• Business

    Skroutz: Σημαντικά αυξημένη κίνηση και πωλήσεις στο Black Friday

    • NewsRoom

    Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO της Skroutz


    Το Skroutz ανταποκρίθηκε επιτυχώς στις αυξημένες ανάγκες του φετινού Black Friday 

    Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, παρουσιάζει μία πρώτη αποτίμηση και συνοπτικά στοιχεία για την πορεία της φετινής και αποκλειστικά online Black Friday στο πλαίσιο των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου. 

    Ο τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε σε €41,27 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 73% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019. Ειδικότερα, ο τζίρος για τη φετινή ημέρα της Black Friday σημείωσε αύξηση 44% συγκριτικά με την Black Friday του 2019. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των πωλήσεων, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 150% την εβδομάδα της Black Friday σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019.

    Με αφορμή την ολοκλήρωση της φετινής Black Friday, ο κ. Γ. Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, επεσήμανε ότι «Το Skroutz ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις σημαντικά αυξημένες ανάγκες του φετινού online Black Friday. Τα σχετικά στοιχεία, η αύξηση στην κίνηση και στις πωλήσεις αλλά και ο παραγόμενος τζίρος από τα συνεργαζόμενα καταστήματα συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι η δυναμική των online αγορών στην ελληνική αγορά είναι αδιαμφισβήτητη και συνεχώς αναπτυσσόμενη.

    Ταυτόχρονα, ιδιαίτερα θετικά αξιολογείται η ετοιμότητα και οι δυνατότητες του Skroutz όσον αφορά το χρόνο παράδοσης των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Καλαθιού του Skroutz τις τελευταίες εβδομάδες. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των 300.000 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της υπηρεσίας μας, το 53% παραδόθηκαν εντός 3 ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ 3 και 7 ημερών, αποδεικνύοντας ότι οι αγορές μέσω του «Καλαθιού του Skroutz» πέραν από «έξυπνες» και ασφαλείς είναι και γρήγορες. 

    Καθώς οι συνθήκες παραμένουν πρωτόγνωρες στην αγορά, το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοναδικός κλάδος του εμπορίου που μένει ανοιχτό και το Skroutz μέσω του Marketplace στηρίζει με κάθε τρόπο τους εμπόρους. Όλη αυτή την περίοδο, η ομάδα του Skroutz εργάζεται εντατικά και προετοιμάζεται συστηματικά, προσφέροντας τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία στους χρήστες μας και τις πλέον αποτελεσματικές υπηρεσίες στους συνεργάτες μας ακόμα και στις πιο έκτακτες συνθήκες για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ομάδα μας δίνει τον καλύτερό της εαυτό και θέλω να τους ευχαριστήσω θερμά για αυτό». 

    Αναλυτική έκθεση από το Skroutz για την καταναλωτική συμπεριφορά και τις τάσεις του Βlack Friday 2020 θα δημοσιευθεί εντός του Δεκεμβρίου 2020. 

    Διαβάστε επίσης:

    Marketplace από το Skroutz: Online πωλήσεις για κάθε εμπορικό κατάστημα

    GRECA: Νέο ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων στην Ελλάδα την εβδομάδα της Black Friday

    Ο CEO της μεγαλύτερης τράπεζας της Ιταλίας παραιτήθηκε – Τι λένε οι αναλυτές



    ΣΧΟΛΙΑ