• Business Of Fashion

    L’Oréal Hellas: Ομορφιά και υπευθυνότητα με το «Sharing Beauty With All»

    • NewsRoom

    Ο Γενικός Διευθυντής της L’Oreal Hellas, κ. Mehdi Khoubbane


    Tη συναρπαστική πορεία του παγκόσμιου προγράμματος βιώσιμης ανάπτυξης «Sharing Beauty With All» παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα η L’Oréal Hellas.

    Το «Sharing Beauty With All» ξεκίνησε το 2013 και έχει ενσωματωθεί πλήρως σε όλη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου.

    Το φιλόδοξο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal θέτει μετρήσιμους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης προς υλοποίηση, με πρώτο σημαντικό ορόσημο το 2020. Μέσω του προγράμματος, όλες οι διαδικασίες του Ομίλου, από το σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή της προέλευσης συστατικών, αξιολογούνται με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.

    Η δέσμευση της «Sharing Beauty With All» αποτυπώνεται με ορατό τρόπο στα προϊόντα του Ομίλου, τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Πολλά από αυτά περιέχουν συστατικά βιώσιμης προέλευσης, vegan φόρμουλες, βιοδιασπώμενες ή φυσικές συνθέσεις και συστατικά από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Παράλληλα, η L’Oréal ενθαρρύνει τις μάρκες της να πραγματοποιούν εκστρατείες ευαισθητοποίησης και να κινητοποιούν τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές σχετικά με σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.

    Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός πως ο Όμιλος L’Oréal έχει αναδειχθεί και βραβευθεί επανειλημμένα ως παγκόσμιος ηγέτης τον τομέα της βιωσιμότητας. Έχει αναγνωριστεί ως Global Compact LEAD από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για τις πρωτοβουλίες που προωθεί για το κλίμα και για την υλοποίηση της δέσμευσης για μηδενικές εκπομπές ως το 2050.

    Επιπλέον, είναι η μοναδική εταιρεία η οποία έχει αναγνωριστεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με τριπλή “A” διάκριση ως παγκόσμιος περιβαλλοντικός ηγέτης από το Μη Κυβερνητικό Οργανισμό CDP.

    Ο Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas, κ. Mehdi Khoubbane, παρουσιάζοντας το παγκόσμιο αποτύπωμα του προγράμματος Sharing Beauty With All, αναφέρθηκε στους τέσσερις πυλώνες στους οποίους βασίζεται και οι οποίοι είναι: 1. Καινοτομούμε Βιώσιμα: επανασχεδιάζοντας τα προϊόντα μας με βελτιωμένο περιβαλλοντικό και κοινωνικό προφίλ, 2. Παράγουμε Βιώσιμα: μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, 3. Ζούμε Βιώσιμα: ενημερώνοντας και ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές για να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις, 4. Αναπτύσσουμε Βιώσιμα: προάγοντας τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας στις κοινότητες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας.

    Ο κ. Khoubbane τόνισε ότι «Το πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης Sharing Beauty With All αποτελεί κάτι παραπάνω από δέσμευση για όλους εμάς στη L’Oréal: είναι η καθημερινή μας πραγματικότητα σε όλες τις λειτουργίες μας.

    «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το κληροδότημα βιωσιμότητας που αφήνει η L’Oréal, η οποία είναι ηγέτης στην κατηγορία της αλλά και στην υπευθυνότητα και την αποφασιστικότητα με την οποία στρέφει το βλέμμα της στο μέλλον της ομορφιάς. Παρακολουθώντας τις μετρήσεις των ετήσιων απολογισμών βιωσιμότητας, είμαστε βάσιμα αισιόδοξοι ότι θα πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει για το 2020 και θέτουμε ήδη τους στόχους για την επόμενη μέρα. Αναγνωρίζοντας ότι είμαστε μόνο στην αρχή μιας μεγάλης διαδρομής, παραμένουμε πλήρως αφοσιωμένοι στη δέσμευσή μας για ένα βιώσιμο μέλλον στον τομέα της ομορφιάς».

    O Διευθυντής Operations της L’Oreal Hellas, κ. Γιώργος Χριστοδούλου.

    Ο Διευθυντής Operations της L’Oréal Hellas, κ. Γιώργος Χριστοδούλου, παρουσίασε τα αποτελέσματα της δέσμευσης σε τοπικό επίπεδο, κάνοντας ειδική αναφορά και στο βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ανακαινισμένων γραφείων της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, όπως δήλωσε: «Η L’Oréal Hellas από το 2005, έθεσε στόχους σε τρία βασικά επίπεδα, και τους πέτυχε. Με τελικό στόχο τη μείωση στο 60% έως το 2020, μειώσαμε κατά 97% τις εκπομπές CO2, κατά 59% την κατανάλωση νερού και κατά 64% την παραγωγή αποβλήτων. Εντείνουμε τις προσπάθειές μας να γίνουμε ακόμα περισσότερο, εταιρεία βιώσιμης ανάπτυξης. Ο δρόμος μπροστά μας είναι μακρύς, η πορεία μας όμως είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένη».

    Το αποτύπωμα του «Sharing Beauty With All» σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο

    Λίγο μετά τον εορτασμό της Ημέρας της Γης, η L’Oréal δημοσίευσε την Έκθεση Προόδου 2018 του προγράμματος βιωσιμότητας «Sharing Beauty with All». Σε αυτή αποτυπώνεται ξεκάθαρα η σημαντική πρόοδος, ιδιαίτερα όσον αφορά τη δέσμευση της εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

    Μείωση παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα: ανανεωμένη απόδοση

    Το 2018 η L’Oréal μείωσε κατά 77% σε απόλυτα μεγέθη, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των εγκαταστάσεων και των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, αυξάνοντας παράλληλα τον όγκο παραγωγής της κατά 38% την ίδια περίοδο.

    Η απόδοση αυτή αποδεικνύει την ικανότητα του Ομίλου να επιτυγχάνει οικονομικά αποτελέσματα μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Επιπλέον, μέχρι το τέλος του έτους, 38 από τα κέντρα παραγωγής της L’Oréal πέτυχαν ουδετερότητα στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.

    Αυτά τα επιτεύγματα αναγνωρίστηκαν από το CDP. Το 2018 και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η L’Oréal είναι μία από τις δύο εταιρείες, ανάμεσα σε 3000 συνολικά, που έλαβαν την υψηλότερη βαθμολογία Α+++ από το CDP σε τρεις βασικούς άξονες: κλιματική προστασία, βιώσιμη διαχείριση του νερού και προστασία των δασών από την αποψίλωση. Η L’Oréal είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που έχει λάβει αυτή την τριπλή διάκριση από το CDP για τρία συνεχή έτη.

    «Η κλιματική αλλαγή αποτελεί σημαντική ανησυχία για τον κόσμο, και οι συνέπειές της αποτελούν κάλεσμα για άμεση δράση. Ο Όμιλος L’Oréal έχει θέσει ως στόχο να επιτελέσει ηγετικό ρόλο στην προσπάθεια να ανταποκριθούμε στην πρόκληση αυτή», αναφέρει η Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer του Ομίλου «Οι επιχειρήσεις πρέπει να συμμετέχουν και θα πρέπει να κριθούμε βάσει της αξίας των ενεργειών και των αποτελεσμάτων μας».

    Οι Μάρκες αναλαμβάνουν δράση

    Η L’Oréal ενθαρρύνει τις μάρκες της να ενισχύσουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και να κινητοποιήσουν τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές, πάνω σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Ως μέλη του προγράμματος Sharing Beauty with All, οι μάρκες αναγνωρίζουν έναν συγκεκριμένο σκοπό και πραγματοποιούν για αυτόν εκστρατείες ευαισθητοποίησης. Το 2018, πάνω από τις μισές μάρκες του Ομίλου (57%) ανέλαβαν δράση, συμπεριλαμβανομένων των Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances.

    Το εργαλείο αξιολόγησης SPOT: το πρώτο στη βιομηχανία της ομορφιάς

    Το Εργαλείο Βιώσιμης Βελτιστοποίησης των Προϊόντων (Sustainable Product Optimisation Tool – SPOT), που αξιοποιείται από όλες τις μάρκες του Ομίλου, είναι το πρώτο στη βιομηχανία της ομορφιάς. Από το 2014, οι ομάδες της L’Oréal, με την υποστήριξη διεθνών εμπειρογνωμόνων, εργάστηκαν για να αναπτύξουν τη μεθοδολογία αυτού του εργαλείου με σκοπό να μετρήσουν όλες τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις ενός καλλυντικού προϊόντος και να επιφέρουν τρόπους βελτίωσης του.

    Το SPOT, είναι επίσης βασικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων της L’Oréal όσον αφορά στη βελτίωση του κοινωνικού ή περιβαλλοντικού προφίλ των νέων προϊόντων κατά 100% μέχρι το τέλος του 2020. Το 2018, το 100% όλων των νέων ή επανασχεδιασμένων προϊόντων, δηλαδή 2.195 προϊόντα, υπεβλήθησαν σε αξιολόγηση SPOT και το 79% των προϊόντων που λανσαρίστηκαν κατά τη διάρκεια του έτους, βελτιώθηκαν.

    Η L’Oréal Hellas πετυχαίνει τους παγκόσμιους στόχους

    Το 2018, ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για τη L’Oréal Hellas, η οποία ακολουθώντας τα βήματα του παγκόσμιου προγράμματος βιωσιμότητας του Ομίλου, Sharing Beauty with All, ξεπέρασε τους στόχους που είχε θέσει σε τρεις βασικούς τομείς.

    Μείωσε κατά 97% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των κέντρων διανομής της σε σύγκριση με το 2005, μέσα από μία σειρά ενεργειών όπως η αλλαγή των συστημάτων κλιματισμού και θέρμανσης, η τοποθέτηση ενεργειακών λαμπτήρων και αυτόματων αισθητήρων ελέγχου του φωτισμού.

    Παράλληλα, μείωσε κατά 59% την κατανάλωση νερού, σε σχέση με το 2005, με την φύτευση φυτών ελληνικής υπαίθρου με περιορισμένες ανάγκες άρδευσης.

    Τέλος, διαδικασίες όπως, η επαναχρησιμοποίηση των παλετών και των συσκευασιών πολλαπλών χρήσεων κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας των παραγγελιών, καθώς και η χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού για εκτύπωση, οδήγησαν στην επίτευξη του στόχου για μείωση της παραγωγής αποβλήτων κατά 64% σε σχέση με το 2005 και πέτυχαν μηδενικά απόβλητα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας.



    ΣΧΟΛΙΑ