ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έντονη φημολογία κυκλοφορεί στην αγορά ότι η ναυτιλιακή Chartworld Shipping Corporation, συμφερόντων του εφοπλιστή Λου Κολλάκη, προχώρησε στην εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων που ανήκαν στο στόλο της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής Hanjin Shipping.
Ειδικότερα, οι brokers θέλουν τη ναυτιλιακή να έχει αποκτήσει τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου Hanjin Buchanan (χωρητικότητας 114.650-dwt και κατασκευής 2011) και Hanjin Odessa (χωρητικότητας 114.650-dwt και κατασκευής 2012) για τα οποία κατέβαλε το ποσό των 13 εκατ. δολαρίων για το καθένα.
Αν αληθεύει η επένδυση, τότε η Chartworld θα έχει καταβάλλει το ποσό των 26 εκατ. δολαρίων συνολικά, κάτι που θα σημαίνει πως οι αξίες τέτοιων πλοίων έχουν αρχίσει να καταγράφουν ανοδική πορεία.
Και παράλληλα θα σημαίνει τη δεύτερη εφάπαξ επενδυτική κίνηση από τον εφοπλιστή μέσα σε διάστημα τριών μηνών.

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr το Νοέμβριο του 2016, η Chartworld είχε αποκτήσει δύο νεότευκτα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax από την επίσης νοτιοκορεατική ναυτιλιακή H Line.
Επρόκειτο για τα Hyundai Grande (χωρητικότητας 81.000-dwt και προς παράδοση το 2017) και Hyundai Princess (χωρητικότητας 81.000-dwt και κατασκευής 2016), τα οποία αποκτήθηκαν έναντι 20,1 εκατ. δολαρίων και 18,9 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα (συνολικό κόστος και για τα δύο πλοία στα 39 εκατ. δολάρια). Οι τιμές αυτές θεωρήθηκαν αρκετά ικανοποιητικές, με δεδομένο ότι, σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η αξία του Hyundai Grande εκτιμάται στα 18,26 εκατ. δολάρια.
Η εταιρεία Chartworld Shipping Corp. αποτελεί μέρος του ναυτιλιακού ομίλου Chartworld, ο οποίος μεταξύ άλλων διαθέτει κάτω από την ομπρέλα του και τις εταιρείες Charterwell Maritime S.A., Chartworld Maritime Management Corporation αλλά και την ναυλομεσιτική Chartworld Chartering Corporation.

Ο όμιλος, που ιδρύθηκε στην Αθήνα πριν από τέσσερις δεκαετίες, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς δραστηριοποιείται στην αγορά του ξηρού φορτίου, στις μεταφορές πετρελαίου και εμπορευματοκιβωτίων ενώ διαθέτει παρουσία και στον τομέα των πλοίων-ψυγείων.
Διαθέτει και διαχειρίζεται έναν μεγάλο και διευρυμένο στόλο 66 πλοίων που περιλαμβάνει 10 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (συγκεκριμένα: 2 handysizes, 2 panamaxes, 5 kamsarmaxes και 1 capesize), 27 πλοία-ψυγεία, 7 δεξαμενόπλοια και 22 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μ. Φραγκίστα: Η μεγάλη επανεμφάνιση της εφοπλιστικής οικογένειας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Μόλαρης: Ένα ακόμα πλοίο στον στόλο της Empire Bulkers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στα χέρια Έλληνα εφοπλιστή (;) πλοίο της Pioneer Marine
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
