Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού Grand Prix κύλησε με απαιτητικό ρυθμό. Οι κερκίδες ήταν γεμάτες τιφόζι, οι οδηγοί έψαχναν τα όρια, οι υπεύθυνοι ασφαλείας είχαν αρκετή δουλειά. Είχαμε διακοπή της διαδικασίας για να καθαριστεί η πίστα από τα χαλίκια στο FP1 και για να απομακρυνθεί η Mercedes του Αντονέλι από την αμμοπαγίδα στο δεύτερο μέρος. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 26 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 42 βαθμούς Κελσίου.

MONZA, ITALY – SEPTEMBER 05: Lewis Hamilton of Great Britain driving the (44) Scuderia Ferrari SF-25 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Italy at Autodromo Nazionale Monza on September 05, 2025 in Monza, Italy. (Photo by Clive Rose/Getty Images)

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μέση και τη μαλακή γόμα, ενώ στη 2η περίοδο αρκετοί δοκίμασαν και τη σκληρή γόμα (C3). Ταχύτερος όλων στο FP1 ήταν ο Χάμιλτον και πίσω του βρέθηκε ο Λεκλέρκ. Η επίδοση του Βρετανού πρωταθλητή ήταν στο 1:20.1 στα 8 δέκατα πιο αργά από την περσινή pole.

1

MONZA, ITALY – SEPTEMBER 05: Paul Aron of Estonia driving the (61) Alpine F1 A525 Renault, Charles Leclerc of Monaco driving the (16) Scuderia Ferrari SF-25, Lando Norris of Great Britain driving the (4) McLaren MCL39 Mercedes, Carlos Sainz of Spain driving the (55) Williams FW47 Mercedes, Alexander Dunne of Ireland driving the (89) McLaren MCL39 Mercedes, and Lance Stroll of Canada driving the (18) Aston Martin F1 Team AMR25 Mercedes do a practice start on the grid during practice ahead of the F1 Grand Prix of Italy at Autodromo Nazionale Monza on September 05, 2025 in Monza, Italy. (Photo by Bryn Lennon – Formula 1/Formula 1 via Getty Images)

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Νόρις ήταν ταχύτερος του Λεκλέρκ αλλά η διαφορά ανάμεσά τους είναι κάτω από ένα δέκατο. Μένει να δούμε αν οι κόκκινοι μπήκαν στον πειρασμό των πυροτεχνημάτων ή όντως έχουν βρει κάτι παραπάνω για τη Μόντσα. Θα φανεί αύριο στις 17:00 στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού GP. Πολύ δυνατές φάνηκαν και οι Williams, τις ευνοεί το πακέτο χαμηλών αεροδυναμικών αντιστάσεων.

Οι σημερινοί χρόνοι στο FP2 είναι:


Διαβάστε επίσης:

Χορηγός μετακίνησης της ΔΕΘ

Auto Thessaloniki 2025 στη ΔΕΘ

BMW: Ξεκίνησε η απόσβεση δαπανών ύψους €10 δισ. – Ντεμπούτο για τη νέα ηλεκτρική iX3