Είναι αλήθεια πως ο Φρεντ Βασέρ έχει συντάξει την επιστολή παραίτησής του. Πιθανά να την αξιοποιούσε στην Ίμολα αν ο Χάμιλτον δεν τερμάτιζε 4ος διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις. Η συνέχεια σε Μονακό και Ισπανία είχε το Λεκλέρ να ανεβαίνει στο βάθρο, ενώ ταυτόχρονα οι Mercedes σ’ αυτούς τους 3 αγώνες λόγω εγκαταλείψεων έχουν μαζέψει μόλις 18 βαθμούς. Την ίδια στιγμή η Red Bull παίρνει βαθμούς από έναν μόνο οδηγό και στην Ισπανία πήρε μόνο έναν.
Έτσι η Ferrari ανέλπιστα ανέβηκε στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με διαφορά 6 βαθμούς από τη Mercedes και 21 βαθμούς από τη Red Bull. O Βασέρ θεωρεί ότι η δεύτερη θέση είναι σίγουρα μια βελτίωση σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματά τους αυτή τη σεζόν και εξέφρασε μια προειδοποίηση δεδομένου πόσο μπροστά παραμένει η McLaren όχι μόνο στη βαθμολογία, αλλά και στην πίστα:
«Προτιμώ να είμαι δεύτερος παρά τέταρτος ή πέμπτος», είπε. «Ειλικρινά, αν κοιτάξετε, ήμασταν 50 ή 60 βαθμούς πίσω από τη Mercedes και τη Red Bull μετά την Κίνα, όταν αποκλειστήκαμε, και τώρα είμαστε μπροστά τους. Πιστεύω ότι στα τελευταία τέσσερα ή πέντε GP, κάναμε αξιοπρεπή δουλειά. Αλλά πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου ότι είμαστε εδώ για να κερδίζουμε αγώνες, όχι για είμαστε δεύτεροι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στη McLaren. Δεν μιλάω για το πρωτάθλημα, αλλά μιλάω για το ρυθμό αγώνα. Νομίζω ότι σήμερα δεν είμαστε τόσο μακριά από τον ρυθμό τους στους πρώτους 40 γύρους».
Η Ferrari εφάρμοσε διαφορετικές στρατηγικές στην Ισπανία, με τον Λεκλέρ να κρατά δύο νέα σετ μεσαίων ελαστικών για το Grand Prix. Είχε επίσης ένα αρκετά φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών που είχαν ολοκληρώσει μόνο έναν γύρο εξόδου και έναν γύρο εισόδου στα pits, γεγονός που του έδινε πλεονέκτημα έναντι του Χάμιλτον.
Ο Βρετανός πρωταθλητής είχε χρησιμοποιήσει περισσότερα σετ μαλακών ελαστικών στις κατατακτήριες δοκιμές, και έτσι ήταν σε μειονεκτική θέση στον αγώνα σε σύγκριση με το Λεκλέρκ. Επιπλέον είχε και πρόβλημα στο μονοθέσιο. Όλα αυτά συνετέλεσαν στην εντολή αλλαγής θέσεων στην αρχή πράγμα που έγινε και πάλι με καθυστέρηση και ένταση. Ο Λεκλέρ όμως τους δικαίωσε ανεβαίνοντας στο βάθρο.
Ο Χάμιλτον αποκάλεσε τον αγώνα «καταστροφή» αργότερα σε ορισμένα μέσα ενημέρωσης και ο Βασέρ προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις: «Ο Χάμιλτον έκανε το 70% του αγώνα μπροστά από τον Ράσελ. Δεν είμαι σίγουρος ότι ο Ράσελ είπε ότι ο αγώνας ήταν καταστροφή, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο στην τελευταία φάση, πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας, και το αποτέλεσμα δεν είναι καλό, αλλά έκανε 45 γύρους μπροστά από τον Ράσελ».
Το μεγάλο θέμα συζήτησης του αγώνα ήταν η επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας με τ τον Λεκλέρ να προσπερνά τον Μαξ Φερστάπεν. Οι δύο τους ακούμπησαν στην ευθεία, με τους αγωνοδίκες να κρίνουν ότι ήταν αγωνιστικό συμβάν – μια απόφαση με την οποία συμφώνησε ο Βασέρ: «Αρχικά δεν παρατήρησα καν ότι υπήρξε επαφή μετά προσπαθήσαμε να δούμε τη θέση του τιμονιού στην ευθεία, και ήταν στο μηδέν.
Δεν είναι ένα περιστατικό. Μπορώ να καταλάβω ότι η Red Bull είναι αναστατωμένη μετά τους δύο ή τρεις τελευταίους γύρους του αγώνα, αλλά δεν έχει καμία σχέση με τον Σαρλ». Η McLaren έχει απομακρυνθεί – το προβάδισμά της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών είναι πλέον τρομερό, 197 βαθμούς.
Για τη Ferrari έχει φτάσει η στιγμή που πρέπει να παρθεί η απόφαση πότε θα εγκαταλείψουν την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου για να επικεντρωθούν στο νέο μονοθέσιο του 2026 καθώς αλλάζουν οι κανονισμοί. Μια απόφαση που πιθανόν συνδυάζεται με το ποιος θα ηγηθεί της ομάδας σ’ αυτή την νέα εποχή.
Διαβάστε επίσης
Skoda Elroq: Τραβά τα γυναικεία βλέμματα
Οι παίχτες της Μπαρτσελόνα παρέλαβαν τα νέα τους CUPRA
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μείναμε από ρεύμα;
- ΣτΕ: Στην ευρωπαϊκή νομοθεσία θα κριθεί επαναφορά ή όχι του 13ου και 14ου μισθού – Τι υποστηρίζουν οι διάδικοι
- Ευρωζώνη: Διπλάσια στο 0,6% η ανάπτυξη στο α’ τρίμηνο από τις αρχικές εκτιμήσεις – Τα εύσημα στην Ιρλανδία
- Προχωρά η ανακαίνιση των συρμών της Γραμμής 1 του μετρό στο Βόλο (φωτογραφίες)

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Δημήτρης Γιαννακόπουλος-αδελφοί Αγγελόπουλοι: Πόσο χρήμα έχουν «κάψει» για τις ομάδες μπάσκετ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού
Μαρίνα Εφραίμογλου: Πώς η επένδυσή της στον Μυστρά φέρνει την Ελλάδα στο επίκεντρο του παγκόσμιου wellness
