• Business

    Άνοδος 74% στο e-commerce σε μια εβδομάδα: Τι λένε skroutz και Σύνδεσμος Ηλ. Εμπορίου

    • NewsRoom

    Iδρυτική ομάδα του Skroutz.gr, οι Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης


    Ολοένα και αυξάνονται οι ηλεκτρονικές αγορές εν μέσω lockdown και των συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και αυτό αποδεικνύεται άλλωστε και από τις σημερινές ανακοινώσεις της Γενικής Ταχυδρομικής.

    Η τρέχουσα περίοδος έπαιξε εξάλλου σημαντικό ρόλο στην “εκτίναξη” των ηλεκτρονικών πωλήσεων, καθώς η Black Friday και ολόκληρη η cyber week ώθησαν τους καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προς αναζήτηση προσφορών.

    Τη cyber week είδη ένδυσης, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη έχουν την τιμητική τους.

    Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Μάκης Σαββίδης, Αντιπρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είμαστε 44% πάνω σε σχέση με την περσινή black friday και 74% πάνω σε σχέση με την περσινή εβδομάδα της black friday». Πρόσθεσε δε πως «ο κόσμος αποφεύγει το συνωστισμό στα μεγάλα καταστήματα και προτιμά να κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά, καθώς έχει εξοικειωθεί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό».

    Εκ μέρους της skroutz, ο κ. Δημήτρης Χαζάπης, υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας της εταιρείας ενημέρωσε ότι: «οι αγορές έχουν να κάνουν κυρίως με προϊόντα που αφορούν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, ώστε να καλύψουν οι καταναλωτές τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης και της τηλεργασίας, έχουν να κάνουν με χριστουγεννιάτικα λόγω εποχικότητας, με είδη γυμναστικής για εκγύμναση από το σπίτι».

    Άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων παρατηρείται και στα σουπερμάρκετ και τα φαρμακεία, παρόλο που παραμένουν ανοιχτά.

    Διαβάστε ακόμα:

    Μουστάκας: Έκλεισε το e-shop – Δεν δέχεται νέες παραγγελίες

    Jumbo: Δέχεται και πάλι παραγγελίες το ηλεκτρονικό κατάστημα – Υπό πίεση οι πωλήσεις Νοεμβρίου

    Ρεκόρ ηλεκτρονικών αγορών στη φετινή Black Friday για καταναλωτικά αγαθά



    ΣΧΟΛΙΑ