• AUTO

    F1, Σακχίρ: 2η μέρα δοκιμών, ταχύτερος ο Μπότας!

    BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN – MARCH 12: Valtteri Bottas, Mercedes W12 during the Bahrain March testing at Bahrain International Circuit on Friday March 12, 2021 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Charles Coates / LAT Images)


    Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η 2η μέρα δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Σακχίρ. Συνολικά οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους 3 μέρες και 30 σετ ελαστικών για να κάνουν δοκιμές εξέλιξης. Χρησιμοποιούν ένα μονοθέσιο και κάθε μέρα (10:00 – 19:00) έχει δυο τετράωρα μέρη: Το πρωινό είναι από τις 10:00 – 14:00 και το απογευματινό από τις 15:00 έως τις 19:00. Η μεσημεριανή ανάπαυλα είναι για φαγητό, αλλαγή καθίσματος οδηγού, ξεκούραση.

    Σήμερα ταχύτερος όλων ήταν ο Βάλτερι Μπότας με τη Mercedes. Ο χρόνος του είναι 4 δέκατα ταχύτερος από το χθεσινό του Φερστάπεν, χρησιμοποίησε όμως την ταχύτερη γόμα C5. Στον περσινό αγώνα στην ίδια πίστα η pole ήταν στο 1.27 και διαθέσιμες ήταν μόνο οι μεσαίες γόμες της γκάμας της Pirelli: C2, C3, C4. Ο Μπότας σημείωσε την επίδοση στο τέλος της ημέρας υπό το φως των προβολέων.

    Υπήρξαν δυο κόκκινες σημαίες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η πρώτη όταν ο Χάμιλτον έχασε τον έλεγχο της Mercedes και η δεύτερη όταν έσπασε το κάλυμμα κινητήρα της Red Bull στην πλάτη του Πέρεζ.

    Εντυπωσιάζουν οι McLaren και Aston Martin με την σταθερότητά τους, το πάτημά τους στην πίστα και την απόδοσή τους. Οι δυο ομάδες που βρίσκονταν στην 3η και 4η θέση του περσινού πρωταθλήματος κατασκευαστών δείχνουν πολύ ανταγωνιστικές.

    Ο Αλόνσο εμφανίστηκε μετά από δυο χρόνια απουσίας συμπληρώνοντας την 1η μέρα δοκιμών με την Alpine. Συμπλήρωσε 127 γύρους ενδεικτικό της φυσικής του κατάστασης, παρά τον πρόσφατο τραυματισμό του στο ποδήλατο.

    4

    Η Alpine εντυπωσιάζει με το μεγάλο αεραγωγό που πίσω από την εισαγωγή έχει καλωδιώσεις και ηλεκτρονικά που διοχετεύτηκαν εκεί για να γίνουν πιο στενά τα πλαϊνά. Προφανώς το κέντρο βάρους επηρεάζεται αρνητικά αλλά αυτό αντισταθμίζεται από το όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης.

    BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN – MARCH 13: Fernando Alonso, Alpine A521 during the Bahrain March testing at Bahrain International Circuit on Saturday March 13, 2021 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Mark Sutton / LAT Images)

    Τους 132 γύρους έφτασε ο Λατίφι με τη Williams ενώ οι Μαζεπίν και Σουμάχερ μοιράστηκαν τη μέρα για τη Haas. Συνολικά παρότι ο Μπότας είναι ταχύτερος η απόδοση των Mercedes δεν ξεχωρίζει. Βέβαια δεν μπορείς να ξέρεις τίποτα για το φορτίο καυσίμου. O Ράικονεν τόνισε πως η υβριδική μηχανή της Ferrari, έχει προοδεύσει ενώ ο Φέτελ ότι η Aston Martin υπόσχεται πολλά και ότι αυτός πρέπει να συνηθίσει πολλά καινούργια πράγματα.

    FERRARI F1 TEST BAHRAIN – VENERDI 12/03/2021
    credit: @Scuderia Ferrari Press Office – CHARLES LECLERC

    Στη Ferrari ακολούθησαν διαφορετικά προγράμματα για τους δυο οδηγούς. Ο Σάινθ επικεντρώθηκε στα μεγάλα διαστήματα αγώνα, ενώ ο Λεκλέρκ στην προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών. Συνολικά συμπλήρωσαν 700km σε 129 γύρους. Επίσης έγινε αξιολόγηση όλων των τύπων ελαστικών.

    BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN – MARCH 12: Sebastian Vettel, Aston Martin AMR21 during the Bahrain March testing at Bahrain International Circuit on Friday March 12, 2021 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Zak Mauger / LAT Images)

    Μετά το χθεσινό πρόβλημα με το κιβώτιο στη Mercedes, σήμερα πρόβλημα στο κιβώτιο είχε η Aston Martin που έχει την ίδια υβριδική μηχανή.  H Aston Martin ήταν η μόνη ομάδα που έμεινε σήμερα κάτω από τους 100 γύρους (97).

    Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τι έγινε χτες.



    ΣΧΟΛΙΑ