• Business

    Boeing: Αυξάνονται οι έλεγχοι στα 737 MAX με αφορμή το ατύχημα στην Alaska Airlines

    • NewsRoom
    O διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβιντ Καλχούν.

    O διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβιντ Καλχούν.


    Περισσότερες ποιοτικές επιθεωρήσεις για το 737 MAX ανακοίνωσε ότι προσθέτει στο πρόγραμμά της η Boeing, μετά από το ατύχημα που σημειώθηκε νωρίτερα αυτό το μήνα, όταν ένα τμήμα της ατράκτου στην πόρτα εξερράγη κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Alaska Airlines, την ώρα που το σχεδόν ολοκαίνουργιο αεροσκάφος πετούσε στα 16.000 πόδια.

    Περαιτέρω, ο κατασκευαστής αεροσκαφών θα αναπτύξει μια ομάδα για τον προμηθευτή της Spirit AeroSystems -ο οποίος κατασκευάζει τις πόρτες και άλλα τμήματα της ατράκτου- προκειμένου να ελέγξει και να εγκρίνει το έργο της Spirit, πριν σταλούν τα νέα τμήματα στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Boeing στην πολιτεία της Ουάσιγκτον, ανέφερε σε μήνυμά του προς τους υπαλλήλους, ο Stan Deal, πρόεδρος της Boeing Commercial Airplanes.

    Υπενθυμίζεται ότι  μετά από το πιο πρόσφατο ατύχημα, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA), διέταξε τις αεροπορικές εταιρείες να καθηλώσουν τα 737 Max 9,

    Η νέα “ατυχία” στην Boeing, έριξε σχεδόν 9% τη μετοχή, συμπαρασύροντας παράλληλα τον Dow Jones σε αρνητικό έδαφος.

    Περίπου 171 αεροσκάφη επηρεάστηκαν από την οδηγία, η οποία τέθηκε σε ισχύ,  για τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες και αερομεταφορείς που δραστηριοποιούνται σε αμερικανικό έδαφος.

    Την ίδια στιγμή, η Alaska Airlines θα ξεκινήσει και θα ενισχύσει τον ποιοτικό έλεγχο που θα πραγματοποιεί στην παραγωγή των αεροπλάνων της, επιπλέον της αναθεώρησης και εποπτείας της διαδικασίας από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

    Ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο και την ηγετική ομάδα της Boeing τις τελευταίες ημέρες για να συζητήσουν τα σχέδια βελτίωσης της ποιότητας,

    Το συγκεκριμένο ατύχημα, ξύπνησε μνήμες  από το 2018 και 2019, όταν τα Boeing 747 MAX καθηλώθηκαν για μήνες σε όλον τον κόσμο, μετά από τις “βουτιές θανάτου” που σημειώθηκαν τον Οκτώβριο του 2018 (Lion Air, 189 νεκροί) και τον Μάρτιο του 2019 (Ethiopian Airlines, 157 νεκροί).

    Στον απόηχο των θανατηφόρων δυστυχημάτων, οι ανησυχίες για την αξιοπιστία του νέου αεροσκάφους, οδήγησαν πολλές εταιρείες να ακυρώσουν τις παραγγελίες τους από την Boeing, ενώ το μέλλον των Max, θεωρείται τώρα αβέβαιο.

    Και νέο περιστατικό με Boeing 737

    Στο μεταξύ, ένα νέο περιστατικό με Boeing 737, αλλά αυτή τη φορά όχι με Boeing 737 MAX 9, σημειώθηκε στην Ιαπωνία, όπως γνωστοποιήθηκε το Σάββατο.

    Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το BBC, μια πτήση εσωτερικού της ιαπωνικής εταιρείας All Nippon Airways, επέστρεψε στο αεροδρόμιο, μετά από αναφορές για ρωγμή στο παράθυρο του πιλοτηρίου.

    Η πτήση NH1182 είχε αναχωρήσει από την πόλη Σαππόρο στο Χοκάιντο με προορισμό την πόλη Τογιάμα, στο κύριο νησί της Ιαπωνίας, το Χονσού, όταν συνέβη το περιστατικό από το οποίο δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί.

    “Ενίοτε μπορεί να συμβεί λόγω πίεσης, από φθορά, αλλά αυτό είναι πολύ σπάνιο”, ανέφερε ο εμπειρογνώμονας Τζον Στρίκλαντ.

    Σύμφωνα με τον ίδιο, το συγκεκριμένο αεροπλάνο της ΑΝΑ δεν ήταν ένα από τα αεροπλάνα 737 MAX 9 της Boeing, αλλά μια προηγούμενη έκδοση που “δεν ήταν καθόλου παλιά”.

    Διαβάστε επίσης: 

    Τζιμ Ράτκλιφ: Έως τα μέσα Φεβρουαρίου η επισημοποίηση της εισόδου στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

    Υποχωρούν πετρέλαιο και αέριο παρά τις εντάσεις στη Μέση Ανατολή



    ΣΧΟΛΙΑ