• Business

    Αλ. Δανιηλίδης (Αθηναϊκή Ζυθοποιία): «Οι ελληνικές μπίρες φέρνουν το 50% των εσόδων μας»

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης - Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης


    Σε κινητήριο δύναμη της εγχώριας αγοράς μπίρας έχουν εξελιχθεί τα ελληνικά σήματα, τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερα έδαφος στην προτίμηση του καταναλωτή.

    Η στροφή των καταναλωτών σε πιο παραδοσιακές αξίες στα χρόνια της κρίσης, σε συνδυασμό με την αλματώδη ανάπτυξη της μικροζυθοποιίας, άλλαξαν τα δεδομένα και έφεραν τα προϊόντα που παράγονται εντός της χώρας σε πρώτο πλάνο.

    Την επιτυχία που καταγράφουν οι ελληνικές ετικέτες μπίρας υπογράμμισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους, τονίζοντας πως και τα ελληνικά σήματα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας όπως η Άλφα, η Μάμος, που επανήλθε στην αγορά το 2018 ή η Νύμφη, που κυκλοφορεί από πέρυσι στη Β. Ελλάδα, αντιπροσωπεύουν ένα αντίστοιχο ποσοστό (σχεδόν το μισό) σε σχέση με τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας.

    «Δίνουμε έμφαση στην εγχωρίως παραγόμενη αξία, καθώς το κριθάρι, η βύνη, οι συσκευασίες κτλ. που χρησιμοποιούμε είναι ελληνικά», ανέφερε χαρακτηριστικά. Στα ελληνικά σήματα, επεσήμανε, εστιάζεται και η εξαγωγική πολιτική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, τονίζοντας πως ο λόγος εξαγωγών προς εισαγωγές είναι 8 προς 1. Να σημειωθεί πως η εταιρεία εξάγει εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο την μπίρα Άλφα στην αμερικάνικη αγορά.

    Ο κ. Δανιηλίδης στάθηκε και στην συμπαράσταση που προσφέρει η μητρική εταιρεία στην Ολλανδία, η ζυθοποιία Heineken, η οποία, όπως είπε, έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία με ένα επενδυτικό πρόγραμμα – μαμούθ και σειρά δράσεων κόντρα στις δυσκολίες και τις αντιξοότητες που δημιούργησε η κρίση. «Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει ιδιαίτερο συμβολισμό για την Heineken», υπογράμμισαν στελέχη της εταιρείας.

    Ανάλογη στήριξη προσφέρει και σήμερα, αφού η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έχει εκπονήσει για την τριετία 2019 – 2021 επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 46 εκατ. ευρώ, το οποίο, σύμφωνα με τον κ. Δανηιλίδη, ενδέχεται να αναθεωρηθεί προς τα πάνω, ανάλογα με τις ανάγκες και τις εξελίξεις στην ευρύτερη αγορά.

    Όσον αφορά στην πορεία των οικονομικά αποτελεσμάτων, οι πωλήσεις της εταιρείας, με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό, αυξήθηκαν κατά 4,5% σε αξία, φθάνοντας στα 206,826 εκατ. ευρώ, από 197,963 εκατ. ευρώ ενώ ανοδικά εκτιμάται πως θα κινηθούν τα οικονομικά αποτελέσματα και το 2019 παρά τις
    αρνητική πορεία της κατανάλωση στο πρώτο εξάμηνο του έτους.

    Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας κυμαίνεται κοντά στο 50% στην εσωτερική αγορά μπύρας (με βάση τα στοιχεία πωλήσεων στη «ζεστή αγορά», δηλαδή το οργανωμένο λιανεμπόριο) και εξάγει περίπου το 10% της παραγωγής της



    ΣΧΟΛΙΑ