Με το Arkana, η Renault παρουσιάζει μία νέα γενιά SUV σε εμφάνιση, λειτουργικότητα, εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία και ευρυχωρία.
Το νέο Arkana τοποθετείται στην κατηγορία των C SUV με μήκος τα 4.5m. διαθέτει μία μοναδική εμφάνιση με υβριδικό χαρακτήρα. Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20cm), αθλητικό προφίλ και μεγάλες πίσω κολώνες το Arkana συνδυάζει τον κόσμο των SUV με αυτό των κουπέ.
Οι εμπρός και πίσω ποδιές και τα προστατευτικά φρύδια στα φτερά τονίζουν ακόμα περισσότερο τη εμφάνιση, ενώ η κεκλιμένη γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων, δημιουργούν μία εντυπωσιακή αισθητική που τονίζεται και από το νεύρο που διατρέχει όλη την πλευρά μέχρι τα πίσω παράθυρα. Η μάσκα με το μεγαλωμένο σήμα της Renault που φιλοξενείται στο κέντρο της, είναι διακοσμημένη με λεπτομέρειες χρωμίου που χαρίζουν στο νέο Arkana έναν αέρα κομψότητας και στιβαρότητας.
Στο κάτω μέρος, ο πολύ εκφραστικός εμπρός προφυλακτήρας τονίζει το δυναμισμό, ενώ η προστατευτική ποδιά δίνει στο αυτοκίνητο μία πιο στιβαρή εικόνα.
Τα full LED φωτιστικά σώματα διαθέτουν την υπογραφή σχήματος «C» που χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα της Renault. Τα πίσω φωτιστικά σώματα αξιοποιούν την υπογραφή «C» με μία λωρίδα που διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας και ενώνει νοητά τα δύο φωτιστικά σώματα.
Το αμάξωμα πατά σε τροχούς μεγάλης διαμέτρου 70εκ. Το μήκος του φτάνει τα 4,5m το ύψος 1.6m και το μεταξόνιο τα 2.7m. Οι διακοσμητικές λεπτομέρειες χρωμίου, όπως στα πλαίσια των παραθύρων, στα προστατευτικά των θυρών, και στα σκούρα εμπρός φρύδια των φτερών, τονίζουν ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα.
Ψηφιακό ταμπλό
Το νέο Arkana εφοδιάζεται με ψηφιακό ταμπλό που περιλαμβάνει: μία έγχρωμη οθόνη 10.2 ιντσών προσφέροντας μία πλήρως εξατομικευμένη, εμπειρία οδήγησης. Την εικόνα συμπληρώνει η κεντρική οθόνη 9,3 ιντσών, η οποία προσφέρει μία από τις μεγαλύτερες επιφάνειες θέασης στην κατηγορία.
Η κεντρική κονσόλα έχει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, πλευρικές θήκες και ένα δίχτυ από την πλευρά του συνοδηγού. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με δυνατότητα Auto Hold στις πλουσιότερες εκδόσεις.
Το νέο Renault Arkana διαθέτει επίσης και τέσσερεις θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω), για σύνδεση με ηλεκτρονικές συσκευές. Οι θήκες στις πόρτες μπορούν να χωρέσουν μπουκάλια 1,5 λίτρου.
Το νέο Arkana προσφέρει ένα μοναδικό επίπεδο ευρυχωρίας για κουπέ μοντέλο, ειδικά στους πίσω επιβάτες που απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους έως 21εκ. – τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 513lt και διαθέτει υπερυψωμένο δάπεδο που μπορεί να τοποθετηθεί στη χαμηλή θέση και να αυξήσει τη χωρητικότητα ή στην ανώτερη θέση για να φιλοξενήσει πιο ογκώδεις αποσκευές. Σε αυτήν τη διαμόρφωση, το πίσω κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί ασύμμετρα (2/3 – 1/3) ώστε να αποκαλυφθεί ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο φόρτωσης.
Η υβριδική τεχνολογία E-TECH του Arkana βασίζεται σε μία πρωτοποριακή τεχνολογική σχεδίαση της Renault από τους αγώνες της F1, ειδικότερα στον τομέα της ανάκτησης ενεργείας. Ο κινητήρας E-TECH Hybrid των 145PS περιλαμβάνει έναν 4-κύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6lt νέας γενιάς.
Η ισχύς του είναι 69 kW (91 PS), ενώ συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν μεγάλο 36 kW και έναν μικρό 15 kW HSG (High-Voltage Starter Generator) για το σταμάτα – ξεκίνα.
Ένα πρωτοποριακό κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη συμπληρώνει το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh (230V) που βρίσκεται στο χώρο των αποσκευών.
Το Arkana κινείται ηλεκτρικά σύμφωνα με τη Renault ως και 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη, και σε ταχύτητες έως και 75 km/h.
Το νέο Arkana είναι επίσης διαθέσιμο σε ήπια υβριδική έκδοση που βασίζεται στον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo αμέσου ψεκασμού 1.3 TCe σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12V, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.
Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Η ήπια υβριδική τεχνολογία βελτιώνει τη λειτουργία του Stop & Start και εξασφαλίζει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Επιτρέπει επίσης τη διακοπή λειτουργίας του θερμικού κινητήρα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
Το νέο Arkana εξοπλίζεται με σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης για ασφαλέστερη οδήγηση, χωρίς άγχος. Μεταξύ αυτών και το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και μποτιλιάρισμα.
Αυτά τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης, χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες – Οδήγηση, Στάθμευση και Ασφάλεια – και όλα μαζί εντάσσονται στην παλέτα συστημάτων Renault EASY DRIVE.
Χάρη στο οικοσύστημα Renault EASY CONNECT, το νέο Arkana είναι απόλυτα δικτυωμένο, μέσω της εφαρμογής MY Renault και του νέου συστήματος πολυμέσων Renault EASY LINK. Το σύστημα παρέχει μόνιμη δικτύωση 4G και πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρονται από συνεργάτες όπως η Google (εύρεση διευθύνσεων) και η TomTom (πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και περιοχές κινδύνου).
Από τον χειρισμό του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως, μέχρι και τις πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης και της πλοήγησης “door to door” με πληροφορίες για το σημείο του προορισμού που αποστέλλονται στο αυτοκίνητο, τη θέση του αυτοκινήτου και τον τηλεχειρισμό των θυρών, όλα τα συστήματα στοχεύουν στο να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία δικτύωσης, τόσο εντός όσο και εκτός του αυτοκινήτου, μέσω smartphone.
Το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK και η ενσωματωμένη χαρτογράφηση προσφέρουν, επίσης, αυτόματες και τακτικές “Over the Air” ενημερώσεις χαρτών.
ΤΙΜΕΣ:
1.3 TCe 140hp EXPRESSION EDC Hybrid MHEV 25.290 €
1.3 TCe 140hp EXPRESSION PLUS EDC Hybrid MHEV 25.590€
1.3 TCe 140hp DYNAMIC EDC Hybrid MHEV 27.790€
HYBRID E-TECH 145hp EXPRESSION 29.390€
HYBRID E-TECH 145hp DYNAMIC 31.890€
Διαβάστε επίσης:
Η Volvo οδεύει προς το Χρηματιστήριο
Alfa Romeo Giulia: Φτάνουν 200PS;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αrogi.gov: Άνοιξε η πλατφόρμα για τους πληγέντες από τις πρόσφατες πλημμύρες
- Τσίπρας: Δεν πρέπει να μένεις βουβός, όταν αποσύρεσαι από την πρώτη γραμμή
- Στυλιανίδης: Έχουμε βρει 300 εκατομμύρια και ξεκινάμε ν’ αναπτύξουμε λιμενικές υποδομές
- Δένδιας: Προχωρούμε με δημιουργική προσέγγιση στα εξοπλιστικά προγράμματα και αλλαγές στη στρατιωτική θητεία