναι τα πρώτα φορτηγά πλοία τύπου kamsarmax που προσθέτει στον dry cargo στόλο της, ο οποίος αποτελείτο από πλοία τύπου handysize και supramax.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr στις 11 Νοεμβρίου, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη είχε προχωρήσει στην εξαγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων που ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping.

    hanjin
    Το χημικό δεξαμενόπλοιο “Royal Flos” της Hanjin Shipping είναι χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής του έτους 2008

    Ειδικότερα, η εταιρεία Evalend Shipping Tankers που διαχειρίζεται τις δραστηριότητες του ομίλου στον κλάδο των μεταφορών υγρών φορτίων προχώρησε στην εξαγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου handysize Royal Flos, Royal Natura, Strilen και Ema Querida (όλα χωρητικότητας 20.000-dwt και κατασκευής 2008) – τα οποία ανήκαν στο στόλο της Hanjin.

    Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η ναυτιλιακή του κ. Λεντούδη κατέβαλε το ποσό των 13,5-14 εκατ. δολαρίων και για τα τέσσερα χημικά δεξαμενόπλοια – όλα έχουν κατασκευαστεί στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Sekwang Heavy Industries.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νικόλας Φράγκος: η άγνωστη κόρη του μυθικού εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Είναι επίσημο: Ο Γιάννης Αγγελικούσης μπαίνει δυναμικά στην αγορά των FSRU

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Παππάς – Λιβανός: Γιατί οι δύο εφοπλιστές ξεχώρισαν εν μέσω καταιγίδας στις αγορές



    ΣΧΟΛΙΑ