• Business

    Αγγελάκης: Πού ποντάρει για τριπλασιασμό των εξαγωγών

    • Άννα Διανά
    Θάνος Αγγελάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης

    Θάνος Αγγελάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης


    Δυνατή εκκίνηση κάνει φέτος η Αγγελάκης, με τον ρυθμό ανάπτυξης στο πρώτο τρίμηνο να κινείται στο 10-15%.

    Η πτηνοτροφική εταιρεία της οικογένειας Αγγελάκη είδε πέρυσι τον τζίρο της να αυξάνεται περίπου κατά 39%, στα 40 εκατ. ευρώ.

    Παρά τις ανατιμήσεις στο 20-22% τη διετία 2021-2022,η εταιρεία είχε σημαντική αύξηση και στον όγκο πωλήσεων, όπως λέει στο mononews. gr ο επικεφαλής της Θάνος Αγγελάκης.

    «Αυξήσαμε τον όγκο πωλήσεων περίπου κατά 30% και φέτος ξεκινήσαμε καλά παρά το γεγονός ότι είναι μια δύσκολη χρονιά». Η ακρίβεια παραμένει το βασικό πρόβλημα με το λιανεμπόριο αλλά και τη Horeca να δέχονται πιέσεις ενώ άλλη μια πρόκληση για την αγορά είναι σύμφωνα με τον κ. Αγγελάκη η προεκλογική περίοδος.

    Η πτηνοτροφική εταιρεία από την Εύβοια έχει ισχυρό αποτύπωμα στο λιανεμπόριο με το 70% του τζίρου της να παράγεται από την παρουσία στις αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market, Θανόπουλος, Κρητικός και Lidl (παράγει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας).

    Ένα μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της κατευθύνεται στο HO.RE.CA., διατηρώντας συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης, όπως η KFC και η TGI Fridays, καθώς και ψητοπωλεία.

    Στόχος ο τριπλασιασμός των εξαγωγών

    Η διεύρυνση των εξαγωγών, που σήμερα είναι στο 10%, αποτελούν το μεγάλο στοίχημα της εταιρείας. «Στην επόμενη τριετία οι εξαγωγές θα είναι στο 30% του συνολικού τζίρου» σημειώνει στο mononews.gr ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αγγελάκης. Τρέχουν με ρυθμό ανάπτυξης 50% και οι εξαγωγές κατευθύνονται σε όλο και περισσότερες χώρες.

    Από τις αρχές του χρόνου τα προϊόντα της Αγγελάκης εξάγονται στο Κατάρ ενώ άμεσα θα ακολουθήσει και το Άμπου Ντάμπι. Πρόσφατα προχώρησε σε συνεργασία με την Truebell, έναν οίκο που δραστηριοποιείται στις χώρες του κόλπου και συνολικά σε 20 χώρες για εξαγωγή των προϊόντων στο Ντουμπάι.

    Οι χώρες της Μέσης Ανατολής αποτελούν σημαντικούς εξαγωγικούς προορισμούς για τις πτηνοτροφικές επιχειρήσεις, λόγω της πολύ μεγάλης κατανάλωσης κοτόπουλου στην περιοχή.

    Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ενώ στην Ελλάδα η μέση κατά κεφαλή κατανάλωση ετησίως σε κοτόπουλο είναι 23 κιλά, στο Ντουμπάι είναι 71 κιλά.

    Καταλύτης, οι επενδύσεις

    Καταλύτης για την ανάπτυξη των σχεδίων της Αγγελάκης είναι το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα των 30 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία και το οποίο θα ενισχύσει την παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας οδηγώντας παράλληλα σε μια πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή.

    «Δεν προλαβαίνουμε τη ζήτηση» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελάκης.

    Οι επενδύσεις που έχουν σχεδιαστεί μέχρι το 2025 αφορούν τον διπλασιασμό της δυναμικότητας του εργοστασίου πτηνοσφαγής (από 2.500 κοτόπουλα την ώρα σε 5.000), την απόκτηση νέων μηχανών συσκευασίας, την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων κατά 7.000 τ.μ., τη δημιουργία νέας μονάδας προψημένων και έτοιμων γευμάτων, τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου ζωοτροφών, την εξαγορά εκκολαπτηρίου που προς το παρόν μισθώνεται, τη δημιουργία μονάδων πατρογονικών, την κατασκευή φωτοβολταϊκών και την αλλαγή του στόλου των φορτηγών της εταιρείας.

    Η ολοκλήρωση των επενδύσεων αυτών θα επιφέρει μείωση του λειτουργικού κόστους, το οποίο έχει επιβαρυνθεί σημαντικά τον τελευταίο χρόνο και θα επιτρέψει την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας και μέσω εξαγωγών.

    Διαβάστε επίσης:



    ΣΧΟΛΙΑ