ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άνοδο 11% κατέγραψαν τα έσοδα της Alphabet στο τρίτο τρίμηνο, με την μητρική της Google και του YouTube να καταγράφει για πρώτη φορά μετά από τέσσερα τρίμηνα διψήφιο ποσοστό επέκτασης στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Ειδικότερα, η Alphabet ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή ύψους 1,55 δολαρίων ανά μετοχή έναντι εκτιμήσεων από την LSEG (πρώην Refinitiv) για κέρδη 1,45 δολάρια ανά μετοχή.
Τα έσοδά της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 76,69 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 75,97 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα από διαφημίσεις του YouTube διαμορφώθηκαν στα 7,95 δισ. δολάρια (έναντι εκτίμησης για 7,81 δισ. δολάρια σύμφωνα με το StreetAccount), ενώ αυτά από το Google Cloud στα 8,41 δισ. δολάρια (έναντι εκτίμησης για 8,64 δισ. δολάρια). Παρόλο που η μονάδα cloud δεν παρουσίασε τα έσοδα που αναμένονταν, εξακολουθούσε να σημειώνει αύξηση κατά κατά 22% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, διπλάσιο από το ρυθμό επέκτασης για την εταιρεία στο σύνολό της.
Η βασική διαφήμιση της Google αποδυναμώθηκε λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού από την TikTok.
Για το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία ανέφερε διαφημιστικά έσοδα 59,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από 54,48 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο.
Η επιχείρηση κατέγραψε επίσης λειτουργικά κέρδη 266 εκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης
Microsoft: Άλμα 27% στα κέρδη για το τρίμηνο
Wall Street: Τέλος στο πτωτικό σερί του Dow Jones με ώθηση από τα εταιρικά αποτελέσματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη