Το ολοκαίνουριο SUV Peugeot 2008 έδωσε το «παρών» στην ελληνική αγορά και έχει ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού!
Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστό, δυναμικό design, εντυπωσιακές γραμμές που τραβούν αμέσως τα βλέμματα και ποιοτική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα.
Η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από μία τηλεοπτική καμπάνια 44 δευτερολέπτων, στην οποία αναδεικνύεται η απαράμμιλη αισθητική του νέου γαλλικού SUV, παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδο της PEUGEOT, η οποία επαγρυπνά, ώστε να είναι πάντα μπροστά από τις απαιτήσεις της εποχής.
Η καμπάνια τονίζει την «δύναμη της επιλογής», γνωστή ως «Power of Choice» της PEUGEOT, δηλαδή τη δυνατότητα που δίνει στο κοινό της να επιλέξει μέσα από μια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει είτε θερμικούς κινητήρες, είτε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πάντα με γνώμονα την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.
Το ΝΕΟ SUV Peugeot 2008 έχει ήδη αποσπάσει μεγάλο αριθμό παραγγελιών, παρά το γεγονός ότι μόλις λανσαρίστηκε και η πορεία του αναμένεται να είναι άκρως επιτυχημένη, όπως και του προκατόχου του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Jefferies & AXIA διατηρούν «Buy» για την Εθνική Τράπεζα
- Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για OPTIMA, ΑΡΑΙΓ, ΓΕΚΤΕΡΝΑ, ΟΤΕ
- Πάπας Λέων: Οι επιλογές του «Λατίνου Γιάνκη» που δείχνουν… στάση σε συντηρητική και κοσμική θητεία – Η σχέση του με τους Ρεμπουπλικανούς
- Αθηναϊκή Ριβιέρα: Οι κορυφαίοι ξένοι αγοραστές ανά περιοχή – Η ανθρωπογεωγραφία της ελιτ αγοράς ακινήτων

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Λέων Πατίτσας: Στο μικροσκόπιο των δανέζικων αρχών ο στρατηγικός εταίρος της Atlas Maritime του εφοπλιστή
Minoa Marine Limited: Βρέθηκαν 469 κιλά κοκαΐνης σε πλοίο ελληνικής διαχείρισης – Ο ρόλος του μάγειρα

Νίκος Βαρβέρης (Moda Bagno): Η εταιρεία που από την κορυφή των €105 εκατ. έπεσε στο… €1 εκατ., η ολική επαναφορά, η Μύκονος και η σκυτάλη της διαδοχής
