Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού Grand Prix κύλησε με απαιτητικό ρυθμό. Οι κερκίδες ήταν γεμάτες τιφόζι, οι οδηγοί έψαχναν τα όρια, οι υπεύθυνοι ασφαλείας είχαν αρκετή δουλειά. Είχαμε διακοπή της διαδικασίας για να καθαριστεί η πίστα από τα χαλίκια στο FP1 και για να απομακρυνθεί η Mercedes του Αντονέλι από την αμμοπαγίδα στο δεύτερο μέρος. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 26 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 42 βαθμούς Κελσίου.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μέση και τη μαλακή γόμα, ενώ στη 2η περίοδο αρκετοί δοκίμασαν και τη σκληρή γόμα (C3). Ταχύτερος όλων στο FP1 ήταν ο Χάμιλτον και πίσω του βρέθηκε ο Λεκλέρκ. Η επίδοση του Βρετανού πρωταθλητή ήταν στο 1:20.1 στα 8 δέκατα πιο αργά από την περσινή pole.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Νόρις ήταν ταχύτερος του Λεκλέρκ αλλά η διαφορά ανάμεσά τους είναι κάτω από ένα δέκατο. Μένει να δούμε αν οι κόκκινοι μπήκαν στον πειρασμό των πυροτεχνημάτων ή όντως έχουν βρει κάτι παραπάνω για τη Μόντσα. Θα φανεί αύριο στις 17:00 στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού GP. Πολύ δυνατές φάνηκαν και οι Williams, τις ευνοεί το πακέτο χαμηλών αεροδυναμικών αντιστάσεων.
Οι σημερινοί χρόνοι στο FP2 είναι:
Διαβάστε επίσης:
Auto Thessaloniki 2025 στη ΔΕΘ
BMW: Ξεκίνησε η απόσβεση δαπανών ύψους €10 δισ. – Ντεμπούτο για τη νέα ηλεκτρική iX3

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Γιάννης Αλαφούζος: Πλοίο της Kyklades Maritime είναι το πρώτο τάνκερ που φόρτωσε πετρέλαιο από το λιμάνι της Ταρτούς στη Συρία
Γιατί ειναι happy στο ΜΜ με τον Πανάρα, oι άγριοι τραπεζίτες, η Metlen στον FTSE100, τι συμβαίνει στον ΑΔΜΗΕ, στον ΟΠΑΠ τα Λαχεία, η κίνηση Βαφειά, το ράλι της AKTΟR και τα 600 εκατ. του Πατέρα
