• AUTO

    BMW i3: Από το άγνωστο στη δικαίωση…


    Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν τρία έτη, όλοι την αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό. Κυρίως για την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία της, την υψηλή τιμή αγοράς αλλά και την περιορισμένη εμβέλεια (αυτονομία) σε διαθέσιμα χιλιόμετρα προτού, χρησιμοποιήσεις εκ νέου την πρίζα.

    Σήμερα έρχεται η απόλυτη ταύτιση και προσαρμογή με τη νέα εποχή που έρχεται προς ολοταχώς και η BMW με την i3 πρόβλεψε εύστοχα. Όλες οι εφηβικές ασθένειες εξαλείφτηκαν και η i3 δείχνει το δρόμο σε εκείνους τους κατασκευαστές που τώρα ξεκινούν άτολμα την απόπειρα στην ηλεκτροκίνηση. Εν έτη 2017 λοιπόν, η ηλεκτρική BMW υπέστη πλέον κάποιες αισθητικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, κυρίως στους προφυλακτήρες, ενώ εφοδιάζεται πλέον με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (καταλυτικό στοιχείο σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αφού μειώνει δραστικά την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος).

    Από εκεί και πέρα, νέα υλικά και χρώματα έχουν χρησιμοποιηθεί στο εξωτερικό, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η κεντρική οθόνη των 10,25” στο ταμπλό, που προσφέρει και νέες λειτουργίες και είναι συμβατή με Apple Car Play. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, i3 με κινητήρα 170 ίππων και i3S με κινητήρα 184 ίππων, οι οποίες έχουν αυτονομία μέχρι 200 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες, ανάλογα με τη χρήση. Και οι δύο μπορούν να παραγγελθούν και σε έκδοση “range extender”, με ένα πρόσθετο μικρό 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα 647 κ.εκ. και 38 ίππων που φορτίζει τη μπαταρία όταν αδειάσει, αυξάνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου μέχρι τα 330 χιλιόμετρα.

    Επίσης ο εξοπλισμός της ανανεωμένης BMW i3, έχει αναβαθμιστεί με πρόσθετα συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα στα πρότυπα και τις ανάγκες της σύγχρονης αυτοκίνησης. Να θυμίσουμε εδώ, πως η μικρή ηλεκτρική «μπέμπα» πηγαίνει αέρα στο δρόμο, αφού τα ηλεκτρικά οχήματα διαθέτουν ροπή από σχεδόν μηδενικές στροφές, πατάει βελούδινα στον ασφαλτοτάπητα και δεν ακούγεται καθόλου, ακόμη και σε πλήρη φάση επιτάχυνσης. Κατά τα λοιπά είναι κι αυτή BMW…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τέλη κυκλοφορίας 2018: «Κλείδωσαν» οι αλλαγές-Ποιοι θα πληρώσουν λιγότερα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 17 χρόνια χωρίς το κλασικό Mini

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Kia Stonic: Οι Κορεάτες εφορμούν…



    ΣΧΟΛΙΑ