• Business

    Χρήστος Οικονόμου: Νέο στέλεχος στην TMS Cardiff Gas

    Χρήστος Οικονόμου

    Χρήστος Οικονόμου, επικεφαλής TMS Cardiff Gas


    Νέο οικονομικό διευθυντή προσέλαβε η ναυτιλιακή TMS Cardiff Gas, συμφερόντων του Χρήστου Οικονόμου (γιος του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου), ο οποίος είναι ένα στέλεχος της ναυτιλίας με μεγάλη εμπειρία στο ενεργητικό του στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

    Ο λόγος για τον Robert Perri, ο οποίος εισήλθε πρόσφατα στο δυναμικό της ναυτιλιακής του κ. Οικονόμου. Ο Perri, στο παρελθόν έχει εργαστεί ως οικονομικός διευθυντής στις ναυτιλιακές του κ. Μποδούρογλου, Paragon Shipping και BoxShips, ενώ έχει διατελέσει αντιπρόεδρος οικονομικών στην Atlas Maritime του Λέοντα Πατίτσα για τρία χρόνια.

    TMS Cardiff Gas Χ. Οικονόμου
    Robert Perri, οικονομικός διευθυντής της TMS Cardiff Gas

    Η «μεταγραφή» του Perri – την οποία γνωστοποίησε ο ίδιος στη σχετική του ανάρτηση στο προφίλ του στο επαγγελματικό δίκτυο LinkedIn – στην TMS Cardiff Gas έρχεται μετά από τη διετή θητεία του ως επικεφαλής ερευνητή στην εταιρεία AXIA Capital Markets, η οποία είναι θυγατρική του επενδυτικού ομίλου AXIA Ventures Group Ltd.

    Ακόμη, ο Perri έχει 12ετή εμπειρία ως αναλυτής σε επενδυτικές τράπεζες, όπως η Prudential Securities και η FAC Equities, έχοντας «καλύψει» αρκετούς κλάδους, όπως η τεχνολογία και οι υπηρεσίες ΙΤ.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι η TMS Cardiff Gas ιδρύθηκε το 2011 από τον γιο του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, Χρήστο, με έδρα την Ελλάδα και δραστηριοποιείται στις μεταφορές υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και υγραερίου (LPG). Ο στόλος της αποτελείται από 5 δεξαμενόπλοια μεταφοράς LNG ενώ η εταιρεία έχει στα σκαριά ναυπηγικό πρόγραμμα κατασκευής 4 νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου VLGC, των οποίων η παράδοση αναμένεται για το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο τρίμηνο του 2017.

    Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι η ναυτιλιακή επεξεργάζεται τη μετατροπή ενός δεξαμενόπλοιου μεταφοράς LNG της εταιρείας του, TMS Cardiff Gas, σε πλωτή τερματική μονάδα αποθήκευσης και αεριοποίησης (FSRU) – συγκεκριμένα το Fuji LNG (χωρητικότητας 147.895-cbm και κατασκευής 2004) το οποίο πρόκειται να εξυπηρετήσει το project της εταιρείας Reliance Power στο Bangladesh.

    Fuji LNG Χρήστος Οικονόμου
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου “Fuji LNG” της TMS Cardiff Gas είναι χωρητικότητας 147.895-cbm και κατασκευής του έτους 2004

    Η TMS Cardiff Gas εξαγόρασε το Fuji LNG από την Oman Shipping Co. όταν ιδρύθηκε το 2011 και έτσι εισήλθε στις μεταφορές LNG. Μετά από αυτό, έδωσε παραγγελία για άλλα τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα Corcovado LNG (χωρητικότητας 160,106 cbm), Kita LNG (χωρητικότητας 160,118 cbm), Palu LNG (χωρητικότητας 160,004 cbm) και Yari LNG (χωρητικότητας 159,983 cbm), όλα κατασκευασμένα το 2014.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Άννα Ζολώτα: Την «κυνηγούν» οι απλήρωτοι ναυτικοί

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πολέμης: Business 340 εκατ. δολαρίων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου – Γιάννης Κούστας: Η ισχύς εν τη ενώσει



    ΣΧΟΛΙΑ