• Business

    Αγγελάκης: Το σχέδιο για διπλασιασμό του τζίρου σε μια πενταετία

    • Άννα Διανά
    Θάνος Αγγελάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης

    Θάνος Αγγελάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης


    Σε διπλασιασμό του τζίρου της σε μια πενταετία στοχεύει η πτηνοτροφική εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ με ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 30 εκατ. ευρώ και μια σειρά στρατηγικών κινήσεων που θα ενισχύσουν τη θέση της εντός και εκτός συνόρων.

    Το επενδυτικό πρόγραμμα,  που έχει ήδη υποβληθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα προχωρήσει μόνο εφόσον πάρει το «πράσινο φως» αφορά στην παραγωγική αναβάθμιση της εταιρείας, στην ενεργειακή εξοικονόμηση και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και στη δημιουργία μιας πλήρως καθετοποιημένης μονάδας.

    Η εταιρεία, μια από τις μεγαλύτερες πτηνοτροφικές επιχειρήσεις θα κλείσει με πωλήσεις σχεδόν 40 εκατ. ευρώ το 2022 και ο στόχος είναι να φτάσει στα 80 εκατ. εντός της πενταετίας.

    «Το 2016 είχαμε πωλήσεις 11,8 εκατ. ευρώ και μέσα σε πέντε χρόνια φτάσαμε τα 40 εκατ. ευρώ» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Αγγελάκης, θέτοντας τον στόχο για την επόμενη πενταετία ακόμη πιο ψηλά.  Το επενδυτικό πλάνο είναι για την επόμενη τριετία με τον κ. Αγγελάκη να εκτιμά ότι η απόσβεση θα γίνει εντός της διετίας.

    Το επενδυτικό πλάνο

    Το 50% θα είναι η επιδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το 20% ίδια κεφάλαια και το 30% με δανεισμό. Συγκεκριμένα, τα 30 εκατ. ευρώ αφορούν:

    • Επενδύσεις για εξοικονόμηση ενέργειας ύψους 5 εκατ. ευρώ (2,5 εκατ. ευρώ φωτοβολταϊκά και 2,5 εκατ. ευρώ για αντικατάσταση του στόλου των φορτηγών)
    • Εκσυγχρονισμός και διπλασιασμός της δυναμικότητας του πτηνοσφαγείου  (7,5 εκατ. ευρώ)
    • Απόκτηση νέων μηχανών συσκευασίας, επέκταση των αποθηκευτικών χώρων στις εγκαταστάσεις της Αγγελάκης κατά 7.000 τ.μ. και δημιουργία νέας μονάδας με γραμμή προψημένων (ready to cook) προϊόντων (7,5 εκατ. ευρώ)
    • Εκσυγχρονισμός της μονάδας ζωοτροφών (2-2,5 εκατ. ευρώ), απόκτηση πατρογονικών μονάδων (1,5 εκατ. ευρώ), επενδύσεις σε νέους πτηνοτροφικούς θαλάμους (4 εκατ. ευρώ) και εξαγορά μονάδας εκκολαπτηρίου (600.000 ευρώ).

    Οι στρατηγικές κινήσεις

    Το πλάνο της Αγγελάκης, που στο οκτάμηνο φέτος εμφάνισε ρυθμό ανάπτυξης 35% με την πληθωριστική αύξηση στο 17%, για την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στην αγορά κινείται σε τρεις πυλώνες:

    -Το κανάλι των σούπερ μάρκετ, έχει απεριόριστες δυνατότητες σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, Θάνο Αγγελάκη. Όπως είπε, από το 1992 πίστευε στην αγορά των σούπερ μάρκετ και στο συσκευασμένο κοτόπουλο. Από το 1994 έκανε την πρώτη συνεργασία με σούπερ μάρκετ και σήμερα βρίσκεται στις περισσότερες αλυσίδες εκτός από την Σκλαβενίτης, με την οποία συνεργάστηκε αλλά μόνο στο χύμα κοτόπουλο.  Στις επιδιώξεις της εταιρείας είναι να μπει στα ράφια της πρώτης αλυσίδας στην αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων.

    – Η επικέντρωση στα μεγάλα αστικά κέντρα με τη διεύρυνση των πωλήσεων μέσα από το κανάλι Horeca. Με την επένδυση που προγραμματίζει, η Αγγελάκης θα υπερδιπλασιάσει την παραγωγική δυναμικότητα ενώ με τη νέα γραμμή παραγωγής στα προψημένα στα οποία δίνει μεγάλη έμφαση θα διευρύνει το αποτύπωμά της στην εγχώρια αγορά.

    – Με ανάπτυξη 150%  τρέχουν φέτος οι εξαγωγές της Αγγελάκης. Στη διάρκεια του 2022 η αξία των εξαγωγών της ανήλθε στο 10% των πωλήσεων και στοχεύει στη σημαντική ενίσχυση των πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού με έμφαση σε περιοχές όπου η κατανάλωση πουλερικών είναι πολύ αυξημένη. Πρόσφατα προχώρησε σε συνεργασία με την Truebell έναν οίκο που δραστηριοποιείται στις χώρες του κόλπου και συνολικά σε 20 χώρες για εξαγωγή των προϊόντων στο Ντουμπάι. Όπως είπε ο κ. Αγγελάκης, έχουν ένα πολύ δυνατό και ακριβό Horeca, και πολύ υψηλή κατά κεφαλήν κατανάλωση και αποτελεί πρόσφορο έδαφος για τη διείσδυση προϊόντων με προστιθέμενη αξία, όπως το «Ελαιοπουλάκι».

    Διαβάστε επίσης

    Οικογένεια Στεργίου: Πράσινο φως για επένδυση σε νέα μονάδα παραγωγής



    ΣΧΟΛΙΑ