Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού Grand Prix κύλησε με απαιτητικό ρυθμό. Οι κερκίδες ήταν γεμάτες τιφόζι, οι οδηγοί έψαχναν τα όρια, οι υπεύθυνοι ασφαλείας είχαν αρκετή δουλειά. Είχαμε διακοπή της διαδικασίας για να καθαριστεί η πίστα από τα χαλίκια στο FP1 και για να απομακρυνθεί η Mercedes του Αντονέλι από την αμμοπαγίδα στο δεύτερο μέρος. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 26 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 42 βαθμούς Κελσίου.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μέση και τη μαλακή γόμα, ενώ στη 2η περίοδο αρκετοί δοκίμασαν και τη σκληρή γόμα (C3). Ταχύτερος όλων στο FP1 ήταν ο Χάμιλτον και πίσω του βρέθηκε ο Λεκλέρκ. Η επίδοση του Βρετανού πρωταθλητή ήταν στο 1:20.1 στα 8 δέκατα πιο αργά από την περσινή pole.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Νόρις ήταν ταχύτερος του Λεκλέρκ αλλά η διαφορά ανάμεσά τους είναι κάτω από ένα δέκατο. Μένει να δούμε αν οι κόκκινοι μπήκαν στον πειρασμό των πυροτεχνημάτων ή όντως έχουν βρει κάτι παραπάνω για τη Μόντσα. Θα φανεί αύριο στις 17:00 στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού GP. Πολύ δυνατές φάνηκαν και οι Williams, τις ευνοεί το πακέτο χαμηλών αεροδυναμικών αντιστάσεων.
Οι σημερινοί χρόνοι στο FP2 είναι:
Διαβάστε επίσης:
Auto Thessaloniki 2025 στη ΔΕΘ
BMW: Ξεκίνησε η απόσβεση δαπανών ύψους €10 δισ. – Ντεμπούτο για τη νέα ηλεκτρική iX3
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τζερομ Πάουελ: Σήμα για συνέχιση της χαλάρωσης και το 2026
- Kώστας Τσιάρας: «Η κυβέρνηση στηρίζει με κάθε μέσο τους αγρότες»
- ΣΥΡΙΖΑ: Απόσυρση της Ελλάδας από την Eurovision λόγω Ισραήλ – Η κυβέρνηση αρνείται να προχωρήσει σε αυτή την απόφαση
- ΗΠΑ: Πενταετές ιστορικό social media για είσοδο στη χώρα – Ανάμεσα στις 42 χώρες και η Ελλάδα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αλλαγή στο νομικό καθεστώς των πολυκατοικιών: Η άγνωστη υποχρέωση που θα κληθούν να πληρώσουν τα παλιά σπίτια
Το ράλι των super 7 μετοχών, τι έγινε με Optima και Cener, ο Εξάρχου στον Λευκό Οίκο, τα big deal Prodea και Παπαλέκα, ο ανασχηματισμός με Λοβέρδο και Στυλιανίδη και γιατί φεύγει ο Τσιάρας