Το ολοκαίνουριο SUV Peugeot 2008 έδωσε το «παρών» στην ελληνική αγορά και έχει ήδη προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού!
Πρόκειται για ένα μοντέλο με ξεχωριστό, δυναμικό design, εντυπωσιακές γραμμές που τραβούν αμέσως τα βλέμματα και ποιοτική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα.
Η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από μία τηλεοπτική καμπάνια 44 δευτερολέπτων, στην οποία αναδεικνύεται η απαράμμιλη αισθητική του νέου γαλλικού SUV, παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδο της PEUGEOT, η οποία επαγρυπνά, ώστε να είναι πάντα μπροστά από τις απαιτήσεις της εποχής.
Η καμπάνια τονίζει την «δύναμη της επιλογής», γνωστή ως «Power of Choice» της PEUGEOT, δηλαδή τη δυνατότητα που δίνει στο κοινό της να επιλέξει μέσα από μια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει είτε θερμικούς κινητήρες, είτε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πάντα με γνώμονα την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.
Το ΝΕΟ SUV Peugeot 2008 έχει ήδη αποσπάσει μεγάλο αριθμό παραγγελιών, παρά το γεγονός ότι μόλις λανσαρίστηκε και η πορεία του αναμένεται να είναι άκρως επιτυχημένη, όπως και του προκατόχου του.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρισμός ευεξίας: Η θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη, τα κενά και η νέα τάση
- H αυτο-οργάνωση του Αλέξη, γιατί ο Πολάκης έγινε… Γιαπωνέζος, η απάντηση Δένδια στους Τούρκους και μια τραγική ιστορία με φοιτητή
- Theon: Το σχέδιο Χατζημηνά για επέκταση σε σημαντικές αγορές και η τιμή – στόχος τα 38,5 ευρώ
- Τσίπρας 2027: Δεξιά ή αριστερά χωρίς ενδιάμεση ζώνη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Μετά το νέο Καραϊσκάκη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης δρομολογεί την ανακαίνιση του γηπέδου και της Νότιγχαμ Φόρεστ
Συνέλαβαν τον επιχειρηματία Άγγελο Γιαννακόπουλο των φούρνων «Χωριάτικο»: Ετρεχε με 216 χιλιόμετρα την ώρα με Lamborghini
Ο γιος του Ανδρέα Λοβέρδου συνελήφθη μετά από καταδίωξη – «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» φέρεται να είπε στους αστυνομικούς