Ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε μοντέλο μέχρι το 2024, πλήρως ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2028.
Η Opel μετατρέπεται σε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα. Έως το 2028, ολόκληρη η γκάμα μοντέλων του Γερμανού κατασκευαστή θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Σήμερα, η Opel ήδη προσφέρει ένα πλήθος ηλεκτροκίνητων μοντέλων υπάρχουν έντεκα ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία θα ακολουθήσει μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, με την αναβίωση του Opel Manta. Επιπλέον, και οι διάδοχοι του Opel Crossland και του Opel Insignia θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Ο CEO της Opel, Uwe Hochgeschurtz, εξηγώντας τη στρατηγική της μάρκας τόνισε: «Η Opel βαδίζει σταθερά προς τον εξηλεκτρισμό – και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό σημαίνει ότι συμβάλλουμε σημαντικά στη μείωση εκπομπών CO2. Από το 2025 θα κατασκευάζουμε μαζί με τους συνεργάτες μας τις δικές μας μπαταρίες υψηλής απόδοσης στο Kaiserslautern. Επιπλέον, ένας νέος χώρος με απόλυτο σεβασμό προς το περιβάλλον είναι ήδη υπό κατασκευή στα κεντρικά γραφεία μας στο Rüsselsheim». Απώτερος στόχος της Opel είναι να προσφέρει ηλεκτρικά οχήματα με αυτονομία από 500 έως και 800 χλμ. και ικανότητα ταχείας φόρτισης που θα φτάνει τα 32 χιλιόμετρα το λεπτό. Οι πελάτες της Opel ήδη έχουν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων. Όλα τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel διαθέτουν ήδη μια έκδοση μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τα Opel Combo-e, Vivaro-e και Movano-e είναι ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, ενώ το Vivaro-e HYDROGEN χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Στον τομέα των επιβατικών μοντέλων, τα Opel Corsa-e και Mokka-e κατέκτησαν τον περίοπτο τίτλο “Χρυσό Τιμόνι” το 2020 και το 2021 αντίστοιχα. Το νέο Opel Grandland και η νέα γενιά Astra διατίθενται ήδη ως plug-in υβριδικά. Το 2023 αναμένεται το ηλεκτρικό Astra-e με μπαταρία, με πεντάθυρο και Sports Tourer αμάξωμα.

Σε συνεργασία με την Total/Saft, η Stellantis και η Opel ίδρυσαν την “Automotive Cells Company” (ACC). Πριν από μερικούς μήνες, η Mercedes-Benz προσχώρησε στην κοινοπραξία. Με αυτή τη συνεργασία, δημιουργείται ένας παγκοσμίου κλάσης παίκτης στον τομέα της εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών υψηλής απόδοσης για την αυτοκινητοβιομηχανία. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η αύξηση της παραγωγικής ικανότητας της ACC στο Kaiserslautern μέχρι τις 32 GWh. Αυτό σημαίνει ότι θα δημιουργηθεί στο Kaiserslautern ένα giga factory για την παραγωγή κυψελών σύγχρονων μπαταριών.


Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρώτο χτύπημα στη Μεσόγειο: Ουκρανική επίθεση σε ρωσικό πετρελαιοφόρο νότια της Κρήτης (video)
- Θανάσης Παπαγεωργίου: Ο ιδιοκτήτης του Fever στέλνει εξώδικο στον Μαζωνάκη για ψευδείς καταγγελίες και επιστροφή χρημάτων
- Πάνος Λασκαρίδης: «Νονός» της πρώτης φρεγάτας FDI Belharra «ΚΙΜΩΝ» – Ιστορική ημέρα για το Πολεμικό Ναυτικό
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Με 159 «ναι» πέρασε το νομοσχέδιο για την μετάβασή του στην ΑΑΔΕ
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αναταραχή στην ασφαλιστική αγορά: Τι συμβαίνει με Εθνική Ασφαλιστική – Groupama και 20.000 πράκτορες
Bloomberg: Το υπερπολυτελές γιοτ του Πακιστανού ιδιοκτήτη της JetΟil εγκατέλειψε τις Κάννες λίγες ημέρες πριν τις κυρώσεις