AUTO

F1 Σιγκαπούρη: Πέρεζ όπως στο Μονακό!

Εξαντλημένος ο Πέρεζ χρειάστηκε λίγο χρόνο για να βρει τη δύναμη, ν’ ανέβει στο βάθρο

Εξαντλημένος ο Πέρεζ χρειάστηκε λίγο χρόνο για να βρει τη δύναμη, ν’ ανέβει στο βάθρο


Ο Μεξικάνος πήρε τη 2η φετινή και 4η νίκη της καριέρας του, χάρη στην καλύτερη εκκίνηση στο βρεγμένο και στην αλάνθαστη οδήγησή του.

Ήταν ένας υπερμαραθώνιος για τους 14 οδηγούς που τερμάτισαν. Με συνθήκες αφόρητης υγρασίας, ζέστης. Το έβλεπες ξεκάθαρα ότι υπέφεραν μέχρι και οι θεατές πόσο μάλλον οι πρωταγωνιστές. Ο αγώνας εκκίνησε με καθυστέρηση μιας ώρας λόγω  βροχής.

Οι συνθήκες ήταν δύσκολες καθώς το νερό δεν έφευγε από την διαδρομή. Οι κριτές επιστράτευσαν σκούπες και οι οδηγοί εξέτασαν το ενδεχόμενο να εκκινήσουν με βρόχινα ελαστικά. Εν τέλει εκκίνησαν όλοι τους με ενδιάμεσα ελαστικά.

Οι Λεκλέρκ και Πέρεζ που βρίσκονταν στην 1η σειρά είχαν ακριβώς την ίδια αντίδραση στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων. Αμέσως μετά όμως η Ferrari σπινάρισε στο βρεγμένο οδόστρωμα ενώ η Red Bull βρήκε πρόσφυση και έφυγε μπροστά. Εκεί σε μεγάλο βαθμό κρίθηκε ο αγώνας, καθώς στη μεγαλύτερη διάρκειά του το DRS παρέμεινε ανενεργό.

Ο ρυθμός λόγω βροχής, εικονικών και κανονικών αυτοκινήτων ασφαλείας ήταν πολύ αργός. Ο γύρος συχνά ήταν πάνω 2 min οπότε φυσιολογικά ο αγώνας τελείωσε στα 120min και όχι στους 61 γύρους.

Για την ακρίβεια συμπληρώθηκαν 59 γύροι. Είχαμε αρκετές διακοπές λόγω εξόδων, συγκρούσεων εγκαταλείψεων. Συνολικά τερμάτισαν 14 από τους 20 οδηγούς. Ανάμεσα στις εγκαταλείψεις και οι δυο Alpine από μηχανή.

Αντίθετα οι δυο McLaren τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα πήραν 22 βαθμούς και πλέον προηγούνται με 4 βαθμούς στη μάχη της 4ης θέσης στους κατασκευαστές.

Ο πρώτος οδηγός που ρίσκαρε να βάλει τα σλικ ελαστικά στον 22ο γύρο ήταν ο Ράσελ με τη Mercedes. Ο Βρετανός εκκίνησε τελευταίος λόγω αλλαγής υβριδικής μηχανής και τερμάτισε τελευταίος στον αγώνα χωρίς να βαθμολογηθεί.

Από το ρυθμό του ήταν ξεκάθαρο πως ήταν πρώιμο γι’ αυτό και οι περισσότεροι οδηγοί άδραξαν την ευκαιρία όταν ο Τσουνότα έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό έγινε γιατί ο Ιάπωνας με τα σλικ ελαστικά πήγε ευθεία.

Ο Λεκλέρκ μπήκε πρώτος στον 35ο γύρο για σλικ ελαστικά (C4 μέση γόμα), αλλά δεν σταμάτησε ακριβώς εκεί που περίμεναν οι μηχανικοί του.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει μερικά δευτερόλεπτα, έτσι ο Πέρεζ που μπήκε στον επόμενο γύρο διατήρησε άνετα την πρωτοπορία. Όταν προς το τέλος του αγώνα ενεργοποιήθηκε το DRS ο Μονεγάσκος πίεσε αλλά δεν είχε την τελική ταχύτητα να απειλήσει τη Red Bull.

Πίσω τους ο Σάινθ με την άλλη Ferrari δεν μπόρεσε ποτέ να βρει ρυθμό στο βρεγμένο και έκανε έναν μοναχικό αγώνα.

O Λεκλέρκ συγχαίρει το νικητή!

Οι Χάμιλτον, Φερστάπεν δεν απέφυγαν τα οδηγικά λάθη. Αμφότεροι έχασαν τα φρένα, ο Χάμιλτον χτύπησε κιόλας την μπαριέρα με αποτέλεσμα να χρειαστεί αλλαγή αεροτομής.

Τερμάτισαν στην 9η θέση ο Βρετανός στην 7η ο Φερστάπεν που δεν έχει ακόμη κερδίσει στη Σιγκαπούρη. Αξίζει να τονιστεί ότι ο Φερστάπεν πέρασε το μισό αγώνα πίσω από το Φέτελ προσπαθώντας να τον προσπεράσει.

Ο Γερμανός πολυνίκης στη συγκεκριμένη διαδρομή (2011, 2012, 2013, 2015, 2019) στον τελευταίο του αγώνα στη Μαρίνα Μπέι έδειξε μέταλλο, χαρακτήρα και πυγμή. Αξίζει να τονιστεί πάντως πως πάνω απ’ αυτούς τους τρεις πρωταθλητές με τους 12 παγκόσμιους τίτλους στην 6η θέση τερμάτισε ο Λανς Στρολ με την άλλη Aston Martin.

H τελική κατάταξη ήταν:

Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 9/10 το GP της Ιαπωνίας στην θρυλική πίστα της Σουζούκα. Ο Φερστάπεν πάει εκεί με διαφορά 104 βαθμών και με δεδομένο ότι απομένουν για να μοιραστούν 138 (125+8+5) του αρκεί μια νίκη με το Λεκλέρκ στην 3η θέση.

Διαβάστε επίσης:

Ένα εργοστάσιο 50 ετών στην Πολωνία!

Στην έρημο Σαχάρα!

 



ΣΧΟΛΙΑ