• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ronaldo: Συνεργασία με μεγιστάνα της Σιγκαπούρης για την ίδρυση start up ποδοσφαίρου

    • Bloomberg


    H ZujuGP είναι μια νεοσύστατη ψηφιακή κοινότητα που βασίζεται στο ποδόσφαιρο, με επικεφαλής τον γιο του μεγαλοπενδυτή από τη Σιγκαπούρη Peter Lim και τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Cristiano Ronaldo.

    Ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής έκανε γνωστό το εγχείρημα στους λογαριασμούς του στα social media, με το tag #WritingTheFutureOfFootball και link στον ιστότοπο της ZujuGP. Μία από τις αναρτήσεις εμφανίζει τον παίκτη ως πολεμιστή και μία άλλα τον δείχνει να να σφίγγει το χέρι του Lim, του οποίου η εταιρεία Mint Media Sports, κατέχει και διαχειρίζεται τα δικαιώματα για την προσωπική προβολή του Ronaldo.

     

    Η start up εταιρεία στοχεύει να δραστηριοποιηθεί στην επικοινωνία και το εμπόριο της παγκόσμιας κοινότητας τεσσάρων δισεκατομμυρίων οπαδών, επιτρέποντάς τους να παρακολουθούν ζωντανά παιχνίδια online, να αγοράζουν προϊόντα, να συνεργάζονται με παίκτες και να στοιχηματίζουν. Έχει επίσης στόχο να διευκολύνει τους ιδιοκτήτες των συλλόγων, τους πράκτορες και τους σκάουτ να ανακαλύψουν και να εκπαιδεύσουν ταλαντούχους παίκτες.

    Ποιος είναι ο Peter Lim

    Ο 68χρονος Lim αγόρασε την ισπανική ομάδα Valencia C.F. το 2014 και είναι επίσης μέτοχος του αγγλικού επαγγελματικού ποδοσφαιρικού συλλόγου Salford City F.C. Ο γιος του, Kiat, είχε ξεκινήσει να δουλεύει τη δική του τεχνολογική start up, με τον όνομα Arc, ένα νέο τύπο κλειστού χώρου κοινωνικής δικτύωσης. Η πανδημία έπληξε σοβαρά τα οικονομικά της ποδοσφαιρικής βιομηχανίας και οι Lims θεώρησαν ότι ήταν η ώρα για μία αλλαγή, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία.

    Το φιλόδοξο σχέδιο στο οποίο κατέληξαν ήταν να φέρουν κοντά φίλους και επαγγελματίες του ποδοσφαίρου σε μια ενιαία πλατφόρμα. Μετά από αρκετές σκέψεις κατέληξαν τελικά στη συγκεκριμένη ιδέα πέρυσι και σχεδιάζουν να κάνουν την πρώτη δοκιμή το πρώτο εξάμηνο του 2022.

    Η ZujuGP υπόσχεται πολλά. Το ZujuGamePlay θα είναι μια συναρπαστική πλατφόρμα για τους οπαδούς, όπου θα παρακολουθούν μαζί παιχνίδια και θα συνεργάζονται «σε μια πλήρως λειτουργική οικονομία που εκτείνεται στον πραγματικό και τον ψηφιακό κόσμο». Η εταιρεία το αποκαλεί “footballverse”, κατά τα πρότυπα του metaverse που λανσάρουν η Facebook, και η Epic Games.

    Το ZujuGP Exchange θα προσφέρει μια πλατφόρμα προσλήψεων, όπου ταλέντα, επαγγελματίες και σύλλογοι μπορούν να έρχονται σε επαφή και να συνεργάζονται. Η εταιρεία λέει ότι θα το τροφοδοτήσει με τεχνητή νοημοσύνη και θα το διασφαλίσει με τεχνολογία blockchain. Το ZujuGP Rank, τέλος, θα είναι μια ψηφιακή ακαδημία ποδοσφαίρου που προσφέρει προπόνηση και εξειδικευμένες ασκήσεις.

    Το ιαπωνικό παιχνίδι

    Το Zuju είναι ένα παιχνίδι με το όνομα cucu, που σημαίνει κλωτσιές. Η καταγωγή του είναι το cuju, ένα αρχαίο κινεζικό παιχνίδι που θεωρείται η παλαιότερη καταγεγραμμένη μορφή ποδοσφαίρου.

    Ο Ronaldo, ο οποίος έχει 356 εκατομμύρια οπαδούς στο Instagram και 95 εκατομμύρια ακολούθους στο Twitter, εμφανίστηκε σε μια διαφήμιση του ZujuGP όπου μεταμορφώνεται σε Κινέζο πολεμιστή. Οι αλλαγές στις μάσκες προσώπου του σηματοδοτούν το μεταβαλλόμενο πρόσωπο του ποδοσφαίρου καθώς το κοινό αλλάζει, τα έσοδα αυξομειώνονται και η ψηφιοποίηση διαταράσσει τη βιομηχανία, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Οι χρήστες του ZujuGP θα μπορούν να χρησιμοποιούν μετρητά για να αγοράσουν credits στην πλατφόρμα, τα οποία στη συνέχεια θα χρησιμοποιηούν για αλληλεπίδραση στο πλαίσιο ενός ζωντανού ποδοσφαιρικού αγώνα.

    Οι Lims βλέπουν την Ασία ως το επόμενο σύνορο του ποδοσφαίρου. Η περιοχή φιλοξενεί το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού και η αυξανόμενη βάση των οπαδών της αποτελεί μια τεράστια αγορά για ευρωπαϊκά παιχνίδια και προϊόντα.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
     



    ΣΧΟΛΙΑ