Το ολοκαίνουριο SUV Peugeot 2008 έδωσε το «παρών» στην ελληνική αγορά και έχει ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού!
Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστό, δυναμικό design, εντυπωσιακές γραμμές που τραβούν αμέσως τα βλέμματα και ποιοτική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα.
Η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από μία τηλεοπτική καμπάνια 44 δευτερολέπτων, στην οποία αναδεικνύεται η απαράμμιλη αισθητική του νέου γαλλικού SUV, παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδο της PEUGEOT, η οποία επαγρυπνά, ώστε να είναι πάντα μπροστά από τις απαιτήσεις της εποχής.
Η καμπάνια τονίζει την «δύναμη της επιλογής», γνωστή ως «Power of Choice» της PEUGEOT, δηλαδή τη δυνατότητα που δίνει στο κοινό της να επιλέξει μέσα από μια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει είτε θερμικούς κινητήρες, είτε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πάντα με γνώμονα την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.
Το ΝΕΟ SUV Peugeot 2008 έχει ήδη αποσπάσει μεγάλο αριθμό παραγγελιών, παρά το γεγονός ότι μόλις λανσαρίστηκε και η πορεία του αναμένεται να είναι άκρως επιτυχημένη, όπως και του προκατόχου του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Christie’s: Το δαχτυλίδι με ζαφείρι 16,58 καρατίων που μπορεί να ξεπεράσει τα 1,2 εκατ. δολάρια
- Το παρασκήνιο της δήθεν παραίτησης του Κ. Τσιάρα
- Χρηματιστήριο: Οι τρεις λόγοι για το παρά λίγο sell off, ο ΟΠΑΠ, η Metlen και οι τράπεζες
- Ο Τσιάρας και τα fake news, τα… συνεχή γενέθλια του Νότη, οι γαλάζιες «φυλές», ποια drones θα καταρρίπτονται κι ένα quiz με εύσωμο βουλευτή

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Μαριάννα Λάτση, Φίλιππος Κούρκουλος και Πάρις Κασιδόκωστας στα εγκαίνια του The Birth Center
