Περί των 150 εκ. δολαρίων το χρόνο θα πληρώνει η Apple για να έχει το δικαίωμα μετάδοσης της F1 στις ΗΠΑ.
Η είδηση ακολουθεί την τεράστια επιτυχία της ταινίας F1 της Apple Original Film, η οποία κυκλοφόρησε διεθνώς στους κινηματογράφους και στις αίθουσες IMAX τον Ιούνιο και θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της ως streaming στο Apple TV την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025. Η Apple επένδυσε σημαντικά και συνεργάστηκε με την κοινότητα της Formula 1 για τρία χρόνια, προκειμένου να προσφέρει μια πραγματικά αυθεντική και καθηλωτική ταινία για τους νέους και τους παλιούς φίλους της F1. Με παγκόσμια αναγνώριση από τους κριτικούς, η ταινία F1 έχει αποφέρει έσοδα σχεδόν $630 εκατομμύρια παγκοσμίως μέχρι σήμερα, καθιστώντας την πιο επιτυχημένη αθλητική ταινία στην ιστορία του κινηματογράφου.
Η δυνατότητα της Apple να προσεγγίζει ένα ποικίλο φάσμα καταναλωτών μέσω του ισχυρού οικοσυστήματός της παρουσιάζει μια πρωτοποριακή ευκαιρία για την προσέλκυση νέων θαυμαστών. Η παγκόσμια έρευνα γύρω από τις επιθυμίες των φιλάθλων F1 του 2025 έδειξε ότι το 47% των νέων φιλάθλων της Formula 1 στις ΗΠΑ, οι οποίοι παρακολουθούν το άθλημα για πέντε χρόνια ή λιγότερο, είναι ηλικίας 18-24 ετών. Οι μισοί εξ’ αυτών είναι γυναίκες, υπογραμμίζοντας τις τεράστιες δυνατότητες της συνεργασίας να διευρύνει το νεότερο και πιο ποικίλο κοινό του αθλήματος. Εκτός από την προβολή των αγώνων της Formula 1 στο Apple TV, η Apple θα ενισχύσει το άθλημα μέσω των Apple News, Apple Maps, Apple Music, Apple Sports και Apple Fitness+.
Αυτή η νέα συμφωνία τηλεοπτικών μεταδόσεων δίνει τη δυνατότητα στο Apple TV να φιλοξενεί όλες τις ελεύθερες δοκιμές, τις κατατακτήριες δοκιμές, τους αγώνες Sprint και τα Grand Prix. Επιλεγμένοι αγώνες, καθώς και όλες οι ελεύθερες δοκιμές καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, θα είναι επίσης διαθέσιμες για δωρεάν παρακολούθηση στην εφαρμογή Apple TV. Το F1 TV Premium, η κορυφαία προσφορά περιεχομένου της F1, θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη στις ΗΠΑ μόνο μέσω συνδρομής Apple TV και θα είναι δωρεάν για όσους εγγραφούν.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι δήλωσε σχετικά: «Πρόκειται για μια συναρπαστική συνεργασία τόσο για τη Formula 1 όσο και για την Apple, η οποία θα μας βοηθήσει να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητες ανάπτυξής μας στις ΗΠΑ με το κατάλληλο περιεχόμενο και καινοτόμα κανάλια διανομής.
Δεν είμαστε άγνωστοι ο ένας στον άλλο, καθώς περάσαμε τα τελευταία τρία χρόνια δουλεύοντας μαζί για τη δημιουργία της ταινίας F1, η οποία έχει ήδη κάνει τεράστια επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Έχουμε ένα κοινό όραμα να φέρουμε αυτό το καταπληκτικό άθλημα στους θαυμαστές τους στις ΗΠΑ και να προσελκύσουμε νέους θαυμαστές μέσω απευθείας μεταδόσεων, ελκυστικού περιεχομένου και μιας προσέγγισης όλο τον χρόνο για να τους κρατήσουμε αφοσιωμένους. Θέλω να ευχαριστήσω τον Tim Cook, τον Eddy Cue, και ολόκληρη την ομάδα της Apple για το όραμα, τον ενθουσιασμό και την παθιασμένη προσέγγισή τους στην υλοποίηση αυτής της συνεργασίας, και ανυπομονούμε για τα επόμενα πέντε χρόνια μαζί».
Ο Eddy Cue, ανώτερος αντιπρόεδρος υπηρεσιών της Apple, συμπλήρωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείνουμε τη σχέση μας με τη Formula 1 και προσφέρουμε στους συνδρομητές του Apple TV στις ΗΠΑ πρόσβαση σε ένα από τα πιο συναρπαστικά και ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα στον πλανήτη. Το 2026 φέρνει νέα εποχή για τη Formula 1, από νέες ομάδες μέχρι νέους κανονισμούς και μονοθέσια με τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο. Ανυπομονούμε να προσφέρουμε κορυφαία και καινοτόμο κάλυψη στους πελάτες μας με έναν τρόπο που μόνο η Apple μπορεί».
Διαβάστε επίσης
Porsche: Οδηγούμε όλη τη γκάμα στην πίστα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ντόναλντ Τραμπ: Καταθέτει εκ νέου συντομότερη αγωγή κατά των New York Times, μετά από κριτική του δικαστή για υπερβολικό μήκος
- ΥΠΑΑΤ: Προϋπολογισμός 40 εκατ. ευρώ για προγράμματα κατάρτισης αγροτών
- Ανάλυση CNN: Ο Πούτιν διάλεξε με ακρίβεια τη στιγμή για να μιλήσει στον Τραμπ – Η προειδοποίηση για τους Tomahawk
- Coca-Cola 3E και Coca-Cola Hellas: Ολοκληρώθηκε το έργο βιώσιμης διαχείρισης νερού στον Δήμο Τανάγρας
