• Business

    BMW: Οι πωλήσεις EV αυξάνονται παρά την ασθενή ζήτηση που ζημίωσε τον ανταγωνισμό

    • Bloomberg
    Oliver-Zipse

    Oliver Zipse, Πρόεδρος BMW


    Aυξήθηκαν το α’ τρίμηνο oι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της BMW, ξεπερνώντας σε απόδοση ανταγωνιστές της όπως η Tesla και η Volkswagen, οι οποίες επηρεάστηκαν από τη μειωμένη ζήτηση και τις οικονομικές ανησυχίες των αγοραστών.

    Ειδικότερα, οι παραδόσεις μοντέλων με μπαταρίες όπως τα i4, iX1 και i7, αυξήθηκαν κατά 41% τους τρεις μήνες έως τον Μάρτιο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας σήμερα Τετάρτη.

    Οι πωλήσεις EV του ομίλου αυξήθηκαν κατά 28%.

    Σημειώνεται ότι τα θετικά αποτελέσματα της BMW, έρχονται σε αντίθεση με την ευρύτερη επιβράδυνση της ζήτησης για EV, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, μετά τo “φρένο” στα κίνητρα από τις κυβερνήσεις, για τις συγκεκριμένες αγορές.

    Ως αποτέλεσμα, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις EV μειώθηκαν κατά 3% το α’ τρίμηνο, καθώς τα κέρδη στην Κίνα δεν κατάφεραν να αντισταθμίσουν την πτώση κατά 24% στην Ευρώπη.

    Την ίδια στιγμή, η Mercedes-Benz Group ανακοίνωσε ότι οι χονδρικές πωλήσεις EV μειώθηκαν κατά 8% το α’ τρίμηνο, επικαλούμενη προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, τη σταδιακή κατάργηση του διθέσιου Smart Fortwo και την υποτονική ζήτηση στη Γερμανία, μετά την κατάργηση των προγραμμάτων κρατικών επιδοτήσεων.

    Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Tesla,  ανέφερε την πρώτη πτώση των παγκόσμιων πωλήσεών της από έτος σε έτος από το 2020.

    Ωστόσο, η BMW κατάφερε να ξεχωρίσει μετά την κυκλοφορία ενός σημαντικού αριθμού νέων μοντέλων EV, συμπεριλαμβανομένου του σεντάν i4 μεγάλου όγκου και πιο πρόσφατα του crossover iX2.

    Επίσης, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο, διαθέτει το BMW i3, το πιο δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην πολυτελή compact κατηγορία με πάνω από 165.000 οχήματα να έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο.

    Το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό όχημα του BMW Group έχει αποδειχτεί εδώ και αρκετά χρόνια ότι είναι ένα οικονομικό μέσο μεταφοράς, απόλυτα κατάλληλο για καθημερινή χρήση.

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς, τα EV αποτέλεσαν περίπου το 15% των συνολικών παραδόσεων της BMW πέρσι και αναμένεται να αυξηθούν στο 20% φέτος.

    Ταυτόχρονα, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει αυτό το μερίδιο περαιτέρω φέτος με μισό εκατομμύριο πωλήσεις EV, βασιζόμενη σε 15 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα σε όλες τις μάρκες της.

    Όμως, αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της, όπου μια υποτονική οικονομία, αλλά και ο “πόλεμος τιμών” από την Tesla, επιβαρύνει τη βιομηχανία.

    Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και Mini στην Κίνα μειώθηκαν κατά 3,8% το α’ τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις αυξήθηκαν 5,5% στην Ευρώπη και 1,2% στις ΗΠΑ την ίδια περίοδο.

    Όσον αφορά την Volkswagen, ανέφερε ότι η ζήτηση για EV στην Ευρώπη, θα μπορούσε να σημειώσει ξανά άνοδο.

    Μάλιστα ανακοίνωσε ότι το α’ τρίμηνο παραγγέλθηκαν περισσότερα από τα διπλά πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα σε σχέση με πέρσι, ανεβάζοντας τις τρέχουσες παραγγελίες σε περίπου 160.000 οχήματα.

    Διαβάστε επίσης: 

    BMW i3: Το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πάνω από 165.000 πωλήσεις

    BMW i3: Από το άγνωστο στη δικαίωση…

    Hertz: Το φιάσκο με τα Tesla, τα μοιραία λάθη και η αλλαγή πλεύσης ενός ιστορικού κολοσσού



    ΣΧΟΛΙΑ