• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Θέλετε περισσότερη πολυτέλεια στη ζωή σας; Δοκιμάστε το σαπούνι! (pics)

    • Bloomberg


    Η ταπεινή πλάκα σαπούνι επανέρχεται θεαματικά στο προσκήνιο, λέει η Maria João Nogueira Mendes, εκπρόσωπος Τύπου του πολυτελούς πορτογαλικού brand Claus Porto, μίας επωνυμίας με ιστορία 131 ετών που είναι διάσημη για τις εντυπωσιακές συσκευασίες της. Σήμερα οι πελάτες προσέχουν τα πάντα, από την αίσθηση που έχει στο χέρι μέχρι το πώς δείχνει πάνω στην τουαλέτα τους και από το πόσο πλούσιος είναι ο αφρός που κάνει μέχρι το πόσο πλούσιο είναι το άρωμά του.

    Είναι ενδεικτικό ότι τα τελευταία πέντε χρόνια οι πωλήσεις σαπουνιών της αγγλικής, ευαίσθητης σε περιβαλλοντικά θέματα, φίρμας Lush Cosmetics έχουν διπλασιαστεί, υπερβαίνοντας κατά πολύ τον αντίστοιχο ρυθμό αύξησης πωλήσεων που παρουσιάζουν τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας.

    Πίσω από την τάση αυτή κρύβεται, σύμφωνα με την Mendes, σίγουρα μια κάποια νοσταλγία για πιο απλά, εμβληματικά προϊόντα. Πέραν αυτού, όμως, παρατηρείται και μια στροφή των καταναλωτών προς πιο απλά προϊόντα και συστήματα περιποίησης, που διαρκούν περισσότερο και δεν έχουν πλαστικές συσκευασίες.

    Την τάση αυτή εκμεταλλεύτηκε και η Karen Kim, η οποία ίδρυσε την εταιρεία Binu Binu, ως εναλλακτική απέναντι στις εντυπωσιακές αντλίες υγρών σαπουνιών που κυκλοφορούν άλλες εταιρείες, όπως η Aesop. Τα προϊόντα της Binu Binu είναι εμπνευσμένα από τα κορεατικά λουτρά και η ίδια λέει ότι η δημοτικότητά τους οφείλεται στο ντιζάιν τους: είναι σαν να έχεις ένα γλυπτό για να καθαρίζεις το σώμα σου.

    Παρόμοια προσέγγιση ακολουθεί και το Seem Soap Studio στο Παρίσι: τα προϊόντα του χαρακτηρίζονται από εργονομικές φόρμες που θυμίζουν κοσμήματα ή UFO, φυσικές χρωστικές και διακριτικά, unisex αρώματα.

    «Ερωτευτήκαμε το σαπούνι επειδή είναι ένα αντικείμενο εφήμερο», ένα αντικείμενο που αλλάζει με τη χρήση, λέει η εικαστικός Mathilde Lehmann, η οποία είναι από τους ιδρυτές της εταιρείας.

    Επιπλέον, σε ό,τι αφορά δε το κόστος, ένα εντυπωσιακό σαπούνι είναι σχετικά προσιτό οικονομικά. Όπως λέει η Yael Alkalay της Red Flower, η οποία συνδυάζει στα σαπούνια της διάφορα εξωτικά αρώματα από άνθη, αλλά και μπαχαρικά, με ήπιους απολεπιστικούς παράγοντες, το πλύσιμο με ένα τέτοιο σαπούνι είναι σαν να κάνεις ένα καθημερινό reset: «Κάτι τόσο απλό, όπως το πλύσιμο των χεριών σου, γίνεται μια ευκαιρία να έρθεις ξανά σε επαφή με τις αισθήσεις σου. Δεν πλένεσαι μόνο, αλλά αισθάνεσαι καλύτερα».



    ΣΧΟΛΙΑ