• Business

    Αστέρια Γλυφάδας: Αναβάλλεται το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου One&Only Aesthesis

    Γιώργος Χρυσικός, Διευθύνων Σύμβουλος της Grivalia Hospitality (One&Only Aesthesis

    Γιώργος Χρυσικός, Διευθύνων Σύμβουλος της Grivalia Hospitality


    Τα εγκαίνια του One&Only Aesthesis αποφάσισε να αναβάλει η Kerzner International, η διαχειρίστρια του θερέτρου που αναπτύσσει η Grivalia Hospitality στο παραλιακό μέτωπο.

    Σύμφωνα με ενημέρωση του αραβικού hotel operator, υπό την ομπρέλα του οποίου λειτουργούν τα καταλύματα One&Only, τα εγκαίνια του θερέτρου αναβάλλονται προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η λειτουργία του One&Only Aesthesis πληροί τα υψηλά πρότυπα υπερπολυτελούς φιλοξενίας που έχει θέσει ο όμιλος.

    Αυτή δεν είναι μία απόφαση που ελήφθη με ελαφριά καρδιά, αναφέρει το μήνυμα προς συνεργάτες και επισκέπτες που είχαν κάνει κράτηση από την 1η Οκτωβρίου, ωστόσο, «δεδομένης της φήμης μας ως ηγέτης στην υπερπολυτελή φιλοξενία, δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε συμβιβασμούς στην εμπειρία των επισκεπτών μας».

    Αν και η αλυσίδα αναφέρει ότι περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προτεινόμενη ημερομηνία έναρξης λειτουργίας του θερέτρου θα ανακοινωθούν σε εύθετο χρόνο, προσθέτει πως «η κατασκευή του θέρετρου βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο και ανυπομονούμε να ανοίξουμε τις πόρτες μας σύντομα και να καλωσορίσουμε τους επισκέπτες μας για να αναδείξουν την ομορφιά της αθηναϊκής ριβιέρας».

    Αυτή η απόφαση φέρεται να ελήφθη εξαιτίας της καθυστέρησης των κατασκευαστικών εργασιών που δεν έχουν ολοκληρωθεί, παρόλο που η πρόοδος στην ανάπτυξη του έργου είναι εμφανής από τη λεωφόρο Ποσειδώνος.

    Στις αρχές του καλοκαιριού το σχέδιο της Grivalia Hospitality ήθελε τα νέα Αστέρια Γλυφάδας να υποδέχονται τους πρώτους επισκέπτες τον Αύγουστο.

    Το θέρετρο θα λειτουργούσε δοκιμαστικά – εν είδει ενός «soft opening» – προκειμένου να αποδειχθεί αν το μοντέλο λειτουργίας μπορεί να υποστηριχθεί κατάλληλα, ενώ υπήρχε η δυνατότητα να γίνουν κρατήσεις από την 1η Οκτωβρίου.

    Μάλιστα, οι τιμές διαμορφώνονταν από 1.250 ευρώ για ένα τυπικό δωμάτιο κι έφταναν τα 22.500 ευρώ για την πολυτελέστερη βίλα του θερέτρου κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου.

    Πλέον, οι ηλεκτρονικές κρατήσεις στο One&Only της αθηναϊκής ριβιέρας δεν δύναται να πραγματοποιηθούν μέσω της ιστοσελίδας του θερέτρου.

    Τον Νοέμβριο το soft opening του θερέτρου

    Σύμφωνα, πάντως, η εταιρεία κάνει αγώνα δρόμου ώστε το soft opening του θερέτρου να γίνει εντός του Νοεμβρίου.

    «Το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα όχι μόνο ενδυναμώνει τη θέση της εταιρείας, αλλά φέρνει και το brand One&Only στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού», είχε δηλώσει ο Φίλιπ Ζούμπερ της Kerzner International.

    Επένδυση 300 εκατομμυρίων

    Πάντως, τον Αύγουστο η διαδικασία στελέχωσης του δεύτερου One&Only που θα ανοίξει στην Ελλάδα βρισκόταν ακόμα σε εξέλιξη.

    Στις δυσκολίες ανάπτυξης πολυτελών τουριστικών θερέτρων στην Ελλάδα είχε αναφερθεί ο Διευθύνων Σύμβουλος ένα χρόνο πριν, κατά τη διάρκεια του ετησίου συνεδρίου Prodexpo.

    «Ο συντονισμός είναι δύσκολη υπόθεση, γι’ αυτό σε τέτοιου είδους έργα χρειάζεται να λάβει η κάθε εταιρεία υπόψη όλα τα παραπάνω για τον προγραμματισμό της επένδυσης. Δεν είναι εφικτό τέτοιες επενδύσεις να ολοκληρωθούν μέσα σε 18 μήνες, είναι ένας κύκλος που μπορεί να χρειαστεί ακόμη και μία πενταετία», είχε πει.

    Η συνολική επένδυση της Grivalia Hospitality υπολογίζεται σε 300 εκατομμύρια ευρώ (εντός του 2022 η εταιρεία είχε δαπανήσει 134,8 εκατ.) κι έχει χρηματοδοτηθεί τόσο από ίδια κεφάλαια όσο και από τραπεζικό δανεισμό.

    Στην ανάπτυξη θα υπάρχουν 120 δωμάτια, 18 κατοικίες και δύο εμβληματικές βίλες με ιδιωτικές πισίνες και κήπους, η Villa One και η Villa Nostos, ενώ προς πώληση θα διατεθούν και 14 ιδιωτικές κατοικίες που θα εξυπηρετούνται από την Kerzner.

    Εντός του θερέτρου θα λειτουργεί ένα all day εστιατόριο, το Ora υπό τη διεύθυνση του σεφ Έκτορα Μποτρίνι, το El Bar de Paco Morales, ένας pop-up χώρος για δείπνο από τον Πάκο Μοράλες, το Alelia bar και το beach και pool bar Minima.

    Διαβάστε επίσης:

    Grivalia Hospitality: Αυξημένα έσοδα και ζημιές έφερε η ανάπτυξη έργων 800 εκατ.

    Οι πρώτες – χλιαρές – αντιδράσεις από την επιβολή ΦΠΑ στα Airbnb

    Οι τρεις κινήσεις της Lamda για να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών



    ΣΧΟΛΙΑ