• Business

    Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    bulk ξηρό φορτίο ναυτιλία ναυλαγορά


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Πιθανή η χρεοκοπία της Seadrill

    Η διοίκηση της εταιρείας γεωτρήσεων Seadrill, συμφερόντων του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen, δεν μπορεί πλέον να αποκλείσει το ενδεχόμενο να καταθέσει αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 11 του Πτωχευτικού Κώδικα των ΗΠΑ, καθώς έχει έρθει αντιμέτωπη με χρέη που αγγίζουν τα 14 δισ. δολάρια, όπως ανακοινώθηκε σχετικά στα αποτελέσματα τριμήνου. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να επεξεργάζεται ένα μεγάλο σχέδιο πλήρους αναδιάρθρωσης.

    Αυξήθηκε η κερδοφορία της Hapag-Lloyd

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η γερμανικών συμφερόντων ναυτιλιακή Hapag-Lloyd – που δραστηριοποιείται στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων – ανακοίνωσε στα αποτελέσματά της πως παρουσίασε σημαντική αύξηση στην κερδοφορία της για το 4ο τρίμηνο του 2016. Ειδικότερα, τα κέρδη EBITDA στο 4ο τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 226 εκατ. ευρώ, έναντι EBITDA ύψους 140,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

    Δεύτερο «όχι» της DHT Holdings στη Frontline

    Μετά το πρώτο της «όχι», η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακή DHT Holdings απέρριψε και τη δεύτερη προσφορά εξαγοράς της από τη ναυτιλιακή Frontline του John Fredriksen, η οποία αυτή τη φορά πρότεινε την εξαγορά του συνόλου των μετοχών της στην τιμή των 5,4 δολαρίων. Το γεγονός αυτό κίνησε την περιέργεια του CEO της Frontline Robert Hvide Macleod, ο οποίος δήλωσε «έκπληκτος» για την 2η απόρριψη που στόχο είχε την πλήρη ικανοποίηση και των δύο πλευρών.

    Stena Line εναντίον Ευρωπαϊκής Ένωσης

    Ο Niclas Martensson, διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής ακτοπλοϊκής εταιρείας Stena Line – που πραγματοποιεί δρομολόγια μεταξύ Δανίας, Γερμανίας και Σουηδίας μεταξύ άλλων – άσκησε κριτική εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι θέσπισε πρόσθετους κανονισμούς τη στιγμή που ο Διεθνής Οργανισμός Ναυσιπλοΐας (IMO) είναι ο μόνος αρμόδιος να το πράξει. Στο επίκεντρο της ομιλίας του την 1η μέρα της Ευρωπαϊκής Ναυτιλιακής Εβδομάδας στις Βρυξέλλες βρέθηκαν οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θείου που ισχύουν πλέον σε πολλές περιοχές της ηπείρου.

    Για το 2018 η παράδοση των 6 νεότευκτων της Golden Ocean

    Η διοίκηση της ναυτιλιακής Golden Ocean, συμφερόντων του John Fredriksen, ανακοίνωσε ότι η παράδοση των 6 φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize που έχει παραγγείλει και κατασκευάζονται στις κινεζικές γιάρδες New Times, παρατείνεται για το 2018, γεγονός που οδήγησε στην περικοπή 15,3 εκατ. δολαρίων από το συνολικό κόστος του ναυπηγικού προγράμματος. Αυτή η εξέλιξη έρχεται μετά την ανακοίνωση μικρότερης έκτασης ζημιών για το Q4 του 2016, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 10,2 εκατ. δολ., έναντι 12,7 εκατ. δολ. που προέβλεπαν οι αναλυτές της DNB Markets.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Revoil: Πούλησε και δεύτερο πλοίο της η Ariston και έμεινε μόνο με ένα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Προκοπίου: Χρονιά-ρεκόρ το 2016 για την Dynagas LNG Partners

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πέντε Έλληνες εφοπλιστές τίναξαν τη «μπάνκα» στον αέρα το 2016 με κέρδη 379 εκατ. δολ.



    ΣΧΟΛΙΑ