• AUTO

    Πώς βαδίζει η ελληνική αγορά αυτοκινήτου;


    Είναι δεδομένο πως κάθε πολιτική και οικονομική σταθερότητα η οποία προκύπτει κατά καιρούς στη χώρα μας, λειτουργεί θετικά σαν περιβάλλον στην εγχώρια μπαρουτοκαπνισμένη αγορά αυτοκινήτου. Ο Έλληνας πλέον, είναι δεδομένο πως έχει άλλες σοβαρότερες προτεραιότητες, από το να επιλέξει να αντικαταστήσει το παλιό του αυτοκίνητο, όπως έκανε σχετικά εύκολα τις προηγούμενες δεκαετίες.

    Από την άλλη υπάρχουν κι εκείνοι που πιστεύουν πως το κομπόδεμά τους θα πρέπει να εκποιηθεί όσο υπάρχει ακόμη αυτή η δυνατότητα, κάπως έτσι κυλά η ιστορία με την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, η οποία πέρασε από χίλια κύματα προκειμένου να φτάσει εδώ σε μια σχετική νηνεμία με προοπτική για κάτι ελαφρώς καλύτερο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της συγκεκριμένης εικόνας που επικρατεί, ο καλοκαιρινός μήνας που μας πέρασε. Θετικό πρόσημο, αλλά απέχουμε ακόμη αρκετά για να ενταχθούμε στην κανονικότητα προ κρίσης. Έχουμε και λέμε λοιπόν, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, τον Αύγουστο του 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασαν αύξηση σε ποσοστό +23,0%, ως προς τον Αύγουστο του 2016.


    Συνολικά, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +9,0% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Σημειώνεται πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το οκτάμηνο του 2017, βρίσκεται -68,1% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009). Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+19,1%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις παρουσιάζουν μείωση κατά -24,2% ως προς 2016.



    ΣΧΟΛΙΑ